Oldschool pośród oldschooliMichu, 13:01 18.04.2009
    Jesteś podróżnikiem, który postanowił wejść w niezbadany labirynt korytarzy, by odnaleźć legendarne Oko OaroraO (nazwa znajoma? pojawia się już w trzeciej grze tego pana). Po drodze czekają cię jedzenie, walki i pewna śmierć.
    Podobnie jak w przypadku Komnaty, Roguald wystrzelił całkowicie niespodziewanie. Nie było żadnych zapowiedzi ani nawet wzmianek, że już niedługo BeVoo wyda nowy tytuł. Nazwa gry idealnie pasuje do mechaniki projektu - jest to RogueLikeLike, jak sam określa ją autor. Trzy tryby graficzne (tradycyjna grafika oraz dwie wersje ASCII), losowość poziomów oraz dwie wersje językowe z pewnością przyczynią się do popularności tytułu, choć bardzo trudno będzie przebić sukces Komnaty. Zapraszam do ściągania i oceniania.




Gry:
- Roguald (by BeVoo)



Akurat na moim kompie się pieprzy, co poradzę ;o
Mert, 15:10 27.04.2009

Eee... wystarczy tylko 2 (wlasciwie 1) czcionki skopiowac do folderu tymczasowego, a potem jak sie juz nie bedzie gralo, spowrotem je przeniesc do katalogu fonts. Poza tym jezeli sie nie skopiuje tych czcionek (makerowskich) i zainstaluje czcionke z gry, to i tak chyba bedzie wyswietlalo ta oryginalna czcionke...
BeVoo, 15:38 25.04.2009

"A tak wogole: Jazz, co masz do instalatora+podmiany czcionki?" To, że siedziałem prawie godzinę nad doprowadzeniem czcionki 2k do poprawnego wyświetlania (sprawdzałem chyba osiem), instaluję Rogualda i znowu jest kaszana :/
Mert, 11:46 25.04.2009

jak poprawisz zagram raz jeszcze, bo gra imo fajna jest, ale pierwsze wrażenie pozostanie niezatarte :*

co do instalatora może być, pod warunkiem, że czcionka nie będzie bajzlu robić.

fei jest fajny!
kochany fei, 13:09 23.04.2009

Ja bym radził całą grę naprawić i dać wersję bez instalatora i to jak najszybciej zanim więcej ludu się do tego titla zniechęci. U mnie na dysku już nie ma. GTA3 mi lepiej chodzi niż ten old skul. A instalator tylko syf robi w systemie.
X-Tech, 15:21 22.04.2009

No wlasnie bede musial kiedys jeszcze raz usiasc i powalczyc z tymi czcionkami wykorzystywanymi przez program. Probowalem im zmieniac nazwy (nazwy czcionkom, nie nazwy plikom z czcionkami), ale to nic nie daje niestety. Albo cos robie nie tak. Luknijcie na forum, bo mam pytanie :P
BeVoo, 14:32 22.04.2009

Automatycznie??? Zamiast wypakować sobie grę (jedna operacja!), po otworzeniu pliku rar dostaję powolny instalator (trzy czy cztery operacje), który bez możliwości wyboru ładuje mi ten cały wymieniony, niepotrzebny s*** na hdd.
Nawet chrzanić skrót, to tylko dodatkowe kliknięcie "usuń", moja systemowa czcionka RM, znów bez wyboru zostaje zamieniona na twój font, który ładuje się do wszystkich gier spod RM2k. Zamiast żonglowania plikami wystarczyło zastosować font o innej nazwie, zamiast zbędnego instalatora - samorozpakowujące się archiwum rara. Bo po co mi coś, co tylko śmieci, wydłuża czas potrzebny do rozpoczęcia gry, a i tak zmusza do zabawy w ręczną edycję plików???

Nie mówię, że Roguald jest do niczego, ale subiektywnie - gra dla mnie praktycznie nie istnieje. Kocham wygodę, jestem cięty na takie sprawy - i niejeden komercyjny tytuł wyleciał z trzaskiem z mojego dysku urządzając mi podobne historie.
Jazzwhisky, 13:44 22.04.2009

A tak wogole: Jazz, co masz do instalatora+podmiany czcionki? Instalator tworze, coby automatycznie umiescic gdzies gre na dysku, automatycznie zrobic do niej skrot na pulpicie i automatycznie wrzucic czcionke do folderu z czcionkami. Zreszta jest 'uninstaller' ktory wszystko odinstalowuje, pozostawiajac chyba tylko czcionke w systemie. Wiec raczej tragedii nie ma.

A co do czcionek - sam tworze lub dobieram czcionki aby pasowaly graficznie do gry, wiec co w tym zlego, ze chce zeby koniecznie z nimi grac? Zwlaszcza w Rogualdzie, gdzie 'hud' jest obrazkiem storzonym wlasnie z czcionki uzytej przeze mnie w grze.
Uwazam ze tworzenie/umieszczanie wlasnych czcionek w projektach jest jak najbardziej ok, zwlaszcza ze jesli ktos korzysta z RPGMakera, to chyba wie, ze program instaluje wlasne, standardowe, nie do konca poprwane czcionki do systemu i potrafi je podmienic?
BeVoo, 12:35 22.04.2009

Fakt, że hybryda Pac-Mana to nie oryginalny pomysł. No nic biorę się za skubanie w RM i tyle.
X-Tech, 22:37 21.04.2009

X-Tech, najpierw zrób coś oryginalnego, potem urządzaj nam takie kazania. Dalsze komentarze tego typu będą bezwzględnie usuwane (albo i więcej >_>).
Jazzwhisky, 16:43 21.04.2009

Gracz twórcy nie zrozumie twórca gracza owszem, bo też jest graczem.
A poddanie się słowom gracza wydaje mi się głupie i tyle.

Moja gra więc ja mogę z nią zrobić co tylko mi się podoba. W końcu jak coś robię to z zamysłem by ktoś mógł pograć a nie z zamysłem edukacji i wielkiej misji weźcie sobie moje skrypty i róbcie na nich własne gry moja praca jest po to byście wy mogli się nauczyć robić lepsze skrypty i gry, a nie po to żebym ja tworzył grę taką jaką sobie w głowie UBAZGRAŁEM i zepsuję jej sens byście wy mogli się czegoś nauczyć (naiwne myślenie)

To że osoby, które biorą się za większe pomysły bez zdolności to już jest wina tych osób i nie będzie to nigdy moja wina. Ja do wszystkich rzeczy doszedłem sam i nikt mnie niczego nie nauczył, bo wyszło z mojej wyobraźni, a nie z wiedzy, więc wymagasz bym dawał "moją duszę". Każdy robi gry z podobnym zamiarem zrobienia dobrej gierki, a sensu swojej gry bym nie zepsuł odblokowaniem. Już przed rozpoczęciem prac na dobre myślałem co zrobić, by osoby które porównały by ze sobą wyniki się nie oszukały nawzajem i to się udało zrobić i jestem dumny. Reszta mnie szczerze wali.

Jak ktoś chce robić coś oryginalnego bierze się za to po prostu jeśli ma odpowiednie zdolności. Jak nie ma zdolności będzie to zwykłe kserowanie. I to że ja nie udostępniłem mojego projektu do kserowania mam w nosie bo najważniejszy był dla mnie sens gry, a nie twoje porównanie, że parę osób ze sceny da jakieś screeny z wynikiem obrobione w paincie od potwierdzenia są sejwy - to też dowód i to najlepszy póki projekt jest zablokowany.
X-Tech, 16:08 21.04.2009

O jakiej kradzieży Ty mówisz?! Człowieku, opanuj się.

Ręce mi opadają, to jest jak walenie łbem o żelbetonową ścianę.
Kalashnikov, 15:37 21.04.2009

Nie durne - durne to jest czepianie się.
A porównanie to bardziej jak zabezpieczenie własnej bryki przed kradzieżą niż walenie kloca na własnym podwórku.
X, 15:29 21.04.2009

ale o czym wy gadacie? po co te durne uzasadnienia? róbcie co chcecie, najlepiej wyłącznie dla własnej satysfakcji :*

faktycznie jazz, wygląda to tak, jak czepianie się kogoś, że zrobił kupę na środku swojego podwórka. XoD
bleeeeeeeeeee, 13:51 21.04.2009

Podszywanie się pod cudzą pracę już nie, ale jawne jak najbardziej.Samo blokowanie nie jest dobre ogólnie dla innych.

Jak "to" zrealizują to już ich sprawa więc kreatywność pozostaje i to czy w ogóle "to" zrealizują ich sprawa - totalna wolność.

Zainspirowany grafiką z gry BeVoo też robię eksperyment na własnych pikselach same białe i czarne kropy praktycznie. Nie zablokuję (będzie dobry przykład dla "fanów blokowania"). Dobre templaty daliście i do nich rozpiskę - praktycznie bazgroły zrobiłem od zera. Ubaw mam z robienia tego czegoś więc pewnie wyjdzie.
X-Tech, 01:53 21.04.2009

Ja akurat zdaje się załapałem co X-Tech chciał powiedzieć, i chyba nie chodzi tu już o argumenty, zrobił jak uważał i tyle. Osobiście nie piętnuję takiego wyboru, ale sądzę, że wszyscy powinniśmy wziąć podobne pomysły pod rozwagę. Bo raz - nikomu to nie pomaga, dwa - jawne wykorzystanie naszych pomysłów przez innych powinno być dodatkową przyjemnością, i wreszcie trzy - czasami dochodzi do tak kuriozalnych sytuacji jak z Rogualdem. :)
X-Tech, próbujesz na siłę uszczęśliwiać wszystkich pisząc im jak mają robić swoje gry. To zabija kreatywność, samodzielność i indywidualność, ponadto wywołuje ciągłą wtórność i to wszystko o czym piszesz w negatywnym świetle kopiowania pomysłów. Nie dziw się zatem, że twoje wypowiedzi sprawiają często wrażenie kompletnie niewarygodnego lania wody.
Jazzwhisky, 01:10 21.04.2009

Bo to moje argumenty, których widzę nikt nie szanuje, a ja wszystko wyjaśniłem jak pokazuje moja "historia" wasze niezrozumienie jest oczywiste...w takim układzie zastanawia mnie czy jest sens dalej bym tworzył gry w RM.
X-Tech, 23:13 20.04.2009

X-Tech, tak szczerze i bez emocji, czy Ty sie w ogole sluchasz? Przeciez te slabe argumenty Kalach juz dawno obalil, wiec czemu je powtarzasz?

Ciagle czekamy na reakcje BeVoo, wbrew przeciwnosciom nadal mam ochote zagrac w Rogualda dluzej niz kilka minut, ale z kazdym dniem ta chec maleje.
Michu, 22:59 20.04.2009

Kalash moja postawa względem "Sceny" jest do kitu jeśli chodzi o mój zablokowany projekt prawda :/

BeVoo to już w ogóle przegiął bo zostawił zabugowaną, zablokowaną grę + po co ta instalka przyczyna chaosu i zbędnej straty czasu, która pewnie zniechęci wielu do zagrania na moim 1.7 grać się niemal nie da.

Mój szczery powód zablokowania - zabezpieczenie przed złodziejstwem i kradzieżą mojej ciężkiej pracy, oraz rekordy, bo maniak ze mnie shmupów i zręcznościówek, w których punkty to niemal cel główny. Przeważają shmupy - parę giga = parę setek, w które głównie pogrywam.

Jakbym odblokował 8bita cała moja praca straciła by sens bo motywacją było danie możliwości pobijania rekordów...A oszustwa zepsuły by wszystko o czym wiedziałem i to zadecydowało o tym, by projekt zablokować i jak napisałem ciężka moja praca to moja praca i chciałem by tak pozostało (tak chytrze to zabrzmiało). Ja myślę, że sama gra jest wystarczającym przