Archiwum - październik 2009

Cha Ching, czyli nowy numer TokeiMichu, 00:04 21.10.2009
    Jak to zwykle bywa, przebyliśmy długą drogę. Drogę pełną niebezpieczeństw i przeszkód. Drogę spalonych dysków, uszkodzonych drzew mapy i niedziałających skryptów. Pokonaliśmy niezliczone trudności, a nasi wrogowie ostatecznie zostali odepchnięci do krainy demonów, z której przybyli. Zdobyliśmy potężne artefakty i moc, dzięki której zdobędziemy wierzchołek świata, ale... who cares? W końcu jesteśmy! Więcej znajdziecie we wstępniaku. Zapraszam do smakowania.

Wersja ONLINE

Wersja OFFLINE




komentarze:
15
Cisza przed burząJazzwhisky, 20:10 18.10.2009
    Dziś wyjątkowo, bo wyłącznie informacyjnie, jest jednak o czym pisać. Przede wszystkim, news godny pierwszego dnia kwietnia - od dziś zapraszam Was do odwiedzania Gospody RMA, wspólnego dla Tsukuru Archive i Twierdzy RPG Makera "nowo powstałego" boardu na bazie naszego dotychczasowego forum. Nadszedł chyba ostatni możliwy moment by nadać niektórym słowom i kontaktom nową jakość, forum jest otwarte bez ograniczeń dla projektów i użytkowników wszystkich popularnych wersji RM, zatem zachęcam wyjątkowo do nadrabiania strat i wszelakiej aktywności.

    A ponadto - opisywana kilka tygodni temu Wojna Globalna weszła w fazę wyłaniania zwycięzców. Ze zgłoszonymi pracami możecie zapoznać się odwiedzając m.in. ten temat.
    I wreszcie - właściwie wczoraj swoją oficjalną premierę odnotowała angielska wersja Tale of Exile: Akt I autorstwa LasTTurNa. Więcej na ten temat znajdziecie przede wszystkim na oficjalnej stronie projektu. A przy okazji - małymi kroczkami zbliża się do nas kolejna edycja Golden Forków, w których jak co roku, będziemy wybierać najlepsze gry wykonane w RM. Stąd apel - przeglądając newsy z ostatnich miesięcy - tytułów zebrało się już całkiem sporo. Jeśli jednak wiecie o czymkolwiek wartościowym pośród polskich RM-premier, co pominęliśmy, wciąż jest czas i możliwość zgłoszenia (np. na forum, e-mail lub nawet w komentarzu - wystarczy link!). Podobnie z produkcjami o których pisaliśmy, a nie możecie znaleźć ich w naszym downloadzie. Zachęcam wszystkich twórców do zgłoszeń, jeśli opisywaliśmy Waszą grę, z przyjemnością umieścimy ją w naszej bazie, ułatwiając tym samym dostęp i zapewniając trwałą archiwizację (nie tylko w ujęciu nadchodzących GF).
    Wyszło tego całkiem sporo, ale co ważne - wyszło treściwie. Na koniec coś z interesujących ciekawostek - w sieci (i nie tylko) pojawiły się informacje o nowej odsłonie RPG Makera, tym razem dla konsolki Nintendo DS. Więcej na ten temat - także w odpowiednim temacie na naszym forum. Do następnego!
komentarze:
19
Shine OnJazzwhisky, 09:24 13.10.2009
    Trudno w to uwierzyć, ale pośród tego całego scenowego bałaganu twórczego są osoby, których ukończone projekty po prostu trudno zliczyć lub spamiętać. Czysta radość tworzenia bez oglądania się na opinie na temat każdej drobnostki i kolejna ze strzelanek spod RM2k3, Shine w wykonaniu Ska'cia, ujrzała kilkanaście dni temu światło dzienne.
    Tytuł to przede wszystkim charakterystyczna mieszanina edytowanych grafik, niezła grywalność i odrobina dowcipu. Do tego trochę drobnych błędów, wątek fabularny i sporo luźnych map zapełnionych przeciwnikami. Screeny poniżej, po download i więcej informacji na temat produkcji - zapraszam na nasze forum.



komentarze:
2
"Nie mam już makerów, nie mam już projektów"Jazzwhisky, 02:02 10.10.2009
    Spośród zalet i wad jakie noszą w sobie wszyscy fani RM, jedna z nich jest ważniejsza niż pozostałe. Prawdziwa pasja - gdy jej zabraknie, nie ma już niemal nic, co miałoby nas trzymać tutaj; gdy wciąż ją odczuwamy, bez względu na trudy, nic nie jest w stanie powstrzymać nas przed osiągnięciem celu.
    Bunt Maszyn autorstwa X-Techa, kolejny już ze starszych projektów wydanych w tym roku, jest bez wątpienia efektem takiego prawdziwego zamiłowania. Gdy człowiek przyszłości budzi się z milenijnego snu, w jego pamięci pozostaje tylko jedno zadanie do wykonania. Pośród setek wrogów i trwającej wojny rozpoczyna się brutalna droga w poszukiwaniu odpowiedzi na pytania.
    Produkcja spod RM2k3 łączy w sobie elementy RPG, akcji i skradanki. Mieszanka grafik, dźwięków i sporo surowych, niedopracowanych elementów to jednak tylko otoczka dla istoty projektu - grywalności. Prosty, skuteczny ABS z nieco niewygodnym systemem czarów, wysoki poziom trudności i niejedna niespodzianka czekają. Screeny poniżej, a więcej na temat premiery - na naszym forum.



komentarze:
5
Neverending StoryJazzwhisky, 09:18 06.10.2009
    Hej, szybko, dziś przede wszystkim dwie doskonałe, niecodzienne porady autorstwa Kikuta i Super Vegety, do tego jak zwykle świetny mid od Inqa oraz garść ripów od kamaca, Vahimana i ode mnie. Linki poniżej, a jeszcze w tym tygodniu - rzut okiem na kolejne premiery RM-projektów.

Zasoby:
- 3 panoramy z Extractors (RIP by Jazzwhisky)
- 4 picture z Extractors (RIP by Jazzwhisky)
- 1 panorama z MiG-29 Soviet Fighter (RIP by Vahiman)
- 9 picture z MiG-29 Soviet Fighter (RIP by Vahiman)
- 1 chipset z Tales of Destiny (RIP by kamac)
- music Oriental5 (ORIG by Inq)

Porady i Skrypty:
- Przedstawienie algorytmów DBS na zdarzeniach (by Kikut)
- HUD w oparciu o picture - możliwości i sposoby (by Super Vegeta)
komentarze:
5
Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Qmai World 1
4. Asgun
5. Wrota Arkany 2
6. Manga Carta
7. Komnata
8. Tale of Exile: Akt I
9. Wrota Arkany 3
10. Kruk
» [XP]Powrut Magicznego Smoka VI: Kurczak vs Predator
» [XP] Marcus i królowa lodu (DEMO)
» [2k3]Lovro i Vesna
» -POWITANIA (i pozegnania)-
» Królobójcy
» [XP][Mr.MoABS]Wyłączanie HUDa
» Rekrutacja :>
» [VXAce] Złodziej Czasu
» [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope
» [VX Ace] Gotrym "Nadzieja Umiera Ostatnia"
Wrota Arkany by ravenone
wersja
Pełna,
RM XP
rok wydania
2009
ocena
6.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.