Archiwum - marzec 2009

NeverMichu, 19:45 24.03.2009
    Zdziwieni? Ja też. Powracam po wyprostowaniu wszystkich osobistych spraw i biorę się do roboty, czego wam wszystkim życzę.
    Na pierwszy ogień idą sprawy stricte związane z TA. Od kilku dni możecie podziwiać lekko odświeżony dział Tutoriale, w którym niedługo pojawi się kolejna część tsukurowego kursu RM. Poza tym wziąłem się za uzupełnianie działu gier, na pierwszy ogień poszło kilka krótkich opisów. Tutaj mała prośba do Was - jeżeli macie chwilę czasu skrobnijcie "Rzut okiem" dla gry, która go jeszcze nie ma albo zróbcie kilka screenów. To nie zabiera wiele czasu, a pomoże nam szybciej uporządkować ten dział.
    Kolejna ważna informacja - dzisiaj wystartowała strona scenowego hitu Tale of Exile. Znajdziecie na niej informacje o grze, pokaźną kolekcję screenów oraz zasoby do ściągnięcia. Wszystko to prezentuje się świetnie dzięki kapitalnej oprawie graficznej stworzonej przez samego autora gry, LasTTurNa.
    Na koniec obwieszczeń parafialnych informacja o nowej wersji mangowej strzelanki wykonanej w RM - Lt. Python (v1.5). Twórca zapewnia, że w porównaniu z pierwszą wersją błędy zostały naprawione, a rozgrywka ułatwiona na tyle, by nie odstręczać przy pierwszym podejściu. Więcej danych oraz screenów z projektu Ska'cia znajdziecie w tym temacie.
    A żeby nie przychodzić w gości z pustymi ręcami, resy.

Zasoby:
- 2 facesety z Fire Emblem: Shadow Dragon (RIP by Michu)
- 1 faceset z From the Abyss (RIP by Michu)
- 1 faceset z Izuna 2 - The Unemployed Ninja Returns (RIP by Michu)
- 25 monsterów z CT Special Forces (RIP by Michu)
- 16 monsterów z Rave Master (RIP by Michu)
- 1 picture z Castlevania: Order of Ecclesia (RIP by Michu)
- 1 picture z Locks Quest (RIP by Michu)
komentarze:
7
Ave, Caesar, morituri te salutantJazzwhisky, 17:26 15.03.2009
    Hey. Po wybuchowych rocznicach w latach zeszłych, trzecie urodziny Tsukuru Archive ograniczą się jedynie do kilku osobistych zdań i garści informacji, którymi chciałbym podzielić się z Wami wszystkimi. Mija już rok od kulminacyjnego momentu w którym nie dość, że polskie RM-community wreszcie stanęło na nogi, pojawiały się gry i huczało od nowinek, to także TA z tuzinem (sic!) redaktorów w składzie, zdawało się nieustannie przeć do przodu, zdobywać popularność i wyrywać coraz większy kawałek w świadomości tych, choć trochę zainteresowanych amatorskimi grami. Niestety był to także moment, w którym większość wyzwań znalazła się już za nami, a jak pokazuje aktualna chwila, również czas kolejnego odpływu miłośników RM w ogóle.
    Nie da się ukryć, że w ciągu ostatnich miesięcy liczba osób wspierających i odwiedzających polskie sajty i fora poświęcone RM dość drastycznie spadła. Paradoksalnie, co cieszy niezmiernie - nowy rok przyniósł wręcz wysyp gier - i sens istnienia witryn poświęconych temu hobby nie zanikł, a wręcz przeciwnie.
    Jak ma się to do przyszłości Tsukuru Archive? Przez trzy lata budowaliśmy solidną bazę zasobów, gier i innych materiałów, jednak obecnie nasze możliwości stają się coraz skromniejsze. W aktualny skład redakcyjny strony wchodzi jedynie kilka naprawdę starszych osób, a wkrótce może być ich jeszcze mniej.

