8 Bit QuestJazzwhisky, 07:19 20.02.2009
    Chyba najważniejszym elementem wszelakich niekomercyjnych produkcji rynku gier jest nowatorski pomysł. I choć 8 Bit Quest autorstwa X-Techa zdecydowanie opiera się na jednym z najbardziej wyeksploatowanych, znanych wśród graczy pomysłów, to sposób jego rozwinięcia jest czymś szczęśliwie niespotykanym.
    Całość gry można opisać w kilku hasłach. Rdzeniem jest niewątpliwie seria różnorodnych plansz rodem z popularnego Pac-Mana, lecz to wyłącznie początek. Grę wzbogacają pełne bonusów, przeciwników i niespodzianek poziomy, wzrok przyciąga niezwykła retro-oprawa audiowizualna, bawi arcade'owy klimat rozgrywki. Całość uzupełnia dodatkowo wątła, acz pozytywnie zwariowana linia fabularna. Co ważne - elementy zgrabnie trzymają się razem, a projekt cechuje rzadko spotykana dbałość o szczegóły.
    Po więcej informacji o projekcie (z ogromną listą wyeliminowanych już bugów) zapraszam na nasze forum. Najnowszą wersję gry ściągniecie bezpośrednio z naszej bazy wybierając link poniżej.




Gry:
- 8 Bit Quest (by X-Tech)

P.S. Następnym razem - materiały.



Ogółem pomimo waszych uszczypliwości cieszę się, że jednak gra dała wielu osobom spor radochy. Teraz pracuję nad horrorem. System gry nad którym pracowałem pare tygodni jest już na ukończeniu. Powiem tyle, że w grze bądą takie reczy jak działanie wzajemne zmysłów tj. wrogowie nie tylko będą nas widzieć, ale i słyszeć i my będziemy mieli wpływ na to ile hałasu będziemy robić.., HUDy będą ograniczone do minimum m.innymi HP będzie odzwierciedlało bicie naszego serca zależne od zmęczenia i od obrażeń...Mam zamiar dać wam prawdziwą grozę na makera. I o ile 8Bit Quest miał być grą czysto rozrywkową i relaksującą mam zamiar sprawić, by kolejny tytuł nas przerażał, ale i wciągał jednocześnie...Wkrótce zapowiedź
X-Tech, 00:31 27.02.2009

Kolor jest spoko. Ma być odzwierciedleniem dialogów. Tak jak i postaci, przedmioty tak i pole dialogowe ma inny kolor.
X-Tech, 04:15 23.02.2009

Tez chcialbym to wiedziec, stefan
Michu, 10:21 21.02.2009

Ktoś tu jest uprzedzony xD

I co to znaczy "X-Tech it hold so"?
Kalashnikov, 23:01 20.02.2009

Mogles tlo pod tekstem zrobic w kolorach chipsetu...
Gratzy za _ukonczony_ projekt.
BeVoo, 21:38 20.02.2009

Powtarzam, że gierka Arcade. Fabuła jest dodatkiem, a to o czym piszesz to początek fabuły zaledwie - 1 scenka, a tam masz ich o wiele więcej, więc nie jest tak jak myślisz.

Aha i gwoli ścisłości to jest gra arcade tak jak Pac-Man, Galaxian itp. z tym że bardziej rozbudowana.
X-Tech, 18:06 20.02.2009

I tak największym sukcesem jest to, że X-Tech wkońcu ukończył swoją jedną z wielu zapowiadanych gier :)
Kikut, 18:04 20.02.2009

Epicka fabuła - uratuj księżniczkę <3
Człowiek Baton, 17:17 20.02.2009

Dobra gra, ściągać i komentować patałachy!
Kalashnikov, 16:10 20.02.2009

Tj. Nie bardzo rozumiem w tym momencie. Ta gra została stworzona dla grywalności...czyli, że miałem zepsuć swój pomysł na grę tworząc mapy, które wg. ciebie były by OK ?

Jestem twórcą gier, a nie map i robię mapy jakie potrzebne mi są do tego, by grywalność była większa, a nie w odwrotnym kierunku. To tyle na początek.
X-Tech, 15:09 20.02.2009

No to zarąbiście ;], właśnie gram... Fajny title i w ogóle :P poziomy cud, miód, a mapping straszny o Ho Ho(a bałem się, no i po co?)... ~~X-Tech it hold so~~
NeCrO, 14:18 20.02.2009

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Tale of Exile: Akt I
4. Qmai World 1
5. Asgun
6. Wrota Arkany 2
7. Dark Dawn
8. Wrota Arkany 3
9. Komnata
10. Rhomik 2: Przygoda
» DUŻO MUZYKI [midi/mp3/ogg/wav/flac/itd.]
» [Szablon] Chipset 2k/3
» [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy
» [VX] Project2
» EnterVPL nagrywa gry z RM
» RMgryTV
» CrashuR na Jutubach
» [XP] Shaarimoth
» [XP] Akcesoria i warunki
» [XP] Wyświetlanie portretu przy wiadomości
Wyspa dla Dwojga by Reaven
wersja
Pełna,
RM 2003
rok wydania
2004
ocena
7.5/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.