Skrypt #3: Minigra

Potyczki ze skryptami. Edycja #6 zakończona.

Mini-gra, która podobała mi się najbardziej...

Czas głosowania minął 12 kwie 2008, 05:23

Bez Nazwy
0
Brak głosów
Dziabnij Ninje
2
10%
Gra w 3 kubki
1
5%
Hic-Hop!
2
10%
Łowienie Ryb
0
Brak głosów
Minigra
1
5%
RMDrummer08
4
19%
Tsukurupol
11
52%
 
Liczba głosów: 21
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Skrypt #3: Minigra

Postautor: Kalashnikov » 12 kwie 2008, 23:57

Flaque pisze:Głos na Tsukurupol, za Flaxoft >=D

Flaque pisze:Ciekaw jestem ile głosów miałby Tsukurupol, gdyby nie był o scenie. ^w^

Akwarelek dobrze mowi - nie tylko wykonanie od strony techinczej sie liczy, ale tez tematyka (nie mowie tu o oprawie wizualnej, bo tak jak pisalem wczesniej, powinno byc ograniczenie np. do 5 wlasnych plikow).
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Skrypt #3: Minigra

Postautor: X-Tech » 08 maja 2008, 21:42

Technicznie najlepiej wypada tsukuropol do tego gra jest bardziej dopracowana według mnie niż inne, a zarazem starcza na dłużej stąd uważam, że jest najlepszą gierką. Dzibanij Ninje jest też całkiem grywalne.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: Skrypt #3: Minigra

Postautor: FEI » 17 maja 2008, 10:43

grałem sobie w robocie w tsukurupol i jest wyjątkowo grywalne. oczywiście nie przeszedłem, bo zmuliła mnie konkretnie i usunąłem z hdd, ale i tak kawał dobrej roboty odwaliłeś akwarelku.
ewribadi dałn!
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Skrypt #3: Minigra

Postautor: Kalashnikov » 17 maja 2008, 16:11

A ja nadal nie rozumiem, co jest takiego grywalnego w tsukuropolu. Ja tam tylko waliłem ciągle w enter i tak jak to określił Fei "ostro mnie to zmuliło".
Żeby nie było - od strony technicznej to genialna robota, szczególnie mając na względzie ograniczenia, ale żeby gierka ta była grywalna, potrzebuje jakichkolwiek urozmaiceń. W tej postaci to tylko ciekawostka techniczna.
Ostatnio zmieniony 19 maja 2008, 13:33 przez Kalashnikov, łącznie zmieniany 1 raz.
Akwarelek

Golden Forki 2008 - Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja III (zwycięstwo); TA Code-Off Edycja IV (zwycięstwo)
Posty: 439
Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
Lokalizacja: Opolskie

Re: Skrypt #3: Minigra

Postautor: Akwarelek » 17 maja 2008, 16:21

W końcu to konkurs na skrypt, a nie na fabułę/muzykę/inne duperele nie?
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Skrypt #3: Minigra

Postautor: Kalashnikov » 17 maja 2008, 16:30

Teoretycznie tak, ale wtedy powinno być zabronione używanie jakichkolwiek nie-RTP zasobów. A bez tego tsukuropol również nie byłby tym, czym jest.
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: Skrypt #3: Minigra

Postautor: FEI » 19 maja 2008, 12:57

jak dla mnie, to nie powinno być żadnych ograniczeń poza przedziałem zmiennych i przełączników, np po 50 na osobę. objętość max 2mb i pasi. na graficzki i muzę w midi styka, a poziom wykonania znacznie by się poprawił.
ewribadi dałn!

Wróć do „GRMA Code-off”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość