Skrypt #3: Minigra

Potyczki ze skryptami. Edycja #6 zakończona.

Mini-gra, która podobała mi się najbardziej...

Czas głosowania minął 12 kwie 2008, 05:23

Bez Nazwy
0
Brak głosów
Dziabnij Ninje
2
10%
Gra w 3 kubki
1
5%
Hic-Hop!
2
10%
Łowienie Ryb
0
Brak głosów
Minigra
1
5%
RMDrummer08
4
19%
Tsukurupol
11
52%
 
Liczba głosów: 21
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Skrypt #3: Minigra

Postautor: Kalashnikov » 12 kwie 2008, 23:57

Flaque pisze:Głos na Tsukurupol, za Flaxoft >=D

Flaque pisze:Ciekaw jestem ile głosów miałby Tsukurupol, gdyby nie był o scenie. ^w^

Akwarelek dobrze mowi - nie tylko wykonanie od strony techinczej sie liczy, ale tez tematyka (nie mowie tu o oprawie wizualnej, bo tak jak pisalem wczesniej, powinno byc ograniczenie np. do 5 wlasnych plikow).
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Skrypt #3: Minigra

Postautor: X-Tech » 08 maja 2008, 21:42

Technicznie najlepiej wypada tsukuropol do tego gra jest bardziej dopracowana według mnie niż inne, a zarazem starcza na dłużej stąd uważam, że jest najlepszą gierką. Dzibanij Ninje jest też całkiem grywalne.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: Skrypt #3: Minigra

Postautor: FEI » 17 maja 2008, 10:43

grałem sobie w robocie w tsukurupol i jest wyjątkowo grywalne. oczywiście nie przeszedłem, bo zmuliła mnie konkretnie i usunąłem z hdd, ale i tak kawał dobrej roboty odwaliłeś akwarelku.
ewribadi dałn!
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Skrypt #3: Minigra

Postautor: Kalashnikov » 17 maja 2008, 16:11

A ja nadal nie rozumiem, co jest takiego grywalnego w tsukuropolu. Ja tam tylko waliłem ciągle w enter i tak jak to określił Fei "ostro mnie to zmuliło".
Żeby nie było - od strony technicznej to genialna robota, szczególnie mając na względzie ograniczenia, ale żeby gierka ta była grywalna, potrzebuje jakichkolwiek urozmaiceń. W tej postaci to tylko ciekawostka techniczna.
Ostatnio zmieniony 19 maja 2008, 13:33 przez Kalashnikov, łącznie zmieniany 1 raz.
Akwarelek

Golden Forki 2008 - Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja III (zwycięstwo); TA Code-Off Edycja IV (zwycięstwo)
Posty: 439
Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
Lokalizacja: Opolskie

Re: Skrypt #3: Minigra

Postautor: Akwarelek » 17 maja 2008, 16:21

W końcu to konkurs na skrypt, a nie na fabułę/muzykę/inne duperele nie?
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Skrypt #3: Minigra

Postautor: Kalashnikov » 17 maja 2008, 16:30

Teoretycznie tak, ale wtedy powinno być zabronione używanie jakichkolwiek nie-RTP zasobów. A bez tego tsukuropol również nie byłby tym, czym jest.
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: Skrypt #3: Minigra

Postautor: FEI » 19 maja 2008, 12:57

jak dla mnie, to nie powinno być żadnych ograniczeń poza przedziałem zmiennych i przełączników, np po 50 na osobę. objętość max 2mb i pasi. na graficzki i muzę w midi styka, a poziom wykonania znacznie by się poprawił.
ewribadi dałn!

Wróć do „GRMA Code-off”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości