Czy zmniejszenie liczby kolorów do 256 nie spowoduje utraty jakości moich grafik?


    Wpływ zmniejszenia ilości kolorów na jakość grafiki zależy od tego, jaki sposób redukcji zostanie zastosowany. W zasadzie jedyna zauważalna utrata jakości może nastąpić w obrazkach typu CG, czyli tworzonych w True Color. Będą to m.in. obrazki Title/Game Over, Panoramy, duże Pictures, Backgrounds. Jeżeli obrazki są stworzone w technice pixelartu, to i tak byly one rysowane conajwyżej w 256 kolorach, więc żadna utrata jakości im nie grozi. Z doświadczenia wiem, że nawet bardzo kolorowe obrazki w 24bit po zredukowaniu wygladają całkiem przyzwoicie, kwestią jest tylko zastosowanie odpowiedniego programu do obrobki grafiki [Gimp, Paint Shop Pro, Photoshop czy Ifran View doskonale sobie z tym poradzą ;)].

DE

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Tale of Exile: Akt I
2. Gromada
3. Wzór
4. Qmai World 1
5. Komnata
6. Asgun
7. Manga Carta
8. Wrota Arkany 2
9. Tale of Exile: Akt II
10. Kruk
» MV Eksport Gry
» Nowości na RMtece
» [VXAce]Opowieść o wielkim marzeniu, które stało się prawdą - ALPHA
» Re: [VXa] Wiedźmin: KRES CECHU
» [VXAce]Schronisko państwa Moor
» [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)
» Lista polskich gier od RPGXP w górę
» RPG Maker VX Ace PL
» Zbiór moich wypocin (/wideo/recenzji)
» Amarok: Krew Północy [XP]
Project 'Terrorica' Shutdown by Super Vegeta
wersja
Demo,
RM 2000
rok wydania
2003
ocena
6.5/10
RPG Maker Zone Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla RMplus
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.