Czy zmniejszenie liczby kolorów do 256 nie spowoduje utraty jakości moich grafik?


    Wpływ zmniejszenia ilości kolorów na jakość grafiki zależy od tego, jaki sposób redukcji zostanie zastosowany. W zasadzie jedyna zauważalna utrata jakości może nastąpić w obrazkach typu CG, czyli tworzonych w True Color. Będą to m.in. obrazki Title/Game Over, Panoramy, duże Pictures, Backgrounds. Jeżeli obrazki są stworzone w technice pixelartu, to i tak byly one rysowane conajwyżej w 256 kolorach, więc żadna utrata jakości im nie grozi. Z doświadczenia wiem, że nawet bardzo kolorowe obrazki w 24bit po zredukowaniu wygladają całkiem przyzwoicie, kwestią jest tylko zastosowanie odpowiedniego programu do obrobki grafiki [Gimp, Paint Shop Pro, Photoshop czy Ifran View doskonale sobie z tym poradzą ;)].

DE

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Tale of Exile: Akt I
2. Tale of Exile: Akt II
3. Lost Saga
4. Gromada
5. Perfect World
6. Wrota Arkany
7. Septerra Core: Dream About The Past
8. Manga Carta
9. Wzór
10. Kruk 2: Akt I
» [MV] Mały Geniusz - Gry Edukacyjne dla dzieci (Android)
» Nowości na RMtece
» rpg-maker.pl
» [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)
» Digital Art - kilka moich prac
» Baza polskich gier RM XP
» Kalendarz roku 2021
» PEŁNE WERSJE - Prezentacja, Głosowanie, Komentarze
» DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze
» Kalendarz roku 2020
Terminal by X-Tech
wersja
Pełna,
RM 2003
rok wydania
2009
ocena
5.5/10
RPG Maker Zone Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla RPG Maker po polsku
© Tsukuru Archive 2006-2020 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.