|
|||||||||||
Zasoby(19689) • Porady i Skrypty(39) • Tutoriale(18) • FAQ(20) • Inne(56) • Linki(63) | |||||||||||
Jakie rozmiary mają poszczególne rodzaje zasobów graficznych wykorzystywane przez RPG Makera 2000/2003? Kolejno (wartości podawane w pikselach): Backdrop (2000): 320x160 Backdrop (2003): 320x240 Battle (2000/2003): 480x480, składa się z 25 klatek, 96x96 każda Battle 2 (2003): 640x640, składa się z 25 klatek, 128x128 każda Battle Charset (2003): 144x384, składa się z 24 klatek, 48x48 każda Battle Weapon (2003): 192x512, składa się z 24 klatek, 64x64 każda Charset (2000/2003): 288x256, składa się z animacji 8 postaci, każda z nich 72x128 podzielona na 12 klatek po 24x32 Chipset/Tileset (2000/2003): 480x256, składa się z różnych zestawień pól 16x16 Faceset (2000/2003): 192x192, składa się z 16 twarzy, 48x48 każda Frame (2003): 320x240 Game Over (2000/2003): 320x240 Monster (2000/2003): różne, min 16x16, max 240x240 Panorama (2000/2003): różne, min 80x80, max 640x480 Picture (2000/2003): różne, max 640x640 System (2000/2003): 160x80 System 2 (2003): 80x96 Title (2000/2003): 320x240 Jazzwhisky |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
© Tsukuru Archive 2006-2020 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie. |