Jakie rozmiary mają poszczególne rodzaje zasobów graficznych wykorzystywane przez RPG Makera 2000/2003?


Kolejno (wartości podawane w pikselach):

Backdrop (2000): 320x160
Backdrop (2003): 320x240
Battle (2000/2003): 480x480, składa się z 25 klatek, 96x96 każda
Battle 2 (2003): 640x640, składa się z 25 klatek, 128x128 każda
Battle Charset (2003): 144x384, składa się z 24 klatek, 48x48 każda
Battle Weapon (2003): 192x512, składa się z 24 klatek, 64x64 każda
Charset (2000/2003): 288x256, składa się z animacji 8 postaci, każda z nich 72x128 podzielona na 12 klatek po 24x32
Chipset/Tileset (2000/2003): 480x256, składa się z różnych zestawień pól 16x16
Faceset (2000/2003): 192x192, składa się z 16 twarzy, 48x48 każda
Frame (2003): 320x240
Game Over (2000/2003): 320x240
Monster (2000/2003): różne, min 16x16, max 240x240
Panorama (2000/2003): różne, min 80x80, max 640x480
Picture (2000/2003): różne, max 640x640
System (2000/2003): 160x80
System 2 (2003): 80x96
Title (2000/2003): 320x240

Jazzwhisky

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Tale of Exile: Akt I
3. Septerra Core: Dream About The Past
4. Qmai World 1
5. Wrota Arkany 2
6. Asgun
7. Komnata
8. Manga Carta
9. Dark Dawn
10. 8 Bit Quest
» Scenę zabił Discord?
» [VXA]Teatr Arymana
» ACE dwa skrypt
» [MV] Marthisia
» [VX] ABS by Rahim
» EDEN [XP]
» Podziemia: Kraina Cieni [XP]
» Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]
» [XP] Atak, Obrona, Czary i Przedmioty tam gdzie walka i ucieczka
» Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]
Nadzieja by Adams the Red
wersja
Demo,
RM 2000
rok wydania
2003
ocena
3.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.