Podział porad
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
Podział porad
...na proste i trudne. Suxxx! To, co dla jednych jest proste, dla innych jest trudne itp. Dla przykładu twierdza, w której CMS jest w poradach trudnych, a w prostych limit breaks. Jest też wiele alternatywnych dróg dla osiągnięcia efektu, np. odnawianie HP co kilka kroków można w kilka kliknięć zrobić statusem. W zasadzie w RM wszystko jest proste, więc zostawiłbym jedną kategorię :)
- Michu
- Posty: 1150
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
- Lokalizacja: Piła/Poznań
- Kontakt:
LudziX ty @#$*% czytaj do konca ~~
6. Na zakończenie
Sposób, w jaki opisałem tworzenie alternatywnej odnowy HP jest długi, ale miał na celu nauczenie was myślenia i efektywnego korzystania ze zmiennych. W odpowiedzi na mój sposób, jeden z userów oazy ( nie pamiętam nicka ) powiedział, że wystarczyłoby zrobić odpowiednią kondycję(twoj status). Tak, ale wtedy bohater nie mógłby być zatruty, oślepiony itd. To chyba wystarczający powód, stawiający mój skrypt półkę wyżej ;p. Jeżeli czegoś nie zrozumieliście, to zamieszczam tu wersję gotowego skryptu w Rm2k3.
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
- Michu
- Posty: 1150
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
- Lokalizacja: Piła/Poznań
- Kontakt:
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Podział porad
Z tego co zauwazylem, TA ma porady "dla poczatkujacych" i "zaawansowanych" ;P. Anyway zamiast uczyc chemii klasa po klasie moznaby alfabetycznie, co :>? Jaki balagan jest na twierdzy malo mnie to interesuje, to ze na kazdy efekt jest kilka drog tez zdaje sie oczywiste, hmmm z zalozenia zabawy ze zmiennymi itp. wstawialbym do "zaawansowanych" i to co mówil Michu - caly dzial jest wlasciwie przeznaczony dla ludzi zaczynajacych zabawe z RM, wiec nawet to "zaawansowane" (przypominajac, ze w RM "wszystko jest latwe") nalezaloby traktowac bardzo wzglednie ;)...Ludzikus pisze:...na proste i trudne. Suxxx! To, co dla jednych jest proste, dla innych jest trudne itp. Dla przykładu twierdza, w której CMS jest w poradach trudnych, a w prostych limit breaks. Jest też wiele alternatywnych dróg dla osiągnięcia efektu, np. odnawianie HP co kilka kroków można w kilka kliknięć zrobić statusem. W zasadzie w RM wszystko jest proste, więc zostawiłbym jedną kategorię :)
Dzieki za uwagi ;>, ale biorac pod uwage takze przyszly rozwoj tych dzialow mysle, ze wrzucenie wszystkiego do jednego worka na lepsze by nie wyszlo... Pozdrooo!
P.S. Dla mnie wszystko w podstawowce i LO z matmy bylo latwe, a jednak mamy 20% matur :////
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr