Archiwum - marzec 2006

NightswimmingJazzwhisky, 10:02 30.03.2006
    Stronka powoli się rozwija :D. Nie będę zarzucał Was pierdółkami, które pewnie i tak już zauważyliście, grunt, że w naszym archiwum lądują kolejne pliki :D. Uzupełniającą porcję ripów przysłał nam Gandisama, kilka 'surowych' ripów - Smighty (na razie złozyłem z tego tylko mały zestaw emotek). Sam zajmuję się czyms większym, więc póki co wrzucam tylko trzy zestawy 'kosmicznych' ikonek z Galactic Civilizations 2. Clou programu jest jednak doskonały tutorial Kvacha, dzięki któremu szybko nauczycie się ripowania ;).

Zasoby:
- 3 picture z Galactic Civilizations 2 (RIP by Jazzwhisky)
- 1 picture z Golden Sun (RIP by Smighty)
- 37 monsterów z Zone of the Enders: The Fist of Mars (RIP by Gandisama)

Tutoriale:
- Kurs ripowania grafik (SNES i GBA) (by Kvachu)

    I to by było na tyle ;). Idę spać.
komentarze:
0
Szwajcaria w Moich SnachMichu, 21:01 28.03.2006
    Na pewnym forum o RM ktoś zarzucił nam, że nie ma żadnych zasobów w dziale RM2003. Żeby więc zrobić Wam dobrze zamieszczam kilka plików w dziale battle2, przedstawiających Sasuke z popularnego anime Naruto. Poza tym żywot rozpoczął dział Spriteset - wszystko dzięki plikom z animacjami Xiahou Dhuna z Dynasty Warriors na GBA. Dodatkowo wrzuciłem kilka obrazków, a nasz przyjaciel i druh Gandisama podesłał kilka facesetów z Zone Of The Enders. A żeby nie był to totalnie suchy news, przygotowałem tekst o budowie systemu w RM 2000/2003 odkrywając funkcje, które pewnie niewielu do tej pory znało. Kolejna sprawa jest równie przyjemna - otóż jesteśmy na pierwszym miejscu w topliście LoGF! Dzięki wszystkim za głosy oddane na Tsukuru Archive i mam nadzieję, że utrzymamy się na tym zaszczytnym miejscu =D.

Zasoby:
- 4 spritesety z Dynasty Warriors (RIP by Michu)
- 1 picture z Rudora No Hihou (RIP by Michu)
- 7 battle2 Sasuke [Naruto] (RIP by Michu)
- 9 picture z Shaman King: Legacy Of The Spirits (RIP by Michu)
- 3 facesety z Zone of the Enders: The Fist of Mars (RIP by Gandisama)

Porady:
- Budowa systemu (by Michu)

    A tak btw, niedługo szykujemy zaskakującą akcję propagandową =D.
komentarze:
0
Uzupełnienia zasobów zakończone :)Jazzwhisky, 03:48 25.03.2006
    Mam (graniczące z pewnością) przeczucie, że potworów nam już wystarczy. Ostatni zestaw ripów z bazy DE. Ponad tysiąc nowych monsterów na stronie.

Zasoby:
- 369 monsterów z Bahamut Lagoon (RIP by DE)
- 196 monsterów z Live a Live (RIP by DE)
- 257 monsterów z Super Robot Wars A (RIP by DE)
- 256 monsterów z Tales of Eternia (RIP by DE)

    Hej, przypominam, że czekamy także na materiały od Was, odwiedzających stronkę ;). Jeśli tylko macie czym się "pochwalić" - dorzućcie coś do naszej bazy!
komentarze:
0
Krwiożercze Pomidory Wcinają FrancjęJazzwhisky, 20:40 21.03.2006
    Tak, kolejna "porcja" ripów Dragon Emperora. Potwory, potwory i jeszcze raz - potwory.

Zasoby:
- 114 monsterów z Breath of Fire 1 (RIP by DE)
- 183 monstery z Breath of Fire 2 (RIP by DE)
- 52 monstery z Demon's Crest (RIP by DE)
- 294 monstery z Final Fantasy 5 (RIP by DE)
- 372 monstery z Final Fantasy 6 (RIP by DE)
- 262 monstery z Romancing Sa-Ga 3 (RIP by DE)

    Jak widać, udało nam się załatwić kilka wymian buttonów. Dzięki dla Was za głosowanie w topliście, zgłoszenia do wymian i (niestety niezbyt liczne) uwagi. Czekamy na więcej ;)...
komentarze:
0
Rozwijamy się ;)Michu, 20:03 18.03.2006
    Kolejne pliki graficzne i tutorial lądują na stronie.

