Czy w RM 2000/2003 można mieć więcej niż 4 osoby w drużynie?


    W zasadzie tak. Przynajmniej ja znam dwa sposoby na uzyskanie takiego efektu.

Sposób I

    Ta magia nie polega dokładnie na większej ilości osób, ale na stworzeniu pewnej iluzji. Mianowicie w każdym momencie gry można mieć 4 dowolnych członków drużyny. Najpierw trzeba zrobić taką możliwość na mapie. Tworzymy więc Common Event i wywołujący go przedmiot. W tym zdarzeniu usuwamy całą ekipę i po kolei dajemy forki - "Czy chcesz, żeby Alex dołączył do drużyny?" itd. Druga sprawa jest podobna. Chcielibyśmy również, żeby można było postacie zmieniać podczas walki. Tworzymy więc w grupie potworów stronę wywoływaną przez wspomniany przedmiot. I znowu - "Czy Alex ma dołączyć do drużyny?".

Sposób II

    Tutaj sprawa jest trudniejsza. Żeby zrobić pięć i więcej postaci jednocześnie w drużynie, należałoby zrezygnować ze wszystkich systemów i stworzyć CAŁĄ grę od początku. Mam tu na myśli menu, walkę, sklepy, inny itd. Jeszcze nie spotkałem się z czymś takim w jakiejkolwiek grze, a szkoda, bo pomysł jest niezły. Oczywiście nie będę tutaj pisał jak zrobić cms - to temat na osobny artykuł =).

Michu

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Qmai World 1
4. Manga Carta
5. Komnata
6. Wrota Arkany 2
7. Asgun
8. Tale of Exile: Akt I
9. Wrota Arkany 3
10. Kruk
» [Vxa]Noire
» 2k3 z steama vs twierdzówka - problem z warunkami !!!!
» vx ace steam + 2k3 i 2k
» Program do generowania efektów 3-d
» Games Gal Blog
» [MV] Alvisia
» [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)
» Minigry
» Historie zmyślone: Tulaśny terror [VXAce]
» Ziemniaczany blog
Wzór by Colombos
wersja
Pełna,
RM XP
rok wydania
2010
ocena
6.5/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.