Archiwum - kwiecień 2008

Last MinuteYoH, 23:56 30.04.2008
    Ufff, bałem się, że już nie zdążę w kwietniu dać newsa =P. Ale udało się. Daję coś od siebie i muzyczkę od Inqa.

Zasoby:
- 4 charsety z Demi Kids: Dark Version (RIP by YoH)
- 7 facesetów z Samurai Deeper Kyo (RIP by YoH)
- 1 panorama z Cradle of Persia (RIP by YoH)
- 2 panoramy Panoramki (ORIG by YoH)
- 1 music Danger1 (ORIG by Inq)

    No to będzie tego.


komentarze:
6
Miesiąc cudówJazzwhisky, 06:37 28.04.2008
    Jeszcze nie odpoczęliśmy po dwóch świetnych kwietniowych premierach, a już mamy kolejną - trzecią już pełną wersję RM-gry w tym miesiącu. Tale of Exile: Akt 1 w wykonaniu LasTTurNa to znacznie rozszerzone, poprawione i zmienione wydanie dema ToE z roku 2006, o którym informowaliśmy Was kilka miesięcy temu.
    Dwójka rabusiów dokonuje podczas ostatniego skoku nieplanowanego zabójstwa. Ratują się natychmiastową ucieczką z miasta i próbują ukryć w lesie. Na ich trop wpada jednak łowca nagród imieniem Adam. W szybkim starciu rozprawia się ze złodziejami ubijając na miejscu starszego z nich i biorąc w areszt współwinnego przestępstwu młodszego. Wraz z nim wraca do miasta, by odebrać przysługującą mu nagrodę...
    O Tale of Exile można by powiedzieć, że jest grą kompletną. Mamy ładnie przemyślany, logiczny scenariusz, charakterystycznie dobrane dźwięki i grafiki, złożony system broni, przedmiotów i postaci, taktyczny system rozgrywania walk... Wiele precedensowych w polskim RM rozwiązań - wymieniać można długo i gęsto. Gra nie ustrzegła się oczywiście drobnych usterek, ale jeśli nie jesteście przesadnymi estetami, nie powinny one zaważyć na waszej zabawie. Zresztą - sprawdźcie sami. Nieco ponad 30MB, zapraszam do ściągania.




Gry:
- Tale of Exile: Akt 1 (by LasTTurN)
komentarze:
38
KomnataGokufan, 21:49 16.04.2008
    Bez żadnych wcześniejszych zapowiedzi, gra autorstwa BeVoo pt. Komnata ujrzała światło dzienne.

"Gdzieś daleko, na starożytnych lądach świata OARORAO, wśród wysokich, niebezpiecznych gór, wśród gęstych i mrocznych lasów, znajduje się ponoć wejście do niepoznanych lochów. Legenda głosi, że istnieje w nich magiczna komnata, w której podobno można spełnić 3 życzenia. Wielu próbowało, ale każdy kto wszedł do lochów - nigdy z nich nie wyszedł..."

    Gramy młodym rycerzem, który na podstawie tej legendy postanawia wejść do lochów i odnaleźć legendarną komnatę.
    Komnata jest inna od większości gier na RM. Ciekawy sposób narracji, automatyczne walki itp. Gra została wykonana w RPG Makerze 2000, grafika i muzyka całkowicie niestandardowe, do tego oldskulowy klimat ;). Download oraz szerokie info na temat projektu (i nie tylko!) znajdziecie na stronie autora. Gra waży niecałe 2,5MB - plik do zassania znajdziecie także u nas (poniżej). Na koniec jak zwykle cztery screeny:




- Komnata (by BeVoo)
komentarze:
23
The Dirty DozenJazzwhisky, 14:44 13.04.2008
    Dziś dosłownie garstka resów i sporo informacji dotyczących strony/forum. Zasoby - facesety od Amadika, elektronika od Kikuta (orig), monstery od Qualratha oraz charsety od Raidena (rip i orig). Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałem.
    A z informacji - nowy znaczek w dziale gry dla tytułów, które nie wymagają RM ani RTP. Testujemy pod tym względem naszą bazę, stąd - wkrótce liczba gier posiadających wspomniany symbol na pewno się zwiększy. Zachęcam również wszystkich autorów, których produkcje znalazły się już w naszym archiwum, do podsyłania nam poprawionych wersji swoich gier. Myślę że naprawdę warto.
    Dodatkowo - jak widać, na stronie pojawiły się paski informujące o aktualnych wydarzeniach na stronie i forum. I tak Tsukuru Archive Code-off #3 dobiegł już właściwie końca (zdecydowanym zwycięzcą został Akwarelek!), więc dorzucić możecie co najwyżej jakieś poimprezowe komentarze, jednak Liga Mapperów dopiero wkracza w swój pierwszy sezon - zatem wciąż macie czas na przedstartowe zgłoszenie się do rywalizacji!

Zasoby:
- 1 charset Elektronika (ORIG by Kikut)
- 2 facesety z Might and Magic 7: For Blood and Honor (RIP by Amadik)
- 1 charset Rycerze (ORIG by Raiden)
- 14 monsterów ze Street Fighter Alpha 2 (RIP by Qualrath)
- 1 charset z Summon Night: Swordcraft Story (RIP by Raiden)

    Przy okazji. W odpowiednim temacie na RMA odsłoniłem szczegóły dotyczące pierwszo-kwietniowego newsa. I na koniec, jak może zauważyliście - przy wyświetlaniu zasobów prawa kolumna strony zostaje ukryta.
komentarze:
11
Ripy z hentaiaGokufan, 20:38 11.04.2008
    Taa, facesety, picture, spriteset i panorama z hentaica. Jak zwykle, żadnych edukacyjnych obrazków nie zobaczycie. Do tego jeszcze sprite Mentosa z Hirołsów. Dokładniejsza lista poniżej.

Zasoby:
- 1 spriteset z Heroes of Might and Magic 3 (RIP by Mentos)
- 2 facesety z Rall III (RIP by Gokufan)
- 1 panorama z Rall III (RIP by Gokufan)
- 28 picture z Rall III (RIP by Gokufan)
- 1 spriteset z Rall III (RIP by Gokufan)

    Trzymcie się, ide grać w PW 2 <3.


komentarze:
9
Mr. Blue SkyJazzwhisky, 04:27 09.04.2008
    Archiwa Amadika poraz kolejny. Tym razem w archiwum ląduje demo drugiego rozdziału Blue Star Story by BlueSoft z roku 2005. Krótkie, bo krótkie, ale jednak dość treściwe.
    Akcja demka, w którym przejmiemy rolę bohaterów znanych z pierwszej części gry, rozgrywa się na powietrznym statku elfów. Eskortuje on na swym pokładzie potężną czarodziejkę i zarazem porwaną członkinię naszej ekipy - June. Nasz cel jest zatem prosty. Wyrwać przyjaciółkę z rąk wroga. Oczywiście, jak okaże się wkrótce, nie będzie to takie proste. Strażnicy, zamknięte przejścia i... nie tylko.
    Od strony technicznej projekt mieści się w standardach RM2k3. Rażą troszkę niektóre grafiki (menu!), za to warstwa dźwiękowa (kilka znanych, sprawdzonych kawałków) pozostaje raczej bez zarzutu. Wartka akcja, dwie wersje językowe dialogów (PL/ENG) i maksymalnie pół godzinki zabawy. Zresztą sprawdźcie sami, tradycyjnie - zrzuty ekranu poniżej.




