Czy zmniejszenie liczby kolorów do 256 nie spowoduje utraty jakości moich grafik?


    Wpływ zmniejszenia ilości kolorów na jakość grafiki zależy od tego, jaki sposób redukcji zostanie zastosowany. W zasadzie jedyna zauważalna utrata jakości może nastąpić w obrazkach typu CG, czyli tworzonych w True Color. Będą to m.in. obrazki Title/Game Over, Panoramy, duże Pictures, Backgrounds. Jeżeli obrazki są stworzone w technice pixelartu, to i tak byly one rysowane conajwyżej w 256 kolorach, więc żadna utrata jakości im nie grozi. Z doświadczenia wiem, że nawet bardzo kolorowe obrazki w 24bit po zredukowaniu wygladają całkiem przyzwoicie, kwestią jest tylko zastosowanie odpowiedniego programu do obrobki grafiki [Gimp, Paint Shop Pro, Photoshop czy Ifran View doskonale sobie z tym poradzą ;)].

DE

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Tale of Exile: Akt I
3. Qmai World 1
4. Septerra Core: Dream About The Past
5. Komnata
6. Asgun
7. Wrota Arkany 2
8. Manga Carta
9. Dark Dawn
10. 8 Bit Quest
» [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope
» EnterVPL nagrywa gry z RM
» Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]
» Legenda Pathory HD (RM VX Ace)
» Robię grę dla DOS-a.
» Średniowieczne kafelki [VXA]
» [VXa]Endless Kingdom.
» 1001 utworów muzycznych
» [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)
» Najlepsze frazy z wyszukiwarek sieciowych
Fantasy by Michu
wersja
Demo,
RM 2000
rok wydania
2003
ocena
6.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.