Czy zmniejszenie liczby kolorów do 256 nie spowoduje utraty jakości moich grafik?


    Wpływ zmniejszenia ilości kolorów na jakość grafiki zależy od tego, jaki sposób redukcji zostanie zastosowany. W zasadzie jedyna zauważalna utrata jakości może nastąpić w obrazkach typu CG, czyli tworzonych w True Color. Będą to m.in. obrazki Title/Game Over, Panoramy, duże Pictures, Backgrounds. Jeżeli obrazki są stworzone w technice pixelartu, to i tak byly one rysowane conajwyżej w 256 kolorach, więc żadna utrata jakości im nie grozi. Z doświadczenia wiem, że nawet bardzo kolorowe obrazki w 24bit po zredukowaniu wygladają całkiem przyzwoicie, kwestią jest tylko zastosowanie odpowiedniego programu do obrobki grafiki [Gimp, Paint Shop Pro, Photoshop czy Ifran View doskonale sobie z tym poradzą ;)].

DE

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Septerra Core: Dream About The Past
2. Gromada
3. Qmai World 1
4. Asgun
5. Komnata
6. Wrota Arkany 2
7. Manga Carta
8. Wrota Arkany 3
9. Tale of Exile: Akt I
10. Kruk
» [VX Ace] Projekt Cebula
» [VXa] Iście Gobliński ABS
» Games Gal Blog
» [VxAce] Tits and Magic [16+]
» [RMXP]Pokemon Uvopia Version
» [RM2k3] Saga Demonów [16+]
» [VXAce] Lost Saga
» Proszę zaktualizować link: rpg-maker.info ? rpgmaker.ru
» Zgłoszenia gier
» Dubbing/Voice Acting - Grupa NanoKarrin
System VX: Stukoczące Kopytka by TagTeam
wersja
Pełna,
RM VX
rok wydania
2011
ocena
5.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.