Jaką głębię kolorów obsługuje RPG Maker 2000/2003?


    Każdy obrazek, który można uzyć w RPG Makerze powinien posiadać głębię kolorów 8bit, czyli 256 kolorów. Niewazne przy tym jakie będą to kolory, ważne by było ich maksymalnie 256. Sam Maker bowiem może wyswietlić w jednym momencie na ekranie więcej niż 256 kolorów (prawdopodobnie 16bit, tak czy siak nie ma się co tym przejmować).

DE

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Septerra Core: Dream About The Past
2. Gromada
3. Asgun
4. Qmai World 1
5. Komnata
6. Wrota Arkany 2
7. Manga Carta
8. Kruk
9. Tale of Exile: Akt I
10. Wrota Arkany 3
» [VX Ace] Projekt Cebula
» [VXa] Iście Gobliński ABS
» Games Gal Blog
» [VxAce] Tits and Magic [16+]
» [RMXP]Pokemon Uvopia Version
» [RM2k3] Saga Demonów [16+]
» [VXAce] Lost Saga
» Proszę zaktualizować link: rpg-maker.info ? rpgmaker.ru
» Zgłoszenia gier
» Dubbing/Voice Acting - Grupa NanoKarrin
Tale of Exile: Akt I by LasTTurN
wersja
Pełna,
RM 2003
rok wydania
2008
ocena
9.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.