Czy zmniejszenie liczby kolorów do 256 nie spowoduje utraty jakości moich grafik?


    Wpływ zmniejszenia ilości kolorów na jakość grafiki zależy od tego, jaki sposób redukcji zostanie zastosowany. W zasadzie jedyna zauważalna utrata jakości może nastąpić w obrazkach typu CG, czyli tworzonych w True Color. Będą to m.in. obrazki Title/Game Over, Panoramy, duże Pictures, Backgrounds. Jeżeli obrazki są stworzone w technice pixelartu, to i tak byly one rysowane conajwyżej w 256 kolorach, więc żadna utrata jakości im nie grozi. Z doświadczenia wiem, że nawet bardzo kolorowe obrazki w 24bit po zredukowaniu wygladają całkiem przyzwoicie, kwestią jest tylko zastosowanie odpowiedniego programu do obrobki grafiki [Gimp, Paint Shop Pro, Photoshop czy Ifran View doskonale sobie z tym poradzą ;)].

DE

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Qmai World 1
2. Gromada
3. Manga Carta
4. Asgun
5. Komnata
6. Septerra Core: Dream About The Past
7. Wrota Arkany 3
8. Wrota Arkany 2
9. Wzór
10. Kruk
» Historie zmyślone: Tulaśny terror [VXAce]
» Zgadnij: skąd ten screenshot?
» Autumn
» Digital Art - kilka moich prac
» PInroz podbija YouTube!!!
» [VX Ace] Projekt Cebula
» Sierotka RM - Recenzje Gier z RPG Makera
» [VXACE] Współpraca?
» Ruch podczas komiksowej wiadomości
» [VXACE]Walka bez ?atak?.
Platinum Moon by Sarge
wersja
Demo,
RM 2000
rok wydania
2009
ocena
5.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.