Gry:
- Blue Star Story: Chapter 2 (by BlueSoft)

P.S. Resy jeszcze w tym tygodniu.
komentarze:
27
Quantum mutatus ab illo!Jazzwhisky, 18:04 02.04.2008
    Historia się zamyka. Trzecia i zarazem ostatnia część Qmai World by Gaido przywołuje stare wspomnienia, ale i tchnie powiewem świeżości. Trzy drogi do wyboru i trzy historie do poznania. Bez względu na wybór czeka nas klimatyczny, nieco przygodówkowy początek. Poza tym to co lubimy najbardziej - RPG pełną gębą i charakterystyczne przywiązanie autora do niebanalnych, dość częstych walk.
    Wzrokowo i słuchowo QW3 przypomina poprzednie części, choć chyba wszystko wydaje się lepiej poukładane. W grze zobaczymy zatem mieszankę różnorodnych grafik, usłyszymy znajome motywy muzyczne i dźwiękowe, znajdziemy parę tradycyjnie pominiętych przy testach błędów... Sama historia niewątpliwie wciąga i porusza. Słowem - obadajcie screeny i zapraszam do gry!




Gry:
- Qmai World 3 (by Gaido)
komentarze:
31
I want to believeJazzwhisky, 00:06 01.04.2008
    Są takie dni jak ten, kiedy nadchodzi czas by odkryć przed Wami kawałek straszliwej prawdy. Pamiętacie PowerMode 2003? Rewelacyjne wsparcie dla muzyki i całkowicie własnego ekranu tytułowego, obsługa myszy, klawiatury i kilka innych dupereli...
    Wyobraźcie sobie teraz RM-patch dający Wam to samo - a także obsługę dodatkowej ilości picture (200) wraz z przetwarzaniem dowolnego tekstu bezpośrednio w obrazek, wymóg prawdziwego wczytywania gry (!!!), decydowanie o rozmiarach okna, dowolną manipulację zmiennymi, pobieranie rzeczywistej daty i czasu, czy nawet (nie wierzę, że to piszę) grę online! Patch powstaje od niemal pół roku w niemieckich laboratoriach jednego z zapalonych RM-maniaków, a najnowsza wersja testowa jest już dostępna dla nielicznych wybrańców. Opcji jest oczywiście więcej - a nie sposób ich wymienić z jednego powodu - patch pozwala na wykorzystywanie własnego języka skryptowego (sic!) przypominającego nieco javascript. Możliwości są zatem ogromne.
    Powstają obawy o rozsądne wykorzystanie dostępnych możliwości. Na pewno przed oczami niektórych pojawiają się już scenki rodem z horroru "Ctrl+C, CtrL+V". Na pewno w tym przypadku podobne działanie będzie jednak znacznie utrudnione. Także sam autor przestrzega przed lekkomyślnym wykorzystaniem swojej pracy - poleca go jedynie zaawansowanym twórcom.
    Dwa, dość skromne screeny prezentujące możliwości wczesnej wersji dodatku - poniżej. Tak czy inaczej, jeśli tylko oficjalna wersja patcha zostanie opublikowana - postaramy się o umieszczenie go także u nas. Być może (zgodnie z proroczą zapowiedzią Flaczka) już za kilka miesięcy RHOMIK ONLINE stanie się faktem?!?



P.S. Smutna informacja na koniec. Wg naszych informacji projekt Japan Wariorrs 3D został zamknięty z powodu braku odpowiedniego scenariusza.
komentarze:
33
Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Qmai World 1
3. Asgun
4. Komnata
5. Septerra Core: Dream About The Past
6. Tale of Exile: Akt I
7. Manga Carta
8. Wzór
9. Wrota Arkany 3
10. Wrota Arkany 2
» Problem z RM MV
» Kingdom (RPG Maker VX Ace)
» Piracka Łajba - blog | Tworzenie gier, RPG Maker
» [2k3] Alchemik
» PInroz podbija YouTube!!!
» ACTA 2.0 [Czy to koniec naszej społeczności]
» Dział "Dema"
» Ołówek, gumka, kartka. Czyli zajawka na rysowanie :)
» Goniec RM - komentarze
» 2k3 z steama vs twierdzówka - problem z warunkami !!!!
Legenda Trzech Wysp v.1 by Giercmen
wersja
Demo,
RM 2000
rok wydania
2002
ocena
5.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.