Drugie urodziny!kvachu, 05:27 15.03.2008
Tak więc Tsukuru Archive obchodzi już swoje drugie urodziny i tym razem to ja mam zaszczyt dać tego jubileuszowego newsa. Jak widać TA przechodzi totalną metamorfozę. Największa to ta której nie da się nie zauważyć, a jest to oczywiście nowy layout i wykonał go dla nas Smighty za co mu serdecznie dziękujemy =). Wielkie podziękowania należą się też oczywiście dla orco za oskryptowanie całego TA, dziękować =).
Jak widać z prawej strony loga, dodaliśmy linki do stron ściśle powiązanych z TA, lecz nie są to w żadnym wypadku podstrony czy działy TA! Na dzień dzisiejszy są to linki do stron Gaido, Inqa, k-lafiora, Tokei i moich dwóch gdzie jeden to galeria screenshotów na Super Nintendo. Tak jak w pierwszym newsie TA Michu napisał, że z czasem będziemy się rozwijać zaczynamy też trochę wychodzić poza klimaty RM czego przykładem jest właśnie ta galeria. Dla uspokojenia was dodam tylko, że nie zamierzamy przestawać wspierać polską scenę RM, bo ową galerię tworzyłem właśnie tylko na potrzeby RM. Po prostu czasem nie wiedziałem co ripować i postanowiłem, że zrobię sobie sajt gdzie będę miał obrazki z każdej gry i zawsze będę miał co ripnąć i w taki sam sposób galeria może posłużyć i wam.
Dalsze zmiany na stronie to dodane po prawej stronie działy "Nowości w grach i projektach", "TOP 10 Gry" i "TOP 10 Projekty".
Strona nie jest jeszcze wykończona w stu procentach, bo pozostały jeszcze drobne szczegóły do zrobienia i dzięki temu, że jest to nowy lay to możliwe nawet, że nie zauważycie nawet co zostało zmienione/dorobione. W razie czego nasz tata Jazz poinformuje w osobnym newsie o ważniejszych zmianach/doróbkach =).

No cóż, na przestrzeni tych dwóch lat mogę chyba śmiało powiedzieć, że odnieśliśmy sukces, ale nie MY jako redakcja, ale MY jako Ci wszyscy którzy coś wnieśli do TA, lub byli stale z nami w taki czy inny sposób. No moim zdaniem(i chyba nie tylko moim) duże podziękowania należą się też Dragon Emperorowi bo to dzięki jego Lune TA miało udany i dość zabezpieczony start. Oczywiście dziękujemy też tym wszystkim co dodali swoją cegiełkę by budować to już potężne archiwum.

Wystarczy tego paplania bo za czuły się stałem normalnie. Jako, że mi przypadło w zaszczycie przygotowania tego newsa to też postarałem się o jakąś trochę większą ilość zasobów.
Dzisiejsze zasoby pochodzą z dwóch gier, a mianowicie z obu części Shin Megami Tensei na PSX. Najwięcej jest monsterów(1000+) i dość sporo panoram choć nie są one standardowe, jednak są one bardzo ładne i kto będzie chciał ich użyć to znajdzie sposób na ich zastosowanie =). Mamy już monstery z Shin Megami Tensei od wyżej wymienionego Dragon Emperora lecz na SNESa. Są trochę mniejsze i jest ich mniej (ale oczywiście są wszystkie! W moich są po prostu animacje tych monsterów+NPC i dlatego wyszło trochę więcej).

A więc:

Shin Megami Tensei I (PSX)
- Panoramy (106)
- Monstery (551)
- Spritesety (3)

Shin Megami Tensei II (PSX)
- Panoramy (353)
- Monstery (599)
- Spritesety (5)

Ok, co za dużo to nie zdrowo, a więc już kończę z tym newsem =).
No to papa do następnego, a powinien być niedługo... cu!



FAJNY LAY
k-lafior, 16:24 11.04.2008

"Mnie tylko zaskoczyła deklaracja, że layout podchodzący pod XP jest do bani xDD
A więc Gnomki na 2k3? Yay! ;)"

Nie ale imho Tsukuru to typowa stronka o 2k3. Zreszta robta co chceta :p
Raiden, 17:09 17.03.2008

God damnit co za lay xDD
Preki, 09:37 17.03.2008

"Czy recenzje tylko mi sie nie wyswietlaja, czy uzupelnicie dzis w nocy?" Jak napiszesz... :)
Mertruve, 14:13 16.03.2008

Brawo :D Elegancka strona :)
Twardy, 10:02 16.03.2008

Ok, to ja jeszcze raz.

Po pierwsze - najlepszego z okazju drugich urodzin. Gratulacje, ze strona ma tendencje wzrostowa (tak w odwiedzinach i popularnosci, jak i jakosci), bo to baaardzo duzo.
Po drugie - nie przejmujcie sie zaplutymi karlami reakcji, marudza, bo wiadomo, ze kazdy sie przywiazuje do miejsca ktore odwiedza kilka razy dziennie/tygodniowo. Przejdzie im za jakis czas i beda tamten lay wspominac jak stare dobre Commodore, z lezka w oku, ale cieszac sie zarazem, ze jest postep.
Czanrne na bialym > Biale na czarnym
Biale tlo z niebieskimi elementami wyglada cudnie, taki "profesjonalny" wyglad (nie zeby poprzedni nie byl profesjonalny XD ).
Linki do stron na gorze, pieknie wkomponowane i swietny pomysl z zachowaniem odrebnego stylu dla kazdego z nich.

A teraz pare pytan: Powtorze sie - na jakiej zasadzie wybierane sa top10?
Czy recenzje tylko mi sie nie wyswietlaja, czy uzupelnicie dzis w nocy? Jaka jest max ocena dla gry? Mozecie zaznaczyc gdzie konczy sie skala, zeby miec wizualne porownanie jak ocena prezentuje sie na tle oceny maksymalnej (po prostu cos w stylu poprzednich ocen, zeby byl jakis punkt odniesienia). Jak wybraliscie wyjsciowe oceny graczy dla kazdej z gier? Czy moze wszystkie gry wystartowaly z taka sama ocena, czyli polowa (10 kresek chyba)?

To tyle chyba. Napisze to samo, co napisalem rok temu w pierwsze urodziny, kiedy to bylem jeszcze lurkerem: "Caly czas do przodu. Brawo, oby tak dalej".
Kalashnikov, 00:32 16.03.2008

100 lat dla Tsukuru (ciekawe czy taka długowieczność sewisu jest mozliwa?) :)

Białe tło przy niebieskich ramkach mi się nie podoba, bo wygląda to po prostu jakby strona była niedokończona, ale nie będę marudził, bo to w końcu urodziny :P

Wszystkiego naj :)
Gaido, 00:02 16.03.2008

100 komencików to nic. W jeden dzień, co dziś, nigdy tylu nie było ^^ *chyba
k-lafior, 22:50 15.03.2008

Mnie tylko zaskoczyła deklaracja, że layout podchodzący pod XP jest do bani xDD
A więc Gnomki na 2k3? Yay! ;)
Jazzwhisky, 22:46 15.03.2008

"Nowy Layout jest do bani. Stary lay to byl Oldschool i mi od razu przypominal RM2k3... To mi bardziej pod XP albo VX podchodzi."

Jea oldskul widac tak samo znasz sie na layach jak na 'oldskulu'.
"Do bani" to mozna sobie niezle nalac.
Smighty, 22:37 15.03.2008

lepszy lay, gorszy lay, imo kwestia przyzwyczajenia
k-lafior, 22:24 15.03.2008

Łojezu, ale to wszystko się długo wczytuje >.<

Wszystkiego najlepszego...

Babcia G., 22:22 15.03.2008

Mnie sie nowy layout bardziej podoba niz stary.
Ogolnie rzecz biorac dobra robota :)
DE, 22:01 15.03.2008

KVACH ZAPOMNIAŁEŚ O ORZESZKACH >OO
Mertruve, 21:57 15.03.2008

Nowy Layout jest do bani. Stary lay to byl Oldschool i mi od razu przypominal RM2k3... To mi bardziej pod XP albo VX podchodzi.

Zmiencie chociaz logo na cos pixelkowanego. Link mi sie zbrzydl Elo.

BTW. Hepi Bersdej ode mnie i od Gnomkow :)
Raiden, 20:25 15.03.2008

fakt, panoramki wspaniałe, a ich ilość porażająca! Grejt łork aj min... może coś z tego wkleję w panoramę XD
last, 18:51 15.03.2008

śliczne panoramy :O
neo rpgomaniak, 18:45 15.03.2008

Nie znoszę rozstań ;_;
Lloyd, 18:05 15.03.2008

I tak będą płakać za tym layem przy następnej zmianie za dwa lata ;D
Mertruve, 17:52 15.03.2008

"Smighty - ta "ciemna uliczka" kojarzy sie z TA."
Dharo, to teraz Ci się będzie Link kojarzył z TA, jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci z gier na świecie.
kvachu, 17:19 15.03.2008

Sry za Solstice, już działa, co do samego layoutu, panowie (i panie!) dajcie spokój, jeśli komuś się nie spodobał - jego opinia, a Wy się tu przerzucacie "bo nie", "nie bo tak" itp.
Formuła starego layoutu się wyczerpała. Też byłem do niego okropnie przywiązany (tak jak zresztą i do tego jeszcze starszego =v), też strasznie podobała mi się ta ciemna, animowana uliczka (w końcu sam ją znalazłem), ale (nie)stety - lecimy dalej. Proszę tylko, żebyście załapali jedno: zmiany zostały przygotowane z myślą o NOWYCH użytkownikach - i jest tylko jeden wymierny sposób oceny rezultatów - a jest nim ew. wzrost liczby odwiedzin. Tylko uspokajam, nasze podejście nie zmieniło się ani o jotę; jak pisał Kvachu, jeśli ktoś chce się bawić w ocenę po okładce - no problemo. Ale my będziemy nadal robić swoje, czy był to lay w dwóch kolorach, czy aktualny ;D
Jazzwhisky, 17:14 15.03.2008

Lay zostaje, nie chcemy powtórki z Reptila :P
Gokufan, 16:49 15.03.2008

Okazałoby się, że stary lay był popularniejszy XD
Ale dobra, odczepiam się, poczekam ten rok, może potem zmienicie XD
Yaslon, 16:46 15.03.2008

Yaslon - a co by ta ankieta dała >=D?

Przy odpalonych komentarzach zakładka "aktualności" jest nieaktywna, elo.
Mertruve, 16:41 15.03.2008

http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=2460608
Von Karma, 16:05 15.03.2008

Ludzix - nie stare avki zostają :< dają takiej nostalgii :D
Goku, 15:35 15.03.2008

Nowy lay nie jest taki zły, ale ten starszy był znacznie przejrzystszy.
Anyway, 100 lat Czukuru xD
Grimroth, 15:34 15.03.2008

Mam pomysł, zróbcie ankietę: "Co sądzisz o nowym layu?", czy "Który lay bardziej ci się podobał?" ^^
Yaslon, 15:02 15.03.2008

Razi mnie dół strony.Te buttony się tak jakoś nie wtapiają :o
Chidori, 14:50 15.03.2008

e, jest dobrze
k-lafior, 14:45 15.03.2008

A jak mówiłem od początku, że stary lay był lepszy, to wtedy wszyscy, że jak zwykle tylko Inq narzeka...
Inq, 14:24 15.03.2008

Stary lay bardziej mi się podobał :<
Chidori, 14:22 15.03.2008

no, no właśnie
k-lafior, 13:54 15.03.2008

Chciałem sobie ściągnąć Solstice, a tu ściąga się puste-uszkodzone archiwum =O
Yaslon, 13:52 15.03.2008

Jazz, podmień też avki w starszych newsach, bo odstają ;o
Mertruve, 13:34 15.03.2008

Załóżcie odpowiedni temat na forum, tutaj nie chce mi się pisać:).

Gratuluję dwóch latek w sieci!
Sarge, 13:16 15.03.2008

Tak, biale napisy na czarnym tle wg. mnie bardziej męczą oczy ;P
Goku, 12:46 15.03.2008

link do strony podalem w celu porownania czytelnosci tekstu na bialym i czarnym tle. Kazdy projektant wie, ze biale litery na czarym tle ciezko sie czyta (chodzi mi o tekst ciagly a nie o pojedyncze haslo). Poza tym na onecie tez jest nieczytelny tekst? Ludzie zastanowcie sie ;((((
Smighty, 12:39 15.03.2008

http://inq.tsukuru.pl/ :)

" logo powinno posiadać jakąś obramówke :)" <zalamka>


Smighty, 12:34 15.03.2008

Bialy tak kloje w oczy, ze nie mozna czytac!
Pasek na nazwami dzialow fajny, dzial o grach tez, ale reszta duzo lepsza byla.
Inq, 12:20 15.03.2008

Mniam... Pysznie! :D
Wszystkiego Najlepszego! :)
Kikut, 12:11 15.03.2008

Dopiero teraz bliżej przyjrzałem się działowi gry... nawet sortowanie zrobiliście :D genialne! No i punktacja userów :). To był milowy krok!

Powiem wam, że strona w trakcie wczytywania ma czarne tło i wtedy wygląda o wiele lepiej. Wręcz świetnie. Może zróbcie ciemne tło i jasne litery, tez będzie czytelnie.

Ludzix zmienił ksywkę... czyżby to był koniec ery Ludzixa Oo zaprawdę, wielka to przemiana.
last, 11:49 15.03.2008

Ja nie wiem, co wam sie nie podoba w layu. Dla mnie wypas.
Napisze wiecej wieczorem, bo musze juz spadac (i tak sie spoznie :)
Kalashnikov, 11:43 15.03.2008

Denerwuje troche na czerń, a po za tym logo powinno posiadać jakąś obramówke :)
yersis, 11:43 15.03.2008

Wystarczy poczytac komenty zeby zrozumiec ze nie tylko to moje zdanie.
Dla osoby poczatkujacej w makerowaniu i takiej co pierwszy raz wchodzi na TA, logo z Linkiem mowi tyle samo o RMie co Logo z uliczka - NIC.
Roznica jest taka ze po pewnym czasie korzystania ze stronki Logo tej "uliczki" staje sie jakby tozsame z idea TA, a postac Linka zawsze bedzie sie kojarzyla w pierwszej kolejnosci z Zelda etc. Chodzi mi o to ze w logo TA jest uzyty symbol przypisany czemus innemu niz TA, RPG MAKER etc. Np: Jesli Clown McDonald bedzie sprzedawal buty to i tak bedzie on kojarzony z siecia restauracji w pierwszej kolejnosci.
Ok tyle na ten temat. Proponuje na forum temat zalozyc w tej sprawie jesli jest wiecej osob chetnych do dyskusji
Dharoo777, 11:39 15.03.2008

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAY, nie wiedziałem o tej galerii skrinów! MIODZIK!
I ogólnie kurde się cieszę no ^___________^

Btw, av Ludzixa z Edgeworthem morduje T_T
Qualrath, 11:29 15.03.2008

Spytalem sie mamy i jakos jej sie nie kojarzy :o
Zrozum, Tobie sie kojarzy strona TA, a nie to co w sobie zawiera. Rozgranicz te dwie rzeczy. Wchodzisz do domu - widzisz, ze to twoj dom, te same meble. A skad wiesz ze to nie jest np. kurnik? Bo np. nie ma kur.
Smighty, 11:27 15.03.2008

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO I DAJCIE Z POWROTEM MROCZNĄ ULICZKĘ!!
http://tsukuru.pl/zasoby/2kmonster/p-s/smt2/zbig_030.png
LMAO
FLaq, 11:24 15.03.2008

LudziX to Mertruve? a moze wiecej jest tu podwojnych tozsamosci?
Popieram Voduma z ta "metaforą"
Smighty - ta "ciemna uliczka" kojarzy sie z TA. Kazdy Ci to powie.
Dopiero teraz obejrzalem dzial Gier . 0_o Miodzio...
Dharoo777, 11:20 15.03.2008

Ach... no i zapomniałam...
HAPI BERFDEJ !!! ^^
Ceres-chan, 11:18 15.03.2008

Zabijcie mnie ale mi się nie podoba ten nowy lay xD
Dział z grami roxi, ale kolorystyka laya mnie denerwuje ^^'
Ceres-chan, 11:15 15.03.2008

Ludzix caly czas jest w redakcji ale pod inną ksywką "Mertruve" Phi... Ludzix byl znakiem jakości xD
Gokufan, 11:11 15.03.2008

IMHO nowa odsłona działu gier MIAŻDŻY. ^_^
Mertruve, 11:09 15.03.2008

Smighty, akurat Link kojarzący się z dobrym RPG jest zbyt daleko idącą interpretacją ;) Lepiej dać na ściane jakąś metafore Archiwum ;]
Vodun, 11:06 15.03.2008

Swiat idzie do przodu a wy stoicie w miejscu.
Po pierwsze - LOGO to NIE JEST prostokatny obrazek tylko cos co reprezentuje nazwe, firme etc. Wiec obrazki nie naleza do loga. Mozna to nazwac jedynie topem, ale nadal nie rozumiem skojarzen z postaciami z grier, ktore znajduja sie w topie. Link to postac uniwersalna, mi osobiscie kojarzy sie z dobrym erpegiem, czyli tak naprawde tym co najwazniejszym w rpgmakerze, a ciemna uliczka to przepraszam z czym sie kojarzy? Bo dla mnie z wszystkim oprocz rpg.

PS. Tak poza tym lay jest juz jest troche stary, pare razy wyrazalem chec zrobienia laya od nowa gdyz troche sie zmienilo od tego czasu w moim 'sylu', ale niestety prace nad nowa odslona serwisu ruszyly, wiec kroku w tyl nie dalo sie zrobic ;]
Smighty, 11:02 15.03.2008

Gratulacje!

Layout mnie co prawda nie przekonuje(poprzedni miał lepszy klimat), ale zmiany w oskryptowaniu, masa dodatków i usprawnień bardzo fajne. Świetne rozwiązania! Oby tak dalej!

Aha...Czemu wywaliliście z redakcji Ludzixa!?
last, 10:48 15.03.2008

Poza logiem wszystko bardzo ładne :) Żyjcie długo i co tam jeszcze no i bądźcie zdrowi xD
neo rpgomaniak, 10:45 15.03.2008

Żyjcie długo, bo szczęścia, zdrowia i pomyślności jak widać wam nie brakuje ;-) Fajny Layout :]
Vodun, 10:35 15.03.2008

Co za paskudny lay, omg. Odstrasza mnie (zwłaszcza ta Zelda, to już nie jest Archiwum tylko raczej Plac Zabaw Fałiksem), więc chyba odejdę ze sceny D: Lay w galerii snesowej też jest paskudny. Za karę nie złożę życzeń XD
Żartuję oczywiście, wszystkiego najlepszego i oby layout zmienił się następnym razem na taki, co nawet nextgenowców przyciągnie XD
Lloyd, 09:57 15.03.2008

Dzięki ;p
Goku, 09:23 15.03.2008

Najlepszego!
Małek, 09:17 15.03.2008

wyrazam tylko swoja opinie co mi sie podoba a co nie. Jazz napisal ze: "musimy przyciągać tych, którzy z RM mieli dotychczas niewiele wspólnego, rozwijać formułę strony, walić po oczach trochę bardziej itp." Tak wiec jako osoba z zewnatrz wypowiadam sie jak to ja widze te zmiany. Co zrobicie z tym co mowie to wasza sprawa
Dharoo777, 09:11 15.03.2008

Przez tą galerię od razu dostałem wenę do RIP'owania. Wszystkiego naj dla redakcji TA.
Osobiście podoba mi się layout, ale stary był taki prosty, że aż piękny.
KF, 09:10 15.03.2008

Zaczynacie wyliczać co wam się nie podoba, a co jest złe tak jak w tematach gier na forum co jest trochę irytujące. A lay jaki jest taki już zostanie przez conajmniej najbliższy rok, bo to nie twierdza =P.
kvachu, 09:08 15.03.2008

WOW... ale zmiany. Myslalem ze nie zly adres wpisalem ;-P
Lay sie diametralnie zmienil. Musze powiedziec ze na pierwszy rzut oka na GORSZE. Tamten byl bardzo dobry i charakteryustyczny dla TA. Jednak jak sie przyjrzec to ten nie jest najgorszy. Biale tlo choc wydaje sie byc kiepskie sprawia ze text jest wyrazniejszy. Moze malo to estetyczne ale bardziej utylitarne.
LOGO... zmieniliscie logo :-( Obecne mi nie pasuje gdyz Link jest tak znana i charakterystyczna i popularna postacia ze kojarzy on mimowoli z ZELDA. Ten kto zna TA pewnie stwierdzi tak samo jak ja ze nie pasuje, a ten kto nie zna TA i wejdzie na TA pommysli ze to sajt o ZELDZIE w najlepszym wypadku o snesowych gierkach. Wydaje mi sie ze stare Zakurzona Tsukurowa Uliczka bylaby lepsza nawet z tym bialym tlem. Takie jest moje wrazenie.
Bajer z linkami po prawej strony Loga jest bardzo dobry jak i lewa czesc loga- "TA.pl make..."
Widze ze jest TOP lista. Rewelacyjny pomysl, nada on troche zycia na stronie poza komentarzami. Tak jak Yaslon jestem ciekaw jak dziala system przyznawania pozycji na liscie.
Rubryka "Nowosci..." takze jest fajnym pomyslem.
Tak wiec ogolnie zmiany na stronce daly powiew swiezosci... ale jak powiedzialem Logo z Linkiem to nie trafiony pomysl.

No i na koniec STO LAT !!!!!!!
pozdrawiam
Dharoo777, 09:00 15.03.2008

Odpowiadam, bo łóżko nagle zajęte >.>
@Yaslon - nie. PHPBB2 zakończyło przed kilkoma* tygodniami swój internetowy żywot, aktualne forum wymaga ustabilizowania i kilku usprawnień... Być może już jutro pojawi się nowa wersja boardu - ale w tym przypadku nie szykowałbym się na specjalne rewolucje. ;)
Co do reszty - postaram się napisać więcej przy okazji najbliższej aktualizacji. Elu.
Jazzwhisky, 08:58 15.03.2008

Btw, mam nadzieję, że forum zostanie takie, jakie jest? ^^'
Yaslon, 08:52 15.03.2008

Od bardzo dawna mówiłem, że ten lay jest świetny :D Ah no i kvachu chyba takiej liczby resów na newsa jeszcze nie dawałeś? :P
Goku, 08:50 15.03.2008

Jeszcze się zwlokłem z łóżka, słuchajcie efekt jest chyba jaki miał być, ja rozumiem, że niektórych może szokować itp., sami zresztą jesteśmy raczej minimalistami (320x240 itp., pamiętacie pierwszy wygląd TA? ^^) - jednak zmiany wynikają z prostego wniosku: musimy przyciągać tych, którzy z RM mieli dotychczas niewiele wspólnego, rozwijać formułę strony, walić po oczach trochę bardziej itp.
W sumie miło słyszeć, że są ludzie, którym poprzednia wersja layoutu podobała się bardziej (oldskul ^^), jednak nie oszukujmy się - nasza kochana, internetowa brać znacznie szybciej poleci na to co prezentujemy teraz. Btw zapraszam do SNES Gallery (ah te początki, lay <3) i kilku nieco odmienionych działów TA. I sry, że nie wszystko gotowe, idę spać, byeee ;)
Jazzwhisky, 08:49 15.03.2008

Przyzwyczaimy się, ale ja nadal będę wspominał tamten. IMO bardziej pasował do oldschoolowego 2k3, a ten jest zbyt "nowoczesny" =O
Yaslon, 08:48 15.03.2008

Przyzwyczaicie się =]
Bardziej liczy się to co sobą reprezentuje sajt a nie jego wygląd, tylko dzieci oceniają książkę po okładce ;].
kvachu, 08:44 15.03.2008

Kiepściuchny ten layout. :/ Teraz przy wchodzeniu na tsukuru.pl mam wrażenie, że wchodzę na jakąś stronkę z romami na GBA i NDS'a. :)
ŻbiX =_=', 08:35 15.03.2008

Blech, mi się tamten lay duuużo bardziej podobał =O Ale cóż, wszystkiego najlepszego i powodzenia. Btw, zastanawiam się, na jakiej zasadzie wybierane jest top 10 projektów?
Yaslon, 08:23 15.03.2008

Wszystkiego najlepszego panowie :D
Gandisama, 08:02 15.03.2008

Miesiace przygotowan w koncu ujrzaly swiatlo dzienne. Wszystko piknie, zasoby swietne, jedziemy do nastepnego 15 marca!
Michu, 07:33 15.03.2008

No niestety nie udało nam się jeszcze wszystkiego pouzupełniać ^^" (choćby dział projektów i spora liczba dupereli), a ja po bezsennej nocy padam na pyszczek. Stąd sry za wszelkie braki i niedoróbki, postaramy się uzupełniać je błyskawicznie, póki co badajcie to co jest, dzięki za wsparcie i dobranoc! ;)
Jazzwhisky, 07:10 15.03.2008

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Tale of Exile: Akt I
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Qmai World 1
4. Gromada
5. Wrota Arkany 2
6. Asgun
7. Komnata
8. Rhomik 2: Przygoda
9. Wrota Arkany 3
10. Manga Carta
» [VX ACE] SpaceSave
» [RM MV] Pierwsza scenka
» Co stało się ze stroną TiTka ?
» [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)
» Piracka Łajba - blog | Tworzenie gier, RPG Maker
» Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]
» HUD (RMXP, Steam, ENG)
» Venesard się nudzi.
» [VXAce] Utopia VII Pixel Perfekt+
» [2k3]Zmiana klasy uniemożliwia wzrost statystyk?
Demons Legacy by Mefsoft
wersja
Demo,
RM 2000
rok wydania
2003
ocena
8.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.