Tale of Exile Akt II

Awatar użytkownika
Pokrak
Posty: 152
Rejestracja: 13 cze 2009, 03:05
Lokalizacja: twoja lodówka

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Pokrak » 08 wrz 2009, 18:21

Chipsety dają teoretycznie więcej możliwości niż panoramy - gdyż samą panoramę można spożytkować w inny sposób(może odbicie nieba w wodzie jak to ja robię? Albo scrolling tej cudownej mgły?). Tylko proszę o jedno w części drugiej, Last. Wydajność. 20 klatek co najmniej, albo ToE skończy jako najlepsza, ale zarazem najwolniejsza gra spod RM. Mówiąc krótko, nie spieprz tego... tym razem. No i jak już skończysz, mógłbyś zamiast robić ToE3, odnowić pierwszą część - a mianowicie jej skrypty, dla poprawy wydajności. Byłbym wdzięczny, i nie tylko ja.
Road roller da! WRYYYYYYYYYYYYYY!
Awatar użytkownika
Enyafan
Posty: 122
Rejestracja: 20 cze 2009, 14:21

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Enyafan » 08 wrz 2009, 18:27

A ja poproszę edycję kolekcjonerską ze specjalną dedykacją i dołączonymi różowymi stringami w jeże.
Czyżby ktoś tu miał obywatelski obowiązek tworzenia gier?
Awatar użytkownika
Pokrak
Posty: 152
Rejestracja: 13 cze 2009, 03:05
Lokalizacja: twoja lodówka

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Pokrak » 08 wrz 2009, 18:48

Po prostu wytykam po raz n-ty jedyny błąd części pierwszej. Czyniący tą grę nieco denerwującą, dodam tylko... Nie żebym sam umiał lepiej, ale czasem dobrze jest bez przesady, a płynnie.
Road roller da! WRYYYYYYYYYYYYYY!
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Kalashnikov » 09 wrz 2009, 00:05

Pokrak pisze:Chipsety dają teoretycznie więcej możliwości niż panoramy - gdyż samą panoramę można spożytkować w inny sposób(może odbicie nieba w wodzie jak to ja robię? Albo scrolling tej cudownej mgły?). Tylko proszę o jedno w części drugiej, Last. Wydajność. 20 klatek co najmniej, albo ToE skończy jako najlepsza, ale zarazem najwolniejsza gra spod RM. Mówiąc krótko, nie spieprz tego... tym razem. No i jak już skończysz, mógłbyś zamiast robić ToE3, odnowić pierwszą część - a mianowicie jej skrypty, dla poprawy wydajności. Byłbym wdzięczny, i nie tylko ja.

LasTTurN pisze:Skrypt CBSa niestety nie zostanie już zoptymalizowany, nawet w części 2. Nie mam niestety wystarczających umiejętności.

Last jest z zawodu i powołania ;) artystą, grafikiem. Wątpię, że przeczytał choć jedną książkę o programowaniu, napisał BSa jak najlepiej potrafił i nie dziwię mu się, że nie ma ochoty już go poprawiać, jest potężny i żeby go porządnie zoptymalizować trzeba by zrobić go nie mal od początku.

Najnowsza plota: ToE Akt I niedługo zacznie podbijać rynek światowy.

Edit-dół: Pracuje nad tym profesjonalny (w dosłownym tego słowa znaczeniu), więc wątpię, że zajdzie taka potrzeba. Oczywiście nie odpuszczę, jeżeli coś będzie brzmiało sztucznie, czy sucho ;)
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2009, 14:52 przez Kalashnikov, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pokrak
Posty: 152
Rejestracja: 13 cze 2009, 03:05
Lokalizacja: twoja lodówka

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Pokrak » 09 wrz 2009, 10:09

W sumie racja, powinienem trochę normalnym ludziom odpuścić bo nie każdy tu jest z zawodu programistą. Moja wina.

Nie mogę się doczekać wytykania błędów językowych, mając przy tym nadzieję że nie będzie trzeba.
Road roller da! WRYYYYYYYYYYYYYY!
mantis
Posty: 3
Rejestracja: 12 lip 2009, 21:32

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: mantis » 09 wrz 2009, 22:45

Bardzo chętnie odpowiem na uwagi dotyczące języka, jednak mogę nie mieć czasu ani wyraźnej chęci na wszystkie. Niemniej cały projekt ToE jest mi bliski. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
OverHiLL
Posty: 79
Rejestracja: 20 paź 2009, 21:44

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: OverHiLL » 25 paź 2009, 00:59

Coś nowego dot. projektu?
Bo ucichło, a właśnie kończę ToE I ;p.
LasTTurN

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1)
Posty: 196
Rejestracja: 18 sty 2008, 20:40
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: LasTTurN » 25 paź 2009, 01:04

Najnowszą nowiną dotyczącą ToE jest niewątpliwie wydanie angielskiej wersji aktu pierwszego. Na dniach planuję założyć odrębny temat dla anglojęzycznych wersji.

Co do aktu Drugiego postępuje ostatnio wolniej. Raz z racji wersji angielskiej i opracowań strony w wersji ang. dwa promowania gry na zagranicznych forach/portalach. Do tego praca i obowiązki... wiecie jak bywa.

Nie mniej jednak postaram się wydać to obiecane demo aktu 2 przed końcem roku.
Pozdrawiam
Klasyczna fontanna z motywem pegaza. Fontanna pegasus.
Malarstwo, rzeźba, fotografika. www.ag-studio.pl

Prezentacja fontanny pegasus: https://docs.google.com/presentation/d/ ... 88aabf8_00
Awatar użytkownika
Uchicha666
Posty: 11
Rejestracja: 09 kwie 2009, 16:35
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Uchicha666 » 17 lis 2009, 17:29

Czy ktoś wie kiedy wyjdzie TOEA2?
Będę wdzięczny za odpowiedz.
I pamiętaj nie zapominaj.Wiem jestem sensem twojego istnienia.
と覚えて、忘れないでください . 私はあなたの存在の意味を知っている.クラウド
(Cloud) FF Advent Children
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Kalashnikov » 17 lis 2009, 18:53

Prawdopodobnie pierwszy kwartał 2010.
Awatar użytkownika
Uchicha666
Posty: 11
Rejestracja: 09 kwie 2009, 16:35
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Uchicha666 » 17 lis 2009, 19:58

Dzięki za odpowiedz już się nie mogę doczekać..
I pamiętaj nie zapominaj.Wiem jestem sensem twojego istnienia.
と覚えて、忘れないでください . 私はあなたの存在の意味を知っている.クラウド
(Cloud) FF Advent Children
LasTTurN

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1)
Posty: 196
Rejestracja: 18 sty 2008, 20:40
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: LasTTurN » 26 lis 2009, 19:01

Witam!
Cieszę się, że ktoś jeszcze się interesuje tym projektem. Potwierdzam, prace nad aktem drugim trwają. Optymistyczna wersja jest taka, że demo ToE2 ukaże się za kilka tygodni. Mniej optymistyczna jest taka, że w przyszłym roku ukaże się nieco obszerniejsza wersja demo lub pełna wersja aktu drugiego. Czas pokaże. Tymczasem ja pokazuję nowe screeny.
Obrazek Obrazek


Pozdrawiam!
Klasyczna fontanna z motywem pegaza. Fontanna pegasus.
Malarstwo, rzeźba, fotografika. www.ag-studio.pl

Prezentacja fontanny pegasus: https://docs.google.com/presentation/d/ ... 88aabf8_00
Awatar użytkownika
Uchicha666
Posty: 11
Rejestracja: 09 kwie 2009, 16:35
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Uchicha666 » 02 gru 2009, 22:19

Ale proszę o więcej konkretnych informacji bo mnie już ciekawosc zrzera kiedy pojawi się pełna wersja. :-P Pozdrawiam.
I pamiętaj nie zapominaj.Wiem jestem sensem twojego istnienia.
と覚えて、忘れないでください . 私はあなたの存在の意味を知っている.クラウド
(Cloud) FF Advent Children
LasTTurN

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1)
Posty: 196
Rejestracja: 18 sty 2008, 20:40
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: LasTTurN » 24 gru 2009, 01:59

Witam.
Prezentuje demo drugiego aktu Tale of Exile. Demo zawiera część pierwszego epizodu.
Przejście wątku fabularnego zajmuje ok 1,5 h. Grę powinno się kontynuować z ostatniego zapisu aktu pierwszego, który robi się po jego przejściu. Zachęcić do tego może fakt, że w 1 akcie można wpisać własne imię. Spora część lokacji i zasobów została wyciętych w celu zmniejszenia objętości. Mimo tego dewo waży aż 43 MB. Większość tej objętości zajmuje muzyka. Zdaję sobie sprawę że ogromna to "waga" jak na demo. Być może za jakiś czas wydam wersję MIDI. Ale wiadomo jak u mnie jest z czasem. Niczego nie obiecuję. Na stronie znajdzie się stosowna aktualizacja, jednak z braku czasu nie nastąpi to prędko.

Creditsy:
Autorem sporej części muzyki jest Mertruve.
W ripowaniu pomagał mi Kvachu.
Testami zajął się FEI. (Jazz, Kalash i X-Tech badali mini gry.)
W mappingu współpracowali DW, FOXER i Lloyd.
Podziękowania należą się również Mantisowi za motywację oraz obiecane tłumaczenie ;).


Z nowości dostępnych w wersji Demo:
Małe usprawnienia cbs, przebudowa mechaniki cms, nowe mini gry (w demie jako bonus), nowa mapa, druga postać w drużynie, bardziej rozbudowane dialogi z npc, nowe lokacje i przeciwnicy, inne smaczki.

Poniżej link (edytowany! - 38MB):
http://tsukuru.cyberdusk.pl/tsukuru/ToEII%20Demo.rar

Pozdrawiam i tradycyjnie zapraszam do wyrażania opinii.
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Kalashnikov » 24 gru 2009, 03:23

Musiałeś akurat teraz to wrzucić, nie pogram pewnie do 26ego :(

Wróć do „Tale of Exile”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości