Czy zmniejszenie liczby kolorów do 256 nie spowoduje utraty jakości moich grafik?


    Wpływ zmniejszenia ilości kolorów na jakość grafiki zależy od tego, jaki sposób redukcji zostanie zastosowany. W zasadzie jedyna zauważalna utrata jakości może nastąpić w obrazkach typu CG, czyli tworzonych w True Color. Będą to m.in. obrazki Title/Game Over, Panoramy, duże Pictures, Backgrounds. Jeżeli obrazki są stworzone w technice pixelartu, to i tak byly one rysowane conajwyżej w 256 kolorach, więc żadna utrata jakości im nie grozi. Z doświadczenia wiem, że nawet bardzo kolorowe obrazki w 24bit po zredukowaniu wygladają całkiem przyzwoicie, kwestią jest tylko zastosowanie odpowiedniego programu do obrobki grafiki [Gimp, Paint Shop Pro, Photoshop czy Ifran View doskonale sobie z tym poradzą ;)].

DE

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Asgun
3. Komnata
4. Qmai World 1
5. Septerra Core: Dream About The Past
6. Tale of Exile: Akt I
7. Wrota Arkany 2
8. Manga Carta
9. Wrota Arkany 3
10. Wzór
» [RMXP]Pokemon: Wersja Utopijna
» [2k3]Lovro i Vesna
» Konrad Championship - głosowanie i wyniki!
» Bardzo prosze o pomoc w zdarzeniu
» Magu i Czachor [xp]
» [XP] Walka 1vs1 z możliwością zmiany walczącego
» Ołówek, gumka, kartka. Czyli zajawka na rysowanie :)
» Graphic
» Wilczy Miot rekrutuje!!!
» Skrypt do VX ACE na charsety z rm 2000 i 2003
Magiczna Wieża by Rahael
wersja
Demo,
RM VX
rok wydania
2010
ocena
7.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.