Czy zmniejszenie liczby kolorów do 256 nie spowoduje utraty jakości moich grafik?


    Wpływ zmniejszenia ilości kolorów na jakość grafiki zależy od tego, jaki sposób redukcji zostanie zastosowany. W zasadzie jedyna zauważalna utrata jakości może nastąpić w obrazkach typu CG, czyli tworzonych w True Color. Będą to m.in. obrazki Title/Game Over, Panoramy, duże Pictures, Backgrounds. Jeżeli obrazki są stworzone w technice pixelartu, to i tak byly one rysowane conajwyżej w 256 kolorach, więc żadna utrata jakości im nie grozi. Z doświadczenia wiem, że nawet bardzo kolorowe obrazki w 24bit po zredukowaniu wygladają całkiem przyzwoicie, kwestią jest tylko zastosowanie odpowiedniego programu do obrobki grafiki [Gimp, Paint Shop Pro, Photoshop czy Ifran View doskonale sobie z tym poradzą ;)].

DE

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Qmai World 1
3. Asgun
4. Septerra Core: Dream About The Past
5. Komnata
6. Manga Carta
7. Wrota Arkany 3
8. Wrota Arkany 2
9. Kruk
10. Tale of Exile: Akt I
» RPG MAKER MV możliwości programu
» Kingdom (RPG Maker VX Ace)
» [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)
» [Vxa]Noire
» -POWITANIA (i pozegnania)-
» Ołówek, gumka, kartka. Czyli zajawka na rysowanie :)
» [TUTORIAL] RPGMAKER MV - Przenoszenie na Androida za pomocą INTEL XDK
» Problem z RM MV
» --Junak--[RMMV]
» [XP] Ilość przedmiotów, widoczna na mapie i statystyki
Drizzt Do'Urden by Twardy
wersja
Demo,
RM 2000
rok wydania
2003
ocena
6.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.