Yukie the Demon SlayerGokufan, 15:07 01.03.2008
    Yukie the Demon Slayer to nowa zręcznościówka na RM2k3 autorstwa Ska'cia. Opowiada o Yukie, dziewczynie z wszczepionym sercem demona, pracującej w organizacji "Agrethan". Ma za zadanie zabijać inne demony.
    W grze wypełniamy różne misje dla organizacji, mamy do dyspozycji Katanę i 4 specjalne techniki by łatwiej pokonywało się wrogów. Grafika i muzyka są niestandardowe, gra waży ok. 1 MB. Po więcej informacji i download wejdźcie TUTAJ. Na koniec jak zwykle cztery screeny:






http://www.rpgstudio.yoyo.pl/
tu można pisać opinie i pobrać grę.


a tu można również pobrać:
http://www.pmkkoch.yoyo.pl/Yukie15.rar
Bździong, 23:15 06.03.2008

Poprawiona wersja Yukie jest jak ktoś chce sprawdzić to niech wpada na cs rpg studio.
X-Tech, 23:08 06.03.2008

Ja też lubię muzykę jak Ludzix.
Ale to jutro sprawdzicie.
X-Tech, 22:18 06.03.2008

Chrzanić Yukie! ŻS2! Chrzanić Yukie! ŻS2!
Ludzix, 21:49 06.03.2008

I ja ! A o jakiej grze mówicie ? :)
Ja myślałem, że czekacie na Yukie
w nowej wersji. Kurde nie widzę, niektórych
napisów mam brudny monitor...ups..
X-Tech, 21:36 06.03.2008

Na Boginię! Dobra... pomyślę o tym jak skończę to co robię lub robić mam ;]
Ska'ciu, 21:31 06.03.2008

Ja teeeż :D
Kikut, 21:15 06.03.2008

Ja też kce ŻS2.
Lloyd, 21:04 06.03.2008

Właśnie.Ja też jestem za. Muusisz !
X-Tech, 18:02 06.03.2008

Masz mieć >:(
Ludzix, 17:40 06.03.2008

Mówiłem o Yukie... ŻS2 puki co nie mam w planach ;]
Ska'ciu, 14:23 06.03.2008

Ja już się wystarczająco podekscytowałem Życiem Subkultur 2 ;D OST ci zrobię normalnie XDDD
Ludzix, 14:15 06.03.2008

Zagracie - porównacie - ocenicie ;]
i uh... tyle
Ska'ciu, 00:55 06.03.2008

A zresztą BLA. Masz rację. Może będzie lepiej i tyle.
X-Tech, 23:15 05.03.2008

bla, bla, bla
Ludzix, 22:57 05.03.2008

Co w niej będzie ? Naprawiony Pasek HP. Dodany pasek MP, ikony dostępnych speciali + ich swobodniejszy wybór przez ramkę klawiszami "1,2,3,4,+,-" + tryb automatycznego ich przewijania jako opcyjka dla hardcorowców + możliwośc zmiany szybkości przeiwjania klawiszami "+,-". Wybór trybu a la oryginał by Skaciu, oraz a la arcade by X-Tech z animacją walki do włączenia lub wyłączenia + custom mode gdzie każdy zmieni co będzie chciał na swój strój. Do gry będzie
dodany również wybór poziomu trudnosci. Dodam do gry również, więcej różnorodnej muzyki i powinno być już wtedy całkiem dobrze i miło.
X-Tech, 00:32 05.03.2008

W ogóle Yukie ubajerowana już na ukończeniu. Za chwilę się powinna pojawić o ile Ska'ciu ją przetrawi.
X-Tech, 00:19 05.03.2008

A więc to jego Gangsta była, a mi napisała...He he he he..Zaraz sobie odpalę.
X-Tech, 00:18 05.03.2008

"Twoja gangsta zgarła bącki".
Jazzwhisky, 23:43 04.03.2008

Dlatego ta gra jest taka niewinna i oryginalna.
kvachu, 23:18 04.03.2008

i jest jak simsy - nie ma końca :P
Co najwyżej można wszystko osiągnąć - najlepsze
auto, najlepsze ciuchy i bronie dla wszystkich,
nowa chata, pełna ekipa...
A najlepsze jest to że grę zrobiłem dla zabawy xD i to prawie na początku makerostwa xD
Ska'ciu, 23:05 04.03.2008

A ja żałuję, że to nie ja zrobiłem tę grę ;o ŻS po prostu miażdży ^_^

Wygląda na to, że jak będziesz robił dwójkę, masz full wsparcie TA :P
Ludzix, 22:59 04.03.2008

Ja grałem w życie subkultur <3<3<3
Tak samo jak Jazz jestem fanem tej gry. To jest po prostu coś innego. Szkoda, że nie ukończyłem to przez buga.
kvachu, 19:31 04.03.2008

Ludzie! Co wy macie to tej pisowni! Wszyscy się mnie za to czepiają! ;( Ja piszę jak wymawiam, no... po za tym to nie takie złe jak pomylenie Ó z U albo coś... A żeby było na temat. X nieźle nakombinował z tą grą. Swoją drogą zapraszam też do pogrania w inne nasze gierki (http://rpgstudio.awardspace.com/)
Ską'ciu, 18:02 04.03.2008

To ja jeszcze napiszę o jednej rzeczy, która mnie kompletnie rozbiła, bo takiego błędu jeszcze nie widziałem...
'rozumię' xDDD
Mam nadzieję, że 'rozumięsz' o jaki błąd chodzi. ;d
2 połowa BG., 17:26 04.03.2008

Może będzie... a nawet jeśli to kiedyś tam.
A co do ŻS to każda postać może jeździć autem jak se kupi w komisie w jednym z miast, a dres ma na starcie i tyle. Co do Yukie, za jakiś czas ukaże się tak przebajerowana wersja że aż sam się boję xD
Ska'ciu, 15:14 04.03.2008

BĘDZIE DWÓJKA!!!11 YAAAAAY
Ludzix, 12:58 04.03.2008

Masz coś do punków? :> Ja grałem skate ze względu na nick... kurde muszę zrobić ŻS2 gdzie będzie metal! m/ ;] A co do gierek... nawet osławione Blackdemons? O_o
gome za te reklamy ale coś ostatnio licho z naszą popularnością xD (nie licząc tej dyskusji)
Ska'ciu, 02:29 04.03.2008

Bo nie grałeś w Życie Subkultur. ;D
"Punk się stawia" miażdży.
Jazzwhisky, 01:39 04.03.2008

Jedną ukończyłem, ale się nie chwalę xDD

Pewnie to wina tego, że na razie nie trafiłem na grę, którą warto by było przejść do końca ^^''
2 połowa BG., 01:24 04.03.2008

Daj mu spokój, on nigdy nie ukończył żadnej gry bez otwierania jej pod RM ;P
Jazzwhisky, 00:06 04.03.2008

wraz z X-techem (czy raczej on za moim przyzwoleniem)pracujemy nad ulepszeniem systemu i zbajerowaniem go aby gra po prostu była przyjemna... i proszę nie edytować w celu poznania całej fabuły :( mogę za to zastrzelić
Ska'ciu, 00:04 04.03.2008

Ok ,ok... rozumiem. Ale nadal uważam, że gra jest za ciężka. Obejrzałam ją pod makerem. Fabuła całkiem, całkiem.
Ale znowu zabrakło tego czegoś. Tego co przyciąga, a nie odpycha.
Babcia G., 23:23 03.03.2008

No to już nie komentarze - to są posty normalnie xD A póki co urzęduję na forum CSRPG i tam też jest topic o tej grze ale może się jednak skuszę ;) Puki co może już koniec robienia z komentów forum?
Ska'ciu, 22:54 03.03.2008

No tak sobie pomyślałem, że gdyby autor zapostował tągiecę na forum u nas to posyt stąd by się dodało do topicu, bo to nie jest normalne skoro są takie komentarze ;/
kvachu, 22:28 03.03.2008

Rekord to +100.... choć, czemu by go nie pobić!? XD
Gokufan, 22:01 03.03.2008

Guny babciu w Lt.Python macie :p
Po za tym jak dla mnie tłumaczenie logiczne, kto ogląda anime też tak stwierdzi xD
A poważnie, gra sie nie udała jak planowałem i polecam hardcorowcom, kto chce luźnej rozrywki w tej grze jej nie znajdzie. Już prędzej Lt. Python ;) ps. chyba ta gra pobije rekord komentarzy (choć tyle osiągnie) xD
Ska'ciu, 21:17 03.03.2008

Babciu gieniu nie masz co prosić i tak guna nie wstawią do gry, miecza też nie ulepszą wolą kaszaniastą wersję tej gierki. Jak na razie podoba się tylko dwóm osobom Ska'ciowi i Dharoo777. Jak przejdziecie to napiszcie jak się skończy ta historia, bo ja chyba nie dam rady. Choć jeśli przemajstruję grę na własne potrzeby mógłbym sobie zrobić z niej domowy hicior. Ale nie dla użytku publicznego, bo to Ska'cia gra.
X-Tech, 20:43 03.03.2008

Łojezu. Nie chce mi się czytać. Za stara jestem.
Systemu nadal nie opanowałam. Podejście numer 14 w toku.

Swoją drogą tłumaczenie 'dlaczego nie damy ci pistoletu' jest po prostu głupie >.< A jak bardzo ułatwiłoby to sprawę...
Babcia Gienia., 20:19 03.03.2008

Wakimizishi haha! Dobre :D
No cóż... sam ćwiczę walkę bokkenem (drewniana katana) więc co nie co o zasięgu tej broni wiem, więc bez obaw ;) No chyba że ktoś pomylił katanę z No-dachi, po za tym na charsecie ładnie widać na ile miecz sięga :p Ale serio, bo tu się forum rodzi xD Zapraszam
na forum CSRPG lub można ze mną osobiście na GG pogadać.
Ska'ciu - autor, 20:05 03.03.2008

Wakizashi chyba?
Masquitice, 19:09 03.03.2008

A ja zgadzam sie z X-Techem. Ten niby mieczyk to jest Tanto lub
Wakimizishi. Bo z taką długoscia, to pod katane to nie podpada.
Kingdom Fire, 18:56 03.03.2008

Fakt, że ta gra ma jakiś styl i byłoby lepiej jeśliby ją utrzymać w konwencji horrorku. Dać wolniejszą muzykę i spowolnić ruchy potworów to może wtedy dałoby się tą grę przełknąć.
X-Tech, 18:53 03.03.2008

Dla nie wtajemniczonych ?
Ja tu mówię o grywalności.
System mam rozpracowany od BD3 tylko, że
jest on męczący i mało grywalny. A zresztą nie muszę tu więcej pisać przecież lepiej zapykać w jakąś dobrą zręcznościówkę na makera niż męczyć się z tym czymś. Są lepsze gierki na makera niż to.
X-Tech, 18:48 03.03.2008

o wlasnie poziom trudnosci to jest rozwiazanie.. w zaleznosci od poziomu bylby rozny rozmiar miecza, X-Tech wzialby se SUPER EASY i mialby bron dlugosci Phantoma Hwanga z Soul Blade [dla nie wtajemniczonych baaaaardzo dluuuugi mieczyk ] ;-P
Dharoo777, 17:58 03.03.2008

no poziomy trudności (różna ilość stworów to byłby dobry pomysł) po prostu zrobiłem że i się fajnie grał a ja jako twórca systemu mam go opanowanego. Błąd popełniłem w tym że założyłem że każdy go opanuje, a siekanka ma być luźna i przyjemna) Swoją drogą jakby ktoś chciał o tej grze podyskutować to zapraszam na forum C'S RPG Studia (http://www.rpgstudio.yoyo.pl/)lub na moje GG (na forum pisze numer) ps. X, dużo już powiedziałeś, chyba więcej nie musisz dodawać
Ska'ciu - autor, 16:29 03.03.2008

X-Tech, czemu na forum się tak nie wykazujesz :<?
Ludzix, 16:17 03.03.2008

Proponuje żeby następnym razem dodać poziomy trudności. Wtedy wszyscy będą zadowoleni.
Lloyd, 16:01 03.03.2008

Jak można zepsuć pomysł jednym głupim bugiem
w bt systemie zrobionym celowo ? Jego opanowanie nie sprawia frajdy tylko męczy (mimo, że opanowałem i jestem już na drugim etapie) polecam przynajmniej wydłużyć zasięg miecza, dodać standardowe menu i zmniejszyć czas czekania na odnowę hp/mp choć o połowę, a gra na pewno znajdzie sobie więcej zwolenników. To raczej parę chwil roboty, a jaki efekt.
X-Tech, 15:54 03.03.2008

Ska'ciu, nikt Cię nie namawia to kompletnej przebudowy pomysłu (no, może poza X-Techem, ale wiesz...), wręcz odwrotnie - uwzględnij kilka uwag, a następna gierka wciągnie więcej niż kilka osób, myślę nie obniżając poziomu zabawy jakiego poszukiwał Dharoo.
Jazzwhisky, 15:44 03.03.2008

A ja dłużej nie będę pisał w tym temacie.
Napisałem już gdzie indziej dlaczego gra
jest niegrywalna: oto pościk:

System z BD3 w Yukie:

Jakby był luźny atak mieczem na dwa pola to by było grywalne tak jest tylko i wyłącznie męczące (już jestem po pierwszym bosie i nie czuję się dumny, ale zmęczony i znudzony). Na zwykłych poziomach da się jedynie atakowac specialami, a jak otoczą potwory to nie ma za co użyć tego speciala (3) z kręciołkiem, który jedynie może nas ocalić. No mieczyk powinnien być długi, bo gra się w to nie jak w system walki, ale w naciskanie zdarzeń potworów i to dla mnie głupota. Atakujemy specialami i potem się nudzimy. W pierwszym levelu robiłem kąciki i kosiłem jedną lutą z kręciołka po sześć potworów naraz, a Ska'ciu mówi, że jakby był normalny atak (na dwa pola bez żadnych dupereli) to gra by była krótsza, a wręcz przeciwnie. Gra by była rajcowna i na pewno zamiast stać w rogu i czekać, aż się naładuje MP (to trwa za dlugo powinno) to można by atakować potwory mieczem lub przynajmniej próbować się przed nimi obronić, gdy nas otaczają, a tak się nie da w ogóle. No bo jak zrobić unik, gdy za plecami ściana lub kolejne 3 potwory. A półtorej kratki nic nie daje i tak obrywamy (takie coś opanuje tylko autor i nikt więcej. Wkurzysz tym tym Ska'ciu wielu graczy i stracisz zainteresowanie swoimi gierkami). Ja już umiem w 90% unikać obrażeń po ataku, ale co z tego. Na tak ciasnych mapach to jest niemożliwe, więc tłumaczenie jak to zrobić nic nie daje, a nawet jak wychodzi np: w BD3 to już po dłuższej chwili okropnie nudzi, a wręcz aż się chce zrobić przerwę i więcej w to nie grać.

Zasięg mieczyka na dwa pola w przypadku Yukie na 1000% dał by tej gierce grywalność, bo obecnie Yukie to męczarnia, a nie gra i odrzuca. W przyszłych systemach radzę również popracować nad sposobem ataku potworów. Takie upchanie ciasnych poziomów potworami, które blokują nasz ruch to dla mnie za naiwny sposób na wydłużenie czasu gry. Przydałoby się ubajerować poziomy zbierałkami np:
duchy - jeśli zbierzemy wszystkie dostajemy super silny atak mieczem na danym etapie i robi się łatwiej itp.

Kolejnym błędem jest zły Pasek HP.


System z BD2.

Dobry był. Dawał największe możliwości do stworzenia super-grywalnej gierki. Pierwszego bosa z BD2
próbowałem przechodzić długo, ale w końcu mi się to udało kiedy zrozumiałem, że do
jego przejścia potrzeba głównie nauczenia się pewnej techniki choć było to możliwe i bez niej. Byłem z siebie dumny.Tu liczył się reflex, a grywalność jest miodna. Caseum napisał, że nie mógł atakować tych, którzy
go gryźli bezpośrednio, ale taki był zamiar tego systemu. Trzeba było znaleźć odpowiednie miejsce do ataku,
i przez to do gry trzeba mieć podejście taktyczne (na swój sposócool.gif, a problem z takim "pustym polem"
mogłaby rozwiązać dodatkowa broń - łuk. Poza tym podróżując walczyło się miło
kosząc kolejne hordy wilków w systemie, który jest w Yukie i BD3 stało się to bardzo uciążliwe i męczące, a wręcz odpychające gra się 5 minut i przerwa - po prostu myśli się dość. Skoro w Yukie potwory atakują nierealistycznie (jak to widać), bo nas naciskają i blokują nam
ruch to dlaczego Yukie nie może się przed tym bronić stosując podobne zasady (zasięg miecza na dwa pola)? Skryptów na atak potworów nie ma i wygląda to marnie. Grywalność uratuje tylko dłuższy miecz.Napisałem już wszystko. Caseum i reszta także mnie popierają, pozostaje zastosować zmiany, bo obecnie ta gra to kupa i tyle.
X-Tech, 15:42 03.03.2008

I dla takich ludzi jak ty Dharoo jest ta gra (co lubią i mają odpowiednie umiejętności). Już myślałem że nikt się nie znajdzie co by mu w to szło prócz mnie. Ale tu potwierdzają się słowa:
Kwestia opanowana systemu (można już śmiało atakować gdy wróg "ledwo sie ruszy" z 2 kratki od bohaterki)ps. niezła dyskusja sie tu zrobiła xD
Ska'ciu - autor, 15:32 03.03.2008

Jestem juz na levelu w magazynie [4 albo 5 poziom] i nie mam wiekszych trudnosci w grze. Oczywiscie bywa ze gine ale wynika to zazwyczaj z moich bledow typu: Wbiegam w ciasna uliczke i sie blokuje bo MP mi sie skonczylo. IMHO gra moze byc trudna dla tych co lubia gry typu Diablo albo MU online gdzie stoi sie przy mobie i 30 sekund sie go atakuje. Tutaj jest zupelnie inna taktyka, a nawet taktyki. Umiejetnosci jakie mamy do dyspozycji pozwalaja nam uciec nawet gdy jestesmy otoczeni. Dziwie sie Xtechowi ze ma problemy z pierwszym levelem bo wg mnie gra jest latwiejsza od chwalonego przez niego BD2 . Mozliwe mam takie odczucia gdyz przed Yukie gralem w BD3 gdzie jest identyczny system walki i potrafie w tym systemie bez drasniecia wyjsc z kazdego pojedynku 1vs1. Pozatym sa one o tyle latwe ze po kazdym trafionym ciosie przeciwnik cofa sie przez co nawet nie jestesmy zmuszeni do odwrotu. Inna sytuacja ma sie z Bossami ale gdyby byli tak latwi jak zwykle demony to gra bylaby nudna. Tak wiec odnoscie Systemu Walki to imho to najlepsza rzecz w tej grze [potem muzyka] natomiast reszta juz tak nie przyciaga.
Jesli mam byc szczery to z NON-RPGowych produkcji na RMa to ta gra bije Rhomika na glowe grywalnoscia, jednak ta opinia jest podscielona moimi preferencjami wlasnie do takich zrecznosciowek ja Yukie a nie Rhomik itp
Dharoo777, 13:27 03.03.2008

Co do otoczenia od tego jest specjal pod trójeczką ;)
A co do lustracji... chyba zacznę przygotowania do opuszczenia Polski O_o
Ska'ciu - autor, 23:00 02.03.2008

Mało tam wiesz. Motywację do poprawę błędów. A system, o którym mówi Ska'ciu nie pasuje do tej gry, bo potworów za dużo i poziomy za małe.
X-Tech, 19:32 02.03.2008

Wydaje mi się, że X-Techowi chodziło o "lutrację". "Nieprzemyślane mapy i rozłożenie potworów co wiąże się z kolejnym powodem do lustracji." Innymi słowy chcą usadzić Ska;cia. :(
Masquitice, 18:56 02.03.2008

To jest pikuś, problemem jest to, że wrogowie Cię OTACZAJĄ. ;)
Jazzwhisky, 18:49 02.03.2008

No może to jakoś ułatwię... ale wciąż będę trąbił o nauczenie się (opanowanie) ataku gdy wróg jest półtora kratki od bohaterki, wtedy się ładnie odsunie a my nie oberwiemy. Powtarzam po raz n'ty - kwestia opanowania systemu
Ska'ciu - autor, 18:47 02.03.2008

Spokojnie, może Skaciu się posili o jakąś bardziej dopracowaną wersję tych walk.
kvachu, 17:58 02.03.2008

Jeszcze jedno. Gra mi się nawet podoba jednak nie podoba mi się jej wykonanie i pewne udziwnienia. Przesadziłem z tym podziwem dla kogoś kto ją przejdzie, ale fakt, że gra jest bardzo trudna i jak na razie nie zdołałem przejść pierwszego etapu. To może prócz wrażeń niech każdy też napisze dokąd udało mu się dojść ? To może nabiorę motywacji.
X-Tech, 17:50 02.03.2008

Spoko. To porównam do BD2, Curse of Silence, Chimera Report. Wszystkie na makera (w zamyśle siekanki).
X-Tech, 17:45 02.03.2008

X-Tech, przynajmniej przestań porównywać (a już zwłaszcza do komercyjnych gier O_o), bo to zupełnie nie o to chodzi... Co do reszty tekstu - ogólnie mógłbym się zgodzić, no może poza "flustracją".
Jazzwhisky, 17:44 02.03.2008

System walki ma cholerne bugi. Już mówiłem, że lepiej, by się nadał taki ulepszony z BD2 by Ska'ciu. Ale on woli swoje robić. W tym wypadku na dobre to nie wychodzi. Siekanka ma być luźna, a nie męcząca. Nawet zwykły atak doprowadza do flustracii. Uderzamy potworka i co się dzieje ? Obrywamy po japie za każdym razem jak wykonamy atak. Jedynym sposobem na uniknięcie obrażeń jest trzymanie strzałki wstecz zaraz po wyprowadzonym ataku. Gdyby ktoś takie coś wprowadził do normalnej siekanki jak np: Ninja Gaiden 2, którą miałem na pegazusa to bym się pochlastał. Jedyny sensowny sposób ataku to użycie speciali, lecz na dłuższą metę robi się to męczące i nudne. Speciale wymagają uzycia punktów SP, a te zdobywamy jedynie przez czekanie. Jednak miejsce, w którym mamy spokój znaleźć bardzo
trudno, bo ciasne poziomy (korytarze, które śmiałem nazwać poziomami) są wypełnione bezmyślnie porozrzucanymi potworami.hordy wrogów nie atakują nas tylko dotykają powodując blokadę naszego ruchu przez co na ciasnych mapach jesteśmy w ciągłej flustracii i zwykle giniemy co krok. Właśnie odnośnie map są wykonane pod względem estetyki znośnie, ale pod względem grywalnośći bardzo, ale to bardzo słabo. W grze nie ma żadnego menu jest tylko coś co wyświetla nam pozostałą ilość HP i MP jednak to nie zatrzymuje gry, by można było zrobić sobie przerwę ponieważ czas gry płynie dalej i potwory dalej nas atakują (Przez nieuwagę również można łatwo wyjść z gry). Wystarczyło wprowadzić RTPowe menu i byłoby dobrze. Kolejny brak - gdzie są jakieś przedmioty do użycia, albo przynajmniej jakieś dodatki na mapach, które
umożliwiałyby "wytężanie szarek komórek" lub chociażby zbierałki, albo save pointy ? Nie ma tu nic takiego. Odnośnie muzyki. Są kawałki pod fabułę, ale tylko kawałek w intro jest dobrze dobrany reszta gra byle jak, albo momentami nie gra nic. Metalowe midy pasowałyby do luźnej siekanki, ale nie do tego czegoś. Ostre kawałki bardzo utrudniają skupienie i przy kolejnych próbach przejścia pierwszego poziomu przeszkadzają w takiej flustrującej walce(przynajmniej mi)i stają się męczące. Kolejny aspekt fabuła (której nie poznałem, gdyż jeszcze nie zdołałem przejść pierwszego poziomu. Próbowałem wiele razy,ale ta gra to nie na moje nerwy.) Wiem tylko, że opowiada o lekkomyslności i pewnej formie zapłaty za grzechy głównej bohaterki - Yukie, która doporwadziła swoją ignorancją do śmierci brata. To co dalej się dzieje jakoś nie bardzo pasuje mi do początkowych wydarzeń choć wielu osobom powinno przypaść do gustu. Gra nie zasługuje na dobrą ocenę ze względu na:
męczący battlesystem, który jest niegrywalny+ speciale niewiele pomagają, a jeśli nawet to
i tak nudzą ponieważ praktycznie się nie kończą podobnie jak hp, bo są ciągle odnawiane, ale bardzo powoli i nawet jeśli coś przeżyjemy to trzeba długo czekać na pustej mapce nim się nam odnowi do sensownej ilości.


Nieprzemyślane mapy i rozłożenie potworów co
wiąże się z kolejnym powodem do flustracji.

Muzyka jednak za ostra na mapach i nie pasuje do takiego systemu walki. Pasowałaby do luźnej siekanki, ale nie do tego bo to ani luźne, ani za bardzo grywalne nie jest.

Menu !!! Nie ma żadnego menu, żeby choć dało się zrobić przerwę.

System walki i jeszcze raz system walki zabił tą grę i nic już jej nie uratuje. Ta gra ma się nijak do klasycznych siekanek na konsole, automaty po prostu wypala nerwy. A jeśli ktoś przejdzie całą grę bez czitowania to ma moje uznanie, bo to gra dla ludzi o stalowych nerwach. To tyle.
X-Tech, 17:40 02.03.2008

A ja polecam korzystanie z specjali 2 i 3, 1 tylko na mapkach z mniejszą ilością wrogów, a 4 na mocnych bossów.
Caesum, 00:24 02.03.2008

Z żalem stwierdzam że bez biegłego opanowania ABS'a gra jest baaaardzo ciężka (chyba robiłem za bardzo pod swoje umiejętności)
Ska'ciu - autor, 22:53 01.03.2008

Mnie gierka sie podoba i to bardzo. Ot prosta i przyjemna siekanka, Moze grafa mapek nie najlepsza ale animacje rozwalanych demonow czy ataki niektorych potworkow ciesza oko.
Dharoo777, 22:51 01.03.2008

Nie ma nic bardziej zachęcającego do grania niż pocharatana babka na ekranie tytułowym. :]
Masquitice, 22:33 01.03.2008

Czyli hardkor =D to lubię ^^, ale i tak nie zagram
kvachu, 21:56 01.03.2008

No tak, ale jak leci na ciebie 6 potworów bo próbujesz się oddalić od tego z którym walczysz to raczej nie jest za wesoło... :/
ŻbiX =_=', 21:49 01.03.2008

Argh, to dlatego mnie zabijali ;c
Gokuś, 20:55 01.03.2008

Ciekawi mnie kiedy gracze odkryją (a po to trening jest) że atakować należy gdy wróg jest półtora kratki od bohatera, wtedy dostanie i sie odsunie po czym znów ruszy a gdy będzie półtora kratki dalej znów dostanie itd.
Chyba zacznę to objaśniać w treningach ;)
Ska;ciu - autor, 20:53 01.03.2008

CS Studio by zrobiło coś porządnego zamiast ciągle trzaskać takie Yuki, Pythony i Sveny itd. Nie podoba mi się DX
Lloyd, 16:58 01.03.2008

Rozwala mnie ta pogodna twarz na trzecim screenie :D
Ludzix, 16:29 01.03.2008

I kolejny dobry pomysł zmarnowany;/
CBS jakkolwiek go określić znowu mi 'nie leży'.
Nie wiem czy to ja mam problem z koordynacją ruchową, czy to autor tworzy coś czym ciężko sterować...
Dodam, że moment' to koniec, idę skoczyć z mostu' wywołał na mej twarzy tylko uśmiech. Świetnie. Nie dość, że ze mnie paralityk to jeszcze mało wrażliwy, ech;))
Druga połowa BG, 16:26 01.03.2008

Buffy the Vampire Slayer
Yaslon, 15:35 01.03.2008

Ściągnąłem sobie, zagrałem i powiem jedno...

CBS ma poważnego buga (atak bohaterki i potwora w tym samym momencie kończy się seryjnym dostawaniem po pysku przy zbliżeniu się do jakiegokolwiek "demona") :/
ŻbiX, 15:33 01.03.2008

Gra zarówno fajna,jak również płytka okropnie.Takie to przeciętne.
Anemik, 15:30 01.03.2008

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Tale of Exile: Akt I
4. Qmai World 1
5. Asgun
6. Wrota Arkany 2
7. Dark Dawn
8. Wrota Arkany 3
9. Manga Carta
10. 8 Bit Quest
» [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy
» [XP] Shaarimoth
» [XP] Akcesoria i warunki
» RMgryTV
» [XP] Wyświetlanie portretu przy wiadomości
» The Ultimate Boy - Film o naszym polskim superbohaterze!
» Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]
» Windows 7 nie czyta płyt
» [VX] Project2
» [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
Wyspa dla Dwojga by Reaven
wersja
Pełna,
RM 2003
rok wydania
2004
ocena
7.5/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.