Sezon I - kolejka 2
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Sezon I - kolejka 2
Ogłoszenie wyników kolejki 1 (po poślizgu) za kilka godzin, głosowanie w sprawie zmian w kalendarzu kolejkowym wygrała opcja 6-dniowa, aczkolwiek jedynie 1 głosem, bez bezwzględnej większości, myślę więc, że 5 dni jest dobrym kompromisem.
Zmiany!
1) Podstawą oceny staje się screenshot. Nadal wysyłacie plik .lmu, ale obowiązkowo także plik graficzny (PNG!). Screen powinien obejmować cały obszar mapy, innymi słowy - czasem będziecie musieli pobawić się w sklejanie. Jeśli ktoś naprawdę nie daje rady - wysyła cały projekt (bez pliku .exe)!
2) Nowy rozmiar mapy, prócz wymiarów 40x30 i 20x15 pól już dziś dorzucam dodatek w postaci planszy 30x20 kratek.
Przypominam!
- używamy tylko nieedytowanych grafik z aktualnego postu, bez własnych charsetów, dodatków, itp.
- screen ma zawierać obszar całej stworzonej przez Was mapy! (zgodnie z wytycznymi pod plikiem chipsetu)
- termin oddawania prac: do czwartku (24.04) włącznie (sprawdzone :])
Btw, po pierwszej kolejce miałem niezły magiel, prace docierały do mnie 4 różnymi kanałami (pm/gg/2 adresy e-mail). Please, korzystajcie w miarę możliwości z PM na forum - na pewno zmniejszy to szansę na jakiekolwiek pomyłki z mojej strony!
CHIPSET KOLEJKI
rozmiary pracy: 30x20 pól (480x320px)
Tym razem nie trudziłem się edytowaniem czy nawet sprawdzaniem pochodzenia grafik (FF5). Idziecie prosto w ogień jakości chipsetów z sieci. Autor ripu/editu w pliku - będzie chyba nieco trudniej, jednak mapa dwukrotnie mniejsza. Powodzenia.
Zmiany!
1) Podstawą oceny staje się screenshot. Nadal wysyłacie plik .lmu, ale obowiązkowo także plik graficzny (PNG!). Screen powinien obejmować cały obszar mapy, innymi słowy - czasem będziecie musieli pobawić się w sklejanie. Jeśli ktoś naprawdę nie daje rady - wysyła cały projekt (bez pliku .exe)!
2) Nowy rozmiar mapy, prócz wymiarów 40x30 i 20x15 pól już dziś dorzucam dodatek w postaci planszy 30x20 kratek.
Przypominam!
- używamy tylko nieedytowanych grafik z aktualnego postu, bez własnych charsetów, dodatków, itp.
- screen ma zawierać obszar całej stworzonej przez Was mapy! (zgodnie z wytycznymi pod plikiem chipsetu)
- termin oddawania prac: do czwartku (24.04) włącznie (sprawdzone :])
Btw, po pierwszej kolejce miałem niezły magiel, prace docierały do mnie 4 różnymi kanałami (pm/gg/2 adresy e-mail). Please, korzystajcie w miarę możliwości z PM na forum - na pewno zmniejszy to szansę na jakiekolwiek pomyłki z mojej strony!
CHIPSET KOLEJKI
rozmiary pracy: 30x20 pól (480x320px)
Tym razem nie trudziłem się edytowaniem czy nawet sprawdzaniem pochodzenia grafik (FF5). Idziecie prosto w ogień jakości chipsetów z sieci. Autor ripu/editu w pliku - będzie chyba nieco trudniej, jednak mapa dwukrotnie mniejsza. Powodzenia.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: Sezon I - kolejka 2
Brzydki chipset, nic sie nie da z niego zrobic
Ale probuje, probuje i wysle cos dzisiaj, ale za jakosc nie odpowiadam =]
Ale probuje, probuje i wysle cos dzisiaj, ale za jakosc nie odpowiadam =]
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2008, 06:21 przez Kalashnikov, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michu
- Posty: 1156
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
- Lokalizacja: Piła/Poznań
- Kontakt:
Re: Sezon I - kolejka 2
Chipset ok, chociaz rzeczywiscie bardziej ograniczony niz ostatnio, ale znajac zycie i tak ludzie zaskocza nas swoja pomyslowoscia ~~
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 23 kwie 2006, 13:50
Re: Sezon I - kolejka 2
A ja nienawidzę tego chipsetu ;p Nie raz próbowałem coś na nim złożyć, nigdy nie udawało się nic sensownego, po prostu za mało w nim elementów, na górnej warstwie powtarza się to samo, co na dolnej, brzydko zapętlający się piasek i ogólnie mało obiektów wolno stojących.
Ale tak czy inaczej pracę wyślę xd
Ale tak czy inaczej pracę wyślę xd
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 08 sie 2007, 16:57
Re: Sezon I - kolejka 2
a ja jestem dumny z mojej mapki i jesli nie zalapie sie w pierwszej trojce to sie obraze i rzucam to :[
o prosze, co znalazlem! ;d
- Mentos
- Posty: 20
- Rejestracja: 22 lut 2008, 10:26
Re: Sezon I - kolejka 2
Brzydki chipset, fak(t). Popróbowałem i da się coś zniego zrobić :3 Brakuj jednak np. kości >o
- Flaque
- Posty: 400
- Rejestracja: 28 paź 2007, 21:11
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 08 sie 2007, 16:57
Re: Sezon I - kolejka 2
tutaj sa drzwi i bardzo latwo je zrobic tyle ze trzeba byc pomyslowym ALE NIE POWIEM JAK HAR HAR
no i nie rozumiem was, chip jest dobry i w miare latwy w uzyciu :O
no i nie rozumiem was, chip jest dobry i w miare latwy w uzyciu :O
o prosze, co znalazlem! ;d
- Lloyd
- Posty: 119
- Rejestracja: 27 gru 2007, 21:59
Re: Sezon I - kolejka 2
Flaque: Drzwi są, zaraz pod tymi trumnami na pierwszej warstwie.
Chipset może i jest brzydki, ma mało elementów itd. ale przecież tym większe wyzwanie i satysfakcja :]
Chipset może i jest brzydki, ma mało elementów itd. ale przecież tym większe wyzwanie i satysfakcja :]
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
Re: Sezon I - kolejka 2
WTF, czemu dopiero teraz widzę ten temat O_o?
- Sobriquet Gaido
- Posty: 474
- Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:45
- Lokalizacja: Ale mam pod spodem fikuśny znaczek :D
Re: Sezon I - kolejka 2
A ja ten chipset bardzo lubię i w paru swych wspaniałych grach go wykorzystałem :P Można z niego wykrzesać fajne rzeczy. Trochę wyobraźni ludziska :)
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Sezon I - kolejka 2
I oto są. 18 prac!Nie ma jak dodatkowa motywacja dla przeciwników. =}kolin pisze:a ja jestem dumny z mojej mapki i jesli nie zalapie sie w pierwszej trojce to sie obraze i rzucam to :[
Na temat chipsetu może się nie będę wypowiadał, zauważę tylko że trudność mappingu a ilość elementów niekoniecznie idą ze sobą w parze. Na poprzedni (IMO ultra łatwy i przepełniony) chipset też niektórzy narzekali. ;)
Btw, na razie otrzymałem ~12 prac, do końca czasu pozostało zdaje się jakieś 3h?
Uwagi/pytania na temat swoich tworów via pm please.
Map0001
Map0002
Map0003
Map0004
Map0005
Map0006
Map0007
Map0008
Map0009
Map0010
Map0011
Map0012
Map0013
Map0014
Map0015
Map0016
Map0017
Map0018
Zapraszam do komentarzy i głosowania.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
-
- Posty: 442
- Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20
Re: Sezon I - kolejka 2
Kurczę, niezła frekwencja :] A co do mapek: Ludzie! Ile można z tą symetrią!?
Mam kilka małych uwag do niektórych prac:
#6 - Domyślam się czyja to mapka...
#16 - Czy to się kwalifikuje do konkursu? :P
Nie rozpisuje sie na temat reszty, bo znaczna większość jest po prostu ładna :)
Gratuluję pomysłów!
Mam kilka małych uwag do niektórych prac:
#6 - Domyślam się czyja to mapka...
#16 - Czy to się kwalifikuje do konkursu? :P
Nie rozpisuje sie na temat reszty, bo znaczna większość jest po prostu ładna :)
Gratuluję pomysłów!
Gdzie jest wanamingo kiedy śpi?
- Flaque
- Posty: 400
- Rejestracja: 28 paź 2007, 21:11
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Sezon I - kolejka 2
Ja się zastanawiam, która mapa jest tego kogo mam na myśli, 06 czy 16 ;D Widzę, że ktoś poszedł w jego ślad i zaczyna nam się powoli robić bagno.
PS. Wszystkie mapy brzydkie xd
PS. Wszystkie mapy brzydkie xd
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
Re: Sezon I - kolejka 2
Czwarta dla mnie najlepsza - bo druga pod względem oryginalności =D