Czy zmniejszenie liczby kolorów do 256 nie spowoduje utraty jakości moich grafik?


    Wpływ zmniejszenia ilości kolorów na jakość grafiki zależy od tego, jaki sposób redukcji zostanie zastosowany. W zasadzie jedyna zauważalna utrata jakości może nastąpić w obrazkach typu CG, czyli tworzonych w True Color. Będą to m.in. obrazki Title/Game Over, Panoramy, duże Pictures, Backgrounds. Jeżeli obrazki są stworzone w technice pixelartu, to i tak byly one rysowane conajwyżej w 256 kolorach, więc żadna utrata jakości im nie grozi. Z doświadczenia wiem, że nawet bardzo kolorowe obrazki w 24bit po zredukowaniu wygladają całkiem przyzwoicie, kwestią jest tylko zastosowanie odpowiedniego programu do obrobki grafiki [Gimp, Paint Shop Pro, Photoshop czy Ifran View doskonale sobie z tym poradzą ;)].

DE

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Qmai World 1
3. Asgun
4. Komnata
5. Manga Carta
6. Septerra Core: Dream About The Past
7. Tale of Exile: Akt I
8. Wrota Arkany 3
9. 8 Bit Quest
10. Wrota Arkany 2
» Podziemia: Kraina Cieni [XP]
» Bukanier
» Szwaczka Bez Igieł i Kraina Północy [MV]
» Piracka Łajba - blog | Tworzenie gier, RPG Maker
» Szukam gry w stylu...
» Kingdom (RPG Maker VX Ace)
» [RPGXP] charset Geralta z Rivii
» Ziemniaczany blog
» [MV] Pomocy w pisaniu pluginów
» Nobunaga's Shadow [MV]
Opowieści z Asgun by Noruj
wersja
Pełna,
RM VX
rok wydania
2011
ocena
5.5/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Używamy plików cookie.