Jakie rozmiary mają poszczególne rodzaje zasobów graficznych wykorzystywane przez RPG Makera 2000/2003?


Kolejno (wartości podawane w pikselach):

Backdrop (2000): 320x160
Backdrop (2003): 320x240
Battle (2000/2003): 480x480, składa się z 25 klatek, 96x96 każda
Battle 2 (2003): 640x640, składa się z 25 klatek, 128x128 każda
Battle Charset (2003): 144x384, składa się z 24 klatek, 48x48 każda
Battle Weapon (2003): 192x512, składa się z 24 klatek, 64x64 każda
Charset (2000/2003): 288x256, składa się z animacji 8 postaci, każda z nich 72x128 podzielona na 12 klatek po 24x32
Chipset/Tileset (2000/2003): 480x256, składa się z różnych zestawień pól 16x16
Faceset (2000/2003): 192x192, składa się z 16 twarzy, 48x48 każda
Frame (2003): 320x240
Game Over (2000/2003): 320x240
Monster (2000/2003): różne, min 16x16, max 240x240
Panorama (2000/2003): różne, min 80x80, max 640x480
Picture (2000/2003): różne, max 640x640
System (2000/2003): 160x80
System 2 (2003): 80x96
Title (2000/2003): 320x240

Jazzwhisky

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Qmai World 1
3. Manga Carta
4. Komnata
5. Asgun
6. Septerra Core: Dream About The Past
7. Wrota Arkany 2
8. Tale of Exile: Akt I
9. Wrota Arkany 3
10. Kruk
» Retrobiblioteka
» [2k3] Paleta 256 kolorów do importu
» Poszukiwany Grafik Map
» Autumn
» Digital Art - kilka moich prac
» [RMXP]Pokemon Uvopia Version
» [VX Ace] Projekt Cebula
» Kimyona Yama [2k3][Download]
» [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
» Anvocun [XP]
Kościak and Friends! by Preki
wersja
Pełna,
RM 2000
rok wydania
2010
ocena
6.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.