Nadsyłanie Materiałów
Wszystko co powinniście wiedzieć jeśli chcecie przesłać nam efekty swojej pracy.

Podstawowe warunki jakie muszą spełniać przesyłane grafiki:

» Czysty rip z gry - żadnych filtrów, resize itp. (origi, edity - nie dotyczy). Wyjątkowo przyjmujemy ładne, zresizowane grafiki o charakterze panoram i backdropów.
» Odpowiednie dla RM rozmiary - pamiętajcie jednak, że nie obowiązują w przypadku facesetów, jak również o tym, iż posiadamy dział spriteset, w którym umieścić możemy niemal wszystko.
» 256 kolorów, oryginalna paleta barw - ograniczenie, które w przypadku grafik pochodzących z większości konsolek ma niewielkie znaczenie. Pamiętajcie, by przy ograniczaniu palety nie używać automatycznego ditheringu, jak również odrzućcie programy typu MS Paint, które co prawda zmniejszą paletę, ale użyją twardego zestawu kolorów i zepsują waszą grafikę. Jeśli macie wątpliwości - prześlijcie nam grafiki bez redukcji barw.
» Estetyka - ogólnie pojęta, zwłaszcza w odniesieniu do editów i origów, których forma zależy w zupełności od Was.
» Pochodzenie - pełny tytuł gry, oraz platforma z której pochodzą grafiki (origi, edity - nie dotyczy).


Podstawowe warunki jakie muszą spełniać przesyłane skrypty i teksty:

» Opisy skryptów, skrypty do porad - jeśli przesyłacie do nas gotowy skrypt MUSI on być dodatkowo opisany w ten sposób, jakbyście pisali poradę i w drugą stronę - przesłana porada, musi zostać poparta prezentacyjnym skryptem. Wyjątek stanowią porady graficzne - tam wystarczy nam już sam tekst :).
» Screenshoty - nie przesyłajcie ich (zajmiemy się tym sami), chyba że, proponowany tekst to pełen tutorial (ew. porada graficzna). Wtedy za grafikę odpowiadacie osobiście.
» Zrozumiały język - pisząc używajcie zrozumiałego języka. Formy językowe, których używacie powinny być jednoznaczne a opisywany problem jasno opracowany. Jednocześnie nie używajcie skrótów myślowych (zwłaszcza w dziale porady - dla początkujących!) - zawsze lepiej napisać więcej. Pamiętajcie także, że wasze teksty zostaną poprawione i zredagowane, nie martwcie się więc przesadnie.
» Poprawny język - nie jesteśmy na tym punkcie uczuleni, dokonamy poprawek, aczkolwiek warto zadbać i o to :).

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Tale of Exile: Akt I
3. Septerra Core: Dream About The Past
4. Wrota Arkany 2
5. Qmai World 1
6. Asgun
7. Komnata
8. Manga Carta
9. Dark Dawn
10. Wrota Arkany
» Podziemia: Kraina Cieni [XP]
» [VX] Kolor Deszczu
» [XP] Shaarimoth
» GF 2017 - przygotowania, dyskusja, zgłoszenia gier
» EDEN [XP]
» Nasze riffy (temat zbiorczy) =D
» [VX] Dźwięki do zadań
» ScreenShooter - alternatywa
» [XP] Skrypt: LAGI
» [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
Nadzieja by Adams the Red
wersja
Demo,
RM 2000
rok wydania
2003
ocena
3.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.