Sezon I - kolejka 2
-
- Posty: 439
- Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
- Lokalizacja: Opolskie
Re: Sezon I - kolejka 2
Symetralne mapki od razu dla mnie odpadają. Mimo wszystko, do tych ładniejszych zaliczam 4, 8 i 15.
-
- Posty: 442
- Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20
Re: Sezon I - kolejka 2
Fakt, czwarta mapka jest calkiem, calkiem, gdyby tylko poprawic polozenie tych 'plytek' na piasku. No i dziwnie zapewnie by sie poruszalo po takiej mapce. Ciasno i woglole... Ale nie da sie ukryc ze faktycznie jest to jedna z lepszych mapek.
Gdzie jest wanamingo kiedy śpi?
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: Sezon I - kolejka 2
Dla mnie 5, 15 i 18. Najladniejsze i najciekawsze, jezeli mielibysmy sie na takich mapkach znalezc i je eksplorowac. Jak juz na nie zaglosowalem, to chwilke je przeanalizowalem i stwierdzam, ze mimalne wykorzystanie grafiki piasku rowniez mialo na to wplyw (piasek ten jest zwyczajnie brzydki, ale uzyty w malych ilosciac - a pustynna mapka piasek jednak miec musi! - w ogole nie rzuca sie w oczy i ladnie komponuje).
Nr 4 calkiem ciekawy, ale wlasnie srodek mapy jest strasznie oczojebny - za duzo piasku + jeszcze brzydsze kafelki, daja efekt niezbyt wesoly.
Flaq - mowienie w drugiej kolejce, ze robi nam sie bagno na podstawie dwoch mapek, to dla mnie troche za szybko wyciagniete i za daleko idace wnioski. Poczekajmy do polowy tego sezonu, wtedy zobaczymy, czy robi nam sie bagno, czy po prostu autor mapki nr 6 nie mial na nia pomyslu (moim zdaniem to drugie).
Chipset mial tutaj bardzo duzy wplyw, to byla zdecydowanie kolejka dla "zaawansowanych".
PS Jazz nie pozwolil mi oddac trzech glosow na nr 16 ;<
Nr 4 calkiem ciekawy, ale wlasnie srodek mapy jest strasznie oczojebny - za duzo piasku + jeszcze brzydsze kafelki, daja efekt niezbyt wesoly.
Flaq - mowienie w drugiej kolejce, ze robi nam sie bagno na podstawie dwoch mapek, to dla mnie troche za szybko wyciagniete i za daleko idace wnioski. Poczekajmy do polowy tego sezonu, wtedy zobaczymy, czy robi nam sie bagno, czy po prostu autor mapki nr 6 nie mial na nia pomyslu (moim zdaniem to drugie).
Chipset mial tutaj bardzo duzy wplyw, to byla zdecydowanie kolejka dla "zaawansowanych".
PS Jazz nie pozwolil mi oddac trzech glosow na nr 16 ;<
- Sobriquet Gaido
- Posty: 474
- Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:45
- Lokalizacja: Ale mam pod spodem fikuśny znaczek :D
Re: Sezon I - kolejka 2
Mi sie podobała tylko mapka no. 3. Bez powodu. Tak po prostu ;p
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
Re: Sezon I - kolejka 2
Hm, w wymaganiach nie było "pustynna mapka" :> IMO najfajniej na takim chipie wyglądałaby jakaś mała wysepka albo coś ;Da pustynna mapka piasek jednak miec musi!