    Dlatego, z okazji trzecich urodzin TA, postanowiłem wystosować do Was solidny apel. Dotychczas wspólnie robiliśmy co w naszej mocy - ale jeśli nadal chcecie być pewni, że gdzieś w sieci znajdzie się żywe, aktualne, wciąż gotowe do zmian, wspierania i zamieszczania Waszych RM-prac miejsce, musicie nam pomóc. Stąd pamiętajcie, gdy tylko znajdziecie ochotę - miejsce na zasoby, teksty, skrypty, linki i wszystko to co związane z RM, czeka. Chętnie przyjmiemy informacje o nowych grach, demach, projektach tworzonych w RPG Makerze, chętnie zamieścimy całe newsy dotyczące nowych RM-premier i innych większych inicjatyw. W tych wszystkich sprawach kontaktować możecie się z TA za pośrednictwem komentarzy, naszego Forum czy korzystając z adresu e-mail: redakcja@tsukuru.pl. Jeśli pomysł chwyci, wkrótce na stronie powinny znaleźć się dodatkowe informacje i ścieżki ułatwiające zgłaszanie wszelakich treści.
    Gwoli ścisłości - oczywiście większość z tego co opisałem powyżej, staramy się realizować od samych początków istnienia strony. Sukces jaki osiągnęliśmy, to dzieło trzyletniej współpracy kilkudziesięciu osób, których nicki od zawsze możecie znaleźć tutaj. Teraz jednak, nadszedł najlepszy czas, by powiedzieć o tym wszystkim raz jeszcze. Dziś bowiem, chciałbym podzielić się odpowiedzialnością za dalsze losy TA z wszystkimi, którzy z przyjemnością odwiedzali nasz sajt przez te trzy lata i zwrócić uwagę tych, którzy dotychczas nie zauważyli takiej drogi. Nie jest to trudne - jeśli każdy, kto odwiedzi dziś Tsukuru Archive, zgłosi jakiekolwiek materiały choć raz w ciągu roku, będziemy mieli tego aż nadto.

P.S. Wyszło długo, trochę pogrzebowo, ale liczę, że dotrzymaliście do tego miejsca. =)
komentarze:
43
Hastur, Hastur, HasturJazzwhisky, 22:58 12.03.2009
    Po gigantycznej obsuwie (strach pisać ile czasu musiały czekać niektóre materiały) nadchodzi kolejne uzupełnienie naszego archiwum. Garść różnorodnych (w tym oryginalnych) grafik od Broliego989, chipsety i druga część Poradnika Mappera od Foxera, kolejny z niepowtarzalnych midów od Inqa oraz oryginalny charset od Ska'cia - wszystko to w szczegółach poniżej.

Zasoby:
- 2 picture Bohater (ORIG by Broli989)
- 1 faceset Bohaterowie (ORIG by Broli989)
- 1 charset DB Fighter (EDIT by Broli989)
- 1 chipset z Diablo 2 (RIP by Foxer)
- 1 chipset z Hero: The Makai Legend (RIP by Foxer)
- 1 spriteset LifeBar (ORIG by Broli989)
- 1 charset Policjanci (ORIG by Ska'ciu)
- music Final2 (ORIG by Inq)

Tutoriale:
- Poradnik Mappera - Część 2: Wnętrza (by Foxer)

    Btw, szybka aktualizacja downloadu - w dziale Gry pojawiła się nowo-poprawiona wersja Gromady.
komentarze:
3
Pracownik modułu przetwarzaniaJazzwhisky, 03:13 05.03.2009
    Zimowego serialu ciąg dalszy. I tym razem naprawdę bombowo - bo mam okazję sprezentować Wam premierę wyjątkowo wyczekiwanej Gromady by CoR_P.
    Życie w postapokaliptycznym świecie dotkniętym dezintegracją z pewnością nie należy do tych najprostszych. Gdy obywatel Dorin Zakrzera otrzymuje nagłe wezwanie do stawienia się przed Zarządem nie przeczuwa, że jego pospolita osoba wkrótce znajdzie się w centrum przełomowych wydarzeń. Nadchodzi nieunikniony czas zmian - i tylko od wyborów i silnej woli Dorina zależeć będzie los wszystkich Gromad.
    Opisując w błyskawicznym skrócie. Niejednoliniowy tok wydarzeń, oryginalna oprawa graficzna i nieźle wykorzystane możliwości klasycznych rozwiązań systemowych RM. Do tego niebanalna muzyka, mnóstwo zdrowych (czasem wulgarnych) dialogów i niejedna tajemnica do rozwiązania. Zapraszam do ściągania.




Gry:
- Gromada (by CoR_P)
komentarze:
23
Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Qmai World 1
3. Komnata
4. Asgun
5. Septerra Core: Dream About The Past
6. Tale of Exile: Akt I
7. Manga Carta
8. Wzór
9. Wrota Arkany 3
10. Kruk
» Problem z RM MV
» Kingdom (RPG Maker VX Ace)
» Piracka Łajba - blog | Tworzenie gier, RPG Maker
» [2k3] Alchemik
» PInroz podbija YouTube!!!
» ACTA 2.0 [Czy to koniec naszej społeczności]
» Dział "Dema"
» Ołówek, gumka, kartka. Czyli zajawka na rysowanie :)
» Goniec RM - komentarze
» 2k3 z steama vs twierdzówka - problem z warunkami !!!!
Legenda Trzech Wysp v.1 by Giercmen
wersja
Demo,
RM 2000
rok wydania
2002
ocena
5.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.