Quantum mutatus ab illo!Jazzwhisky, 18:04 02.04.2008
    Historia się zamyka. Trzecia i zarazem ostatnia część Qmai World by Gaido przywołuje stare wspomnienia, ale i tchnie powiewem świeżości. Trzy drogi do wyboru i trzy historie do poznania. Bez względu na wybór czeka nas klimatyczny, nieco przygodówkowy początek. Poza tym to co lubimy najbardziej - RPG pełną gębą i charakterystyczne przywiązanie autora do niebanalnych, dość częstych walk.
    Wzrokowo i słuchowo QW3 przypomina poprzednie części, choć chyba wszystko wydaje się lepiej poukładane. W grze zobaczymy zatem mieszankę różnorodnych grafik, usłyszymy znajome motywy muzyczne i dźwiękowe, znajdziemy parę tradycyjnie pominiętych przy testach błędów... Sama historia niewątpliwie wciąga i porusza. Słowem - obadajcie screeny i zapraszam do gry!




Gry:
- Qmai World 3 (by Gaido)



Gratuluję trzeciej części gry!! Kiedyś zagram.
Preki, 14:58 04.04.2008

Spoko, te zasady tyczą się tylko dobrych gier XDDDD j/k.
Mertruve, 12:49 04.04.2008

Złamałeś pierwszy punkt fabularny wg kryterium ludzixa xD
Nie wiadomo co, nie wiadomo po co.... może po prostu muszę zagrać w poprzednie części.
Choć to co o nich przeczytałem znowu mnie nie zachęca ( czyt. Nie lubię sztucznego przedłużania gry walkami ).
Anyway..gratuluję ukończenia. Bo to się zdarza dość rzadko.
2 połowa BG., 22:33 03.04.2008

Fajnie, tylko czemu się nie podobało? xD

Jutro wstawie filmik z tego "Jak się kuweta trzaska Alberika by było ql i w ogóle, a nawet na przyzwoitym (21) poziomie".

I nie będzie już nieszczęśliwości xD
Gaido, 21:02 03.04.2008

Zagrałam. Niestety nie spodobało się.
sry.
Babcia G., 19:48 03.04.2008

Reeco, nie poddawaj sie, godzinka, gora dwie gry i dobijesz do 28 lvl,kiedy to pokonanie Alberica jest wykonalne (przynajmniej ja tak zrobilem ;)
Kalashnikov, 19:00 03.04.2008

Gaido -> Jasne, ja mam 21 i w 2 turach mnie rozwala ^^
Poprzedniego bossa z 1 pkt. HP przeszedłem, więc chyba nie jestem w tej grze zbyt dobry.
Poza tym, to sądzę, że Fumie przydałyby się chociaż ze 3 czary kondycyjne (Haste, Slow, Shell itp.)
Reeco, 18:44 03.04.2008

Ale i tak jej nie przeszrdles? :D
Kalashnikov, 13:07 03.04.2008

Dla mnie nawet jedynka jest klimatyczna i nic mnie tam nie drażni oprócz zwalonego mappingu.
kvachu, 01:57 03.04.2008

Dzięki za odpowiedź, a z tymi bossami w 2-ce to mnie zachęciłeś. Jeśli nawet nie strawię 2-ki to przerzucę się na trójkę.
X-Tech, 22:07 02.04.2008

UFFF... Przeszedłem właśnie Q3 (jedno zakończenie)... i muszę pogratulować Ci Gaido wyobraźni. Nigdy bym nie zrobił takiej oryginalnej gry. Wiele dziwactw w tym dialogi, ale całość pozytywnie się odbiera. Rozwiązanie zagadki z imionami baaardzo przedłuża grę ;). Głowiłem się chyba z godzinę. Mimo, że to zupełnie nie mój klimat grało mi się przyjemnie. Pełen sukces. Gratuluję.
last, 21:55 02.04.2008

Jedynkę możesz sobie z czystym sumieniem odpuścić. Z czasem i tak wszystko stanie sie jasne...

Nad dwójką bym się zastanowił. Gra niezła i doceniona przez publikę, a jej ukończenie gwarantuje dodatkowe bonusy w trzecim epizodzie. Jest jednak chaczyk. Ma cholernie trudnych bossów (w tym legendarny już Alberic) którzy z pewnością zatrzymają cię przy tej grze na jakiś czas. Jesli lubisz się zmagać z mega bossami, jest to z pewnością pozycja dla ciebie.

A Alberica idzie pokonać na tym 21 poziomie. No mówię wam xD

A w trójkę myślę, spokojnie możesz zagrać bez znajomości pozostałych epizodów. Starałem się tak skonstruować ten epizod, by po pewnym czasie wszystko się rozjaśniło...
Gaido, 21:49 02.04.2008

Zapewne niezła gierka. Zagram, ale nie wiem czy zaczynając od podobno najlepszej trójki coś mnie ominie. A może to raczej odmienne gry ? Pytam, bo raczej lubię grać w dobre gierki, a na słabizny nie mam za wiele czasu i zwykle nie daję rady do końca wytrzymać nawet jeśli razem tworzą spójną całość. Ktoś przeszedł trylogię ? Dobra jest choć pod względem grywalności map, dialogów, albo fabuły + stroma krzywa trudności walk.
X-Tech, 21:31 02.04.2008

Reedycja jak i sklecenie tych dwóch części oczywiście jak najbardziej jest mozliwa, jednak czasochłonna a chce się poświęcić innym projektom :) Jakby nie było - Zgadza się, trzecia część Qmaia bije poprzednie dwie na głowę, jednak nie można powiedzieć, że są to gry słabe. Trzecie miejsce na Golden Forkach mówi samo za się :)
Gaido, 21:04 02.04.2008

@Gaido - wszyscy chca pograc w 3, ale kazdy ambitnie chce najpierw przejsc 1 i 2 czesc (ktore tak miodne nie sa). Chyba trzeba bedzie wydac v.02 (pisze calkiem serio) :)

@Jazz - z tym porownaniem, to taki zart nieco byl, ja tu nie chce nic porownywac, po prostu chcialem podkreslic, ze Gaido rozwija swoje RM-owe umiejetnosci niczym funkcja kwadratowa.
Poza tym, gdyby ktos chlopakom za to placil, to pewnie gry bylyby 2 razy lepsze i wychodziloby 95% zaczetych projektow :D
Kalashnikov, 20:45 02.04.2008

IMO Tales of Phantasia w porównaniu z jakością chipów (cienieee) ma ohydny mapping ;x
Mertruve, 20:30 02.04.2008

Kalash, no jak miał zasłynąć, jeśli próbowały ze dwie osoby? ^^
Zresztą imo nie tędy droga. Konkurencja z aktualnymi tytułami komercyjnymi? No nie za bardzo :D. Konkurencja ze starszymi produkcjami - no też nie.
Napisałbym więcej, ale chyba faktycznie to rozprawa na dłuższy tekst. Swoją drogą - gdyby tak każdy podzielił się swoimi myślami - mielibyśmy felietonów na 5 nr zina.
Jazzwhisky, 20:11 02.04.2008

Szczerze mówiąc. Grając nawet ja czułem "kurde, ten dialog trzeba zmienić" i nawet miałem jako takie pojęcie "jak" je zmienić. Jednak gdy przyszło co do czego to język z palców uciekł i na klawisze już nie przeszedł.

Qmai jednak jest grą niezwykle filmową i to obraz oraz dźwięk grają tu pierwsze skrzypce. Gdyby zamiast dialogów postawić krzaczki, gra nadal trzymała by podobny poziom...
Gaido, 20:05 02.04.2008

A moja ksierznidzka w czasie stanó wojennego wydała na radzieckiego RPG Makera grę RPG. Czy wiece rze wrzystkie muzyczki z Krono Tiger sa zerzniete z jej gry? Ta gra byla tag wspaniala, tag idealna, rze wladze komonistyczne zabraly nam wrzystkie egzemplaze. pomyslcie sobie co by bylo gdyby wrzyscy zaczeli w to gradz. caly sfiat bylby sparalirzowany. ja jako tainy agend obilem po ryjo komohuf ale ksierzniczka stfierdzila rze nie warto. morze kiedys sie zarejestruje rzeby wam pokazadz pozondny projegt.
czuly_gokufan, 20:03 02.04.2008

No cóż, zasadniczo najbardziej w całej serii nie podobają mi się dialogi. Nie wiem czemu, ale mnie odrzucają. Ale generalnie, nie wiem zresztą czemu, ta gra ma w sobie co coś i pomijając niektóre techniczne mankamenty to mogę śmiało powiedzieć, że to całkiem niezła trylogia. Niestety jakoś nie miałem czasu, żeby przejść jakąkolwiek część ^^(co nie oznacza, że grę rzuciłem po paru minutach grania), ale postaram się najpierw ukończyć 2 zaległe.
Reeco, 20:01 02.04.2008

Wstyd przyznać, ale ilekroć podchodziłem do Q1, odpychały mnie walki. Wręcz nienawidzę potężnej nawalanki, ale tak chcę chcę chcę chcę...


Chyba muszę się przemóc, za Q2 i Q3 nie mam zamiaru się zabierać dopóki nie ukończę jedynki.
Qual, 19:57 02.04.2008

"Moze i maping/historia/BS jest lepszy gdzies tam, w pojedynczych grach (...)"

bierzmy sie za scenowego, wee
k-lafior, 19:56 02.04.2008

@Jazz - Moze i maping/historia/BS jest lepszy gdzies tam, w pojedynczych grach, ale jeszcze zaden tytul spod RM, ani zaden RM-owiec nie zaslynal na scenie gier komercyjnych. Dla mnie jest to wyrazny znak, ze jednak troche brakuje do tego zeby ludzie wydawali na takie gry kase.
Ale napisz ten tekst, chetnie poczytam :)

@Gaido - w to nie watpie. Gra na Twoich grafikach + widoczny ciagly rozwoj, to gwarant sukcesu Twojej kolejnej gry.
Kalashnikov, 19:50 02.04.2008

Q1 nie dałem razy ukończyć, zupełnie nie moje klimaty, przy n-tej śmierci odechciało mi się. Q2 lepszy, ale też nie przeszedłem.

Q3 zdecydowanie najlepszy z serii i tym razem chyba przejdę. Może jeszcze dzisiaj. Wtedy zrobię stosowny wpis w temacie na forum ;)
Gratuluję ukończenia trylogii!
last, 19:38 02.04.2008

Dlatego biore się za inny tytuł o jeszcze wyższym standardzie xD
Gaido, 19:35 02.04.2008

Chyba powinienem wreszcie napisać do Tokei artykuł RM vs. komercyjne jrpg =)
Czy ktoś zauważył, że duża część (polskich!) RM-tytułów bije np. pod takim względem jak mapping dziesiątki komercyjnych tytułów na głowę?
Chyba nie, patrząc na krytyczne komentarze pod każdym z tematów w forum-dziale gry =}
Jazzwhisky, 19:34 02.04.2008

Czasoprzestrzen XD

Gaido - w koncu, mialo byc pare dni po powrocie z konferencji :D
Ogolnie poziom rosnie wraz z cyferkami przy tytule. W tym tempie, QW 6 osiagnalby poziom komerycyjnych produkcji ;)
Kalashnikov, 19:26 02.04.2008

NO TO NIBY CO LOLOLOLOL
k-lafior, 19:04 02.04.2008

k-lafior, kłóciłbym się. Ponownie gratuluje ukończenia.
mario, 19:02 02.04.2008

Mi Qmai nie podszedl.
Gratuluje wydania :D
Inq, 18:19 02.04.2008

najlepszy pełniak na polskiej scenie =]
k-lafior, 18:10 02.04.2008

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Qmai World 1
4. Tale of Exile: Akt I
5. Asgun
6. Wrota Arkany 2
7. Dark Dawn
8. Wrota Arkany 3
9. Komnata
10. Rhomik 2: Przygoda
» Venesard się nudzi.
» [Szablon] Chipset 2k/3
» DUŻO MUZYKI [midi/mp3/ogg/wav/flac/itd.]
» [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy
» [VX] Project2
» EnterVPL nagrywa gry z RM
» RMgryTV
» CrashuR na Jutubach
» [XP] Shaarimoth
» [XP] Akcesoria i warunki
Przygoda by Mantiq
wersja
Pełna,
RM VX
rok wydania
2011
ocena
4.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.