- Deathwing
- Posty: 305
- Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
- Kontakt:
Re: Sezon I - kolejka 2
4 - główka mu się odlepiła, temu posążku :o
Tym razem ciężko było zrobić coś sensownego, co zresztą widać na wszystkich mapkach. Głównie to wina chipsetu, który jest wybitnie symetriogenny, a rozmiar mapy tylko utrudnił sprawę. Poza tym niektórzy lekko przeginają z orginalnością, ale co kto lubi... :>
Tym razem ciężko było zrobić coś sensownego, co zresztą widać na wszystkich mapkach. Głównie to wina chipsetu, który jest wybitnie symetriogenny, a rozmiar mapy tylko utrudnił sprawę. Poza tym niektórzy lekko przeginają z orginalnością, ale co kto lubi... :>
turn up the silence
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: Sezon I - kolejka 2
Ona tam byla, tylko jakis lobuz zdial!Deathwing pisze:4 - główka mu się odlepiła, temu posążku :o
Tym razem ciężko było zrobić coś sensownego, co zresztą widać na wszystkich mapkach. Głównie to wina chipsetu, który jest wybitnie symetriogenny, a rozmiar mapy tylko utrudnił sprawę. Poza tym niektórzy lekko przeginają z orginalnością, ale co kto lubi... :>
Chipset sam narzucil wymagania "pustynna mapka" (ew. egipska, a wiadomo, egipt = piasek xD ).
Zauwazyliscie, ze kazda jedna mapka ma ten posag kobiety? Chcialem na poczatku zaglosowac na mape, ktora go nie miala, ale jak sie okazalo, brak takowej :]
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 18 kwie 2008, 21:41
Re: Sezon I - kolejka 2
Mi tam sie wszystkie podobaly, dlatego mialem maly problem z oddaniem glosu, ale w koncu sie zdecydowalem. 16 mapa jest porazkowa. Ale nie przez swoj minimalizm, tylko przez umieszczennie posagu w centrum poziomego kadru! Gdyby byl w jakims 'zlotym punkcie' to z pewnoscia zrobilby furore. xD
Lans.
- DragonWings
- Posty: 34
- Rejestracja: 18 mar 2007, 14:53
Re: Sezon I - kolejka 2
Oddałem głos na mapkę, na którą wcześniej nie głosowano (nie wiem czemu szczerze mówiąc bo jest supcio).
W każdym razie, większość mapek mi się podobała, oprócz 16 i tej wcześniejszej podobnego typu.
W każdym razie, większość mapek mi się podobała, oprócz 16 i tej wcześniejszej podobnego typu.
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 24 kwie 2006, 16:07
Re: Sezon I - kolejka 2
Map 0016 - 2 głosy. A są mapy w których ktoś "coś zrobił" a mają 0. Czy jesteście aż tacy chamscy że nie zagłosujecie gentelmańsko na "najlepsze" nie swoje mapy żeby przeciwnik nie miał lepszych wyników niż wy, czy też może aż tak olewacie ten konkurs i głosujecie dla zgrywy.
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
Re: Sezon I - kolejka 2
Jak ci się mapa nie podoba, to na nią nie głosuj >=O Każdy może mieć własne zdanie, niedobry Ty ;O
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 08 sie 2007, 16:57
Re: Sezon I - kolejka 2
lol ja tak chcialem na poczatku zrobic :< ALE KONIEC KONCOW BYLEM UCZCIWYTomash pisze:Czy jesteście aż tacy chamscy że nie zagłosujecie gentelmańsko na "najlepsze" nie swoje mapy żeby przeciwnik nie miał lepszych wyników niż wy
o prosze, co znalazlem! ;d
- orco
- Posty: 18
- Rejestracja: 26 kwie 2006, 20:26
- Kontakt:
Re: Sezon I - kolejka 2
Przyznam się, że wyniki ankiety są dla mnie jak na razie bardzo zaskakujące. Współprowadzi mapka, której w ogóle nie rozumiem (Map0008). Może coś ze mną nie tak, ale ja mam problemy z dostrzeżeniem co jest wyżej a co niżej...
Ten "krzywy" chodnik jak rozumiem jest niby oparty na słupach i wiszący wysoko nad wszystkim innym. Problem w tym, że te słupy nie wyglądają na pionowe (przynajmniej mi cały czas wydaje się, że są takie jakby rozszerzające się do dołu. A schody w centrum (które siłą rzeczy są ukośne, a wsparte na takich samych kolumnach) potęgują wrażenie, że ten chodnik leży a nie wisi, na wszystkim co jest pod nim. Zdaje sobie sprawę, że w RM bardzo trudno uzyskać wrażenie głębi i wysokość, ale w mapkach Map0004 i Map0007, które też mają wiszące chodniki jakoś udało się to zrobić. Całość ósemki sprawia wrażenie abstrakcyjnej aranżacji (pseudo-sztuka nowoczesna) i mnie osobiście strasznie męczy. Aczkolwiek widać potencjał u autora :]
Map0004 i Map0007, będące w czołówce też mi jakoś nie bardzo leżą (ale to już tylko kwestia gustu).
