Czy zmniejszenie liczby kolorów do 256 nie spowoduje utraty jakości moich grafik?


    Wpływ zmniejszenia ilości kolorów na jakość grafiki zależy od tego, jaki sposób redukcji zostanie zastosowany. W zasadzie jedyna zauważalna utrata jakości może nastąpić w obrazkach typu CG, czyli tworzonych w True Color. Będą to m.in. obrazki Title/Game Over, Panoramy, duże Pictures, Backgrounds. Jeżeli obrazki są stworzone w technice pixelartu, to i tak byly one rysowane conajwyżej w 256 kolorach, więc żadna utrata jakości im nie grozi. Z doświadczenia wiem, że nawet bardzo kolorowe obrazki w 24bit po zredukowaniu wygladają całkiem przyzwoicie, kwestią jest tylko zastosowanie odpowiedniego programu do obrobki grafiki [Gimp, Paint Shop Pro, Photoshop czy Ifran View doskonale sobie z tym poradzą ;)].

DE

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Qmai World 1
4. Komnata
5. Manga Carta
6. Asgun
7. Wrota Arkany 2
8. Tale of Exile: Akt I
9. Wrota Arkany 3
10. Kruk
» [Vxa]Noire
» [MV] Alvisia
» Program do generowania efektów 3-d
» 2k3 z steama vs twierdzówka - problem z warunkami !!!!
» [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)
» Minigry
» Historie zmyślone: Tulaśny terror [VXAce]
» Ziemniaczany blog
» Games Gal Blog
» Legenda Pathory HD (RM VX Ace)
Wzór by Colombos
wersja
Pełna,
RM XP
rok wydania
2010
ocena
6.5/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.