Zasoby:
- 24 twarze z Fire Emblem: The Sacred Stones (RIP by Michu)
- 2 facesety z Mega Man Battle Network (RIP by Michu)
- 13 chipsetów ze Star Ocean (RIP by DE)
- 17 chipsetów z Tales Of Phantasia (RIP by DE)
- 2 chipsety z Tales Of Phantasia (PSX) (RIP by DE)
- 19 twarzy z Tales Of The World: Narikiri Dungeon 2 (RIP by Michu)
- 2 chipsety z Terranigma (RIP by DE)
- 7 chipsetów z Wild Arms (RIP by DE)

Tutoriale:
- Tworzenie panoramek do mapkowego CMSa (by Michu)
komentarze:
0
Jeszcze więcej potworówJazzwhisky, 01:58 18.03.2006
    Kontynuacja uzupełnień. W sumie prawie 500 plików.

Zasoby:
- 47 monsterów z Act Raiser 2 (RIP by DE)
- 54 monstery z Shining Force 1 (RIP by DE)
- 102 monstery z Shining Force 2 (RIP by DE)
- 272 monstery z Super Robot Wars 4 (RIP by DE)

    Jak pewnie łatwo zauważyć, wciąż szukamy stron gotowych na wymianę buttonów. Chętnych zapraszamy do informacji zawartych w dziale Wymiana.
komentarze:
0
Potwory atakująJazzwhisky, 23:31 16.03.2006
    Niby pierwsza aktualizacja, ale tak naprawdę wciąż uzupełniamy podstawową bazę naszych grafik i oprogramowania :].

Zasoby:
- pack 508 (sic!) monsterów z Shin Megami Tensei 1 i 2 (RIP by DE)

Programy:
- IrfanView 3.98 ENG wraz z krótkim opisem i polskim plikiem językowym do dociągniecia
- kilka brakujących i uzupełniających screenów z zamieszczonych wcześniej programów

I to by było na tyle. Ole!
komentarze:
0
Czas zacząć zabawę =DMichu, 15:34 15.03.2006
    Hehh, no tak. Mówią, że to sztuka napisać pierwszego newsa... Owszem, i to wielka. Długo zastanawiałem się, co miałbym w nim zawrzeć i dochodzę do wniosku, że bez zbędnego lania wody przejdziemy do konkretów. =]

    Właśnie dziś prezentujemy wam Tsukuru Archive - stronę poświęconą tworzeniu gier jRPG w programie RPG Maker. Znajdziecie tu przede wszystkim mnóstwo grafik, które pomogą wam stworzyć swoje niepowtarzalne gry. Na starcie znalazło się też kilka tekstów, w tym poradniki rysowania postaci i twarzy. W tym miejscu chcielibyśmy podziękować wszystkim osobom, które przyczyniły się do powstania tej strony (więcej w dziale Pomogli Nam), a w szczególności DE za Lune, Dudkowi za Przystań i Gandisamie za graficzną pomoc podczas tworzenia sajta.

    Czego możecie się po nas spodziewać? Przede wszystkim naszym celem jest rozpowszechnianie programu jakim jest RPG Maker. Dobrze wiemy, że bez napływu nowych twarzy scena upada, kiedyś ostatnie 'dziadki' odstawią RM i na tym zakończy się jego polska historia. Żeby do tego nie dopuścić, i żeby ta grupa ludzi znów stała się tętniącą życiem społecznością chcemy zachęcać nowych, i choć niekoniecznie, młodych do zabawy w tworzenie gier fabularnych.

    Co do oprawy graficznej.. Jak widzicie, nie mamy layouta w pełnym tego słowa znaczeniu, ale chyba nie jest on nam potrzebny. Stawiamy przede wszystkim na przejrzystość i prostotę poruszania się po stronie. Oczywiście, gdy będziemy się rozwijać pomyślimy nad czymś bardziej wyszukanym... Może też znajdzie się jakieś forum? Któż to wie? :D

    Tsukuru Archive nie jest sterylnie zamkniętym serwisem i z przyjemnością wysłuchamy Waszych komentarzy/uwag/opinii. Również jeżeli posiadacie jakieś zasoby, teksty, skrypty, cokolwiek i chcecie się tym podzielić - jesteśmy otwarci na Wasze propozycje. Niemniej jednak nie szukamy redaktorów, a jedynie współpracowników. Po kilku(nastu) porażkach doszliśmy do wniosku, że im mniej redaktorów, tym strona jest ważniejsza dla każdego z nich.

Na koniec chciałbym tylko życzyć Tsukuru Archive długiego i owocnego żywota. :>
komentarze:
0
Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Asgun
4. Qmai World 1
5. Manga Carta
6. Komnata
7. Tale of Exile: Akt I
8. Wrota Arkany 2
9. Kruk
10. Wrota Arkany 3
» [XP]Powrut Magicznego Smoka VI: Kurczak vs Predator
» [XP] Marcus i królowa lodu (DEMO)
» [2k3]Lovro i Vesna
» -POWITANIA (i pozegnania)-
» Królobójcy
» [XP][Mr.MoABS]Wyłączanie HUDa
» Rekrutacja :>
» [VXAce] Złodziej Czasu
» [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope
» [VX Ace] Gotrym "Nadzieja Umiera Ostatnia"
Qmai World 3 by Gaido
wersja
Pełna,
RM 2003
rok wydania
2008
ocena
7.5/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.