Moi faworyci to Map0013 (ta mapka jest po prostu miła dla oka, prosta, trochę uboga, ale od razu widać co się na niej dzieje) i Map0015 (trochę ciasnawa, ale bardzo ciekawa, nietypowe podejście i jest w niej coś.. intrygującego, przyciągającego wzrok - good job)
A Mertruve niestety nie może być w tej kwestii obiektywny z uwagi na wydarzenia poprzedniej kolejki.
Ten "krzywy" chodnik jak rozumiem jest niby oparty na słupach i wiszący wysoko nad wszystkim innym. Problem w tym, że te słupy nie wyglądają na pionowe (przynajmniej mi cały czas wydaje się, że są takie jakby rozszerzające się do dołu. A schody w centrum (które siłą rzeczy są ukośne, a wsparte na takich samych kolumnach) potęgują wrażenie, że ten chodnik leży a nie wisi, na wszystkim co jest pod nim. Zdaje sobie sprawę, że w RM bardzo trudno uzyskać wrażenie głębi i wysokość, ale w mapkach Map0004 i Map0007, które też mają wiszące chodniki jakoś udało się to zrobić. Całość ósemki sprawia wrażenie abstrakcyjnej aranżacji (pseudo-sztuka nowoczesna) i mnie osobiście strasznie męczy. Aczkolwiek widać potencjał u autora :]
Map0004 i Map0007, będące w czołówce też mi jakoś nie bardzo leżą (ale to już tylko kwestia gustu).
Moi faworyci to Map0013 (ta mapka jest po prostu miła dla oka, prosta, trochę uboga, ale od razu widać co się na niej dzieje) i Map0015 (trochę ciasnawa, ale bardzo ciekawa, nietypowe podejście i jest w niej coś.. intrygującego, przyciągającego wzrok - good job)
Tomash pisze:Map 0016 - 2 głosy. A są mapy w których ktoś "coś zrobił" a mają 0. Czy jesteście aż tacy chamscy że nie zagłosujecie gentelmańsko na "najlepsze" nie swoje mapy żeby przeciwnik nie miał lepszych wyników niż wy, czy też może aż tak olewacie ten konkurs i głosujecie dla zgrywy.
Jeśli ktoś zagłosował na Map0016 bo mu się ta praca szczerze podobała - to spoko, może być i tak. Ale doskonale rozumiem i popieram obawy Tomasha. Myślę, że wielu autorów mniej lub bardziej korciło, żeby nie zagłosować na konkurencyjną mapkę. Dla mnie zresztą też oddanie w poprzedniej kilejce głosu na Map0011 (który to głos spowodował, że ta mapka wyprzedziła o jeden punkt moją) było trudne (ale koniec końców się udało )Mertruve pisze:Jak ci się mapa nie podoba, to na nią nie głosuj >=O Każdy może mieć własne zdanie, niedobry Ty ;O
A Mertruve niestety nie może być w tej kwestii obiektywny z uwagi na wydarzenia poprzedniej kolejki.
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2008, 22:14 przez orco, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
Re: Sezon I - kolejka 2
Co się stało w poprzedniej kolejce, bo chyba przysnąłem ^^"?
-
- Posty: 442
- Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20
Re: Sezon I - kolejka 2
twoja mapka zwyciezyla...
Aha- jeszcze jedno: gdybym mial dac czwarty glos, to pewnie polecialby na #18. Tak wogole to imho wcale nie najwygodnieszy chipset, dlatego tym bardzej gratlacje dla kazdego, kto sie przylozyl.
Aha- jeszcze jedno: gdybym mial dac czwarty glos, to pewnie polecialby na #18. Tak wogole to imho wcale nie najwygodnieszy chipset, dlatego tym bardzej gratlacje dla kazdego, kto sie przylozyl.
Gdzie jest wanamingo kiedy śpi?