Czy zmniejszenie liczby kolorów do 256 nie spowoduje utraty jakości moich grafik?


    Wpływ zmniejszenia ilości kolorów na jakość grafiki zależy od tego, jaki sposób redukcji zostanie zastosowany. W zasadzie jedyna zauważalna utrata jakości może nastąpić w obrazkach typu CG, czyli tworzonych w True Color. Będą to m.in. obrazki Title/Game Over, Panoramy, duże Pictures, Backgrounds. Jeżeli obrazki są stworzone w technice pixelartu, to i tak byly one rysowane conajwyżej w 256 kolorach, więc żadna utrata jakości im nie grozi. Z doświadczenia wiem, że nawet bardzo kolorowe obrazki w 24bit po zredukowaniu wygladają całkiem przyzwoicie, kwestią jest tylko zastosowanie odpowiedniego programu do obrobki grafiki [Gimp, Paint Shop Pro, Photoshop czy Ifran View doskonale sobie z tym poradzą ;)].

DE

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Asgun
2. Gromada
3. Qmai World 1
4. Komnata
5. Tale of Exile: Akt I
6. Manga Carta
7. Wrota Arkany 2
8. Kruk
9. Septerra Core: Dream About The Past
10. Wzór
» Sezon VI - kolejka 1
» Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]
» Re: [VXa] Wiedźmin: KRES CECHU
» [VXAce] Beyond the Veil
» Nowości na RMtece
» Otwarcie Sezonu VI, Lista Uczestników, Zasady, Dyskusja!
» Super Robot Wars OMEGA [2k3][Demo]
» Świnie w Kosmosie 2
» Sezon VI - kolejka specjalna (trwa do 17.09.2020!)
» [MV]LifeLoop
Opowieści z Asgun by Noruj
wersja
Pełna,
RM VX
rok wydania
2011
ocena
5.5/10
RPG Maker Zone Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla RMplus
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.