Ciekawe czy ktoś mnie jeszcze pamięta? xD
No więc teraz do rzeczy.
Dzięki stworzeniu Legendy Legendarnej Pięści zaczęłam się zastanawiać czy da się w makerze zrobić dynamiczną grę,
a dokładniej dynamiczny system walki.
Te od mojego brata są niezłe ale zwykle stoi się w miejcu i męczyprzycisk akcji wybierając skrupulatnie po jednym przeciwniku do pokonania.
Takie trochę szachy. W Legendzie Legendarnej Pięści było niewiele lepiej. Toteż natchnęło mnie by pokonać tu mojego brata i opracować prawdziwie dynamiczny system walki.
Tak powstał pomysł na "Boginię Wojny" prawdziwie dynamiczna rąbanka w samurajskiej Japonii.
Fabuła (w demie) jest prosta - Armie dawnego tyrana powstają z martwych by dokonać zemsty a naszym zadaniem jest je powstrzymać.
Luźno wpotłam w to historyczne postacie i nawiązałam do wydarzeń. Z czasem miało się zrobić ciekawiej ale dopiero później więc nie ma tego
w wersji demo :(
A dlaczego wydaję to jako demo skoro (chyba) ma to szansę być czymś fajnym?
Cóż. Żenujący powód: Brak czasu. Projekt powstaje powoli już od miesięcy a powinien cały powstać w maksymalnie kilka tygodni :(
Więc w obawie że moja ambitna próba (pokonania brata na polu ABSów xD) zalegnie zakurzona na półce "do ukończenia później" postanowiłam wydać to co już zrobiłam w formie dema.
No i chyba starczy tego wywodu :p
Co tutaj mamy?
- Dynamiczny (oby) ABS w którym możemy tłuc kilku wrogów na raz,
to nie szachy że mozolnie wybieramy sobie przeciwnika
- Dwa ataki specjalne (tak jak w Legendzie Legendarnej Pięści)
- Skuteczny muszkiet (wystarczy jeden strzał a pocisk przechodzi przez kilku przeciwników jeśli stoją w rzędzie)
- Powerupy (o ile mogę to tak nazwać), czyli czasem z przeciwnika "wypadnie" czy to odnowienie części HP czy to pocisk do muszkietu czy wybuchająca beczka.
- Kilku różnych przeciwników i jednego bossa (to jest jeszcze do dopracowania w pełnej wersji)
- Ładną bohaterkę (a jakże :p)
Screeny (całe 5!):





Link: (Gra działa bez potrzeby posiadania RTP)
http://www.mediafire.com/file/h9z04722t ... yMikan.zip
Życzę miłej zabawy i czekam na opinie! Zastanawiam się czy udało mi się osiągnąć to co zamierzałam.
Pozdrawiam, Sio... Mikan.