Jaką głębię kolorów obsługuje RPG Maker 2000/2003?


    Każdy obrazek, który można uzyć w RPG Makerze powinien posiadać głębię kolorów 8bit, czyli 256 kolorów. Niewazne przy tym jakie będą to kolory, ważne by było ich maksymalnie 256. Sam Maker bowiem może wyswietlić w jednym momencie na ekranie więcej niż 256 kolorów (prawdopodobnie 16bit, tak czy siak nie ma się co tym przejmować).

DE

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Tale of Exile: Akt I
2. Tale of Exile: Akt II
3. Lost Saga
4. Gromada
5. Perfect World
6. Wrota Arkany
7. Septerra Core: Dream About The Past
8. Manga Carta
9. Wzór
10. Kruk 2: Akt I
» [MV] Mały Geniusz - Gry Edukacyjne dla dzieci (Android)
» Nowości na RMtece
» rpg-maker.pl
» [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)
» Digital Art - kilka moich prac
» Baza polskich gier RM XP
» Kalendarz roku 2021
» PEŁNE WERSJE - Prezentacja, Głosowanie, Komentarze
» DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze
» Kalendarz roku 2020
Terminal by X-Tech
wersja
Pełna,
RM 2003
rok wydania
2009
ocena
5.5/10
RPG Maker Zone Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla RPG Maker po polsku
© Tsukuru Archive 2006-2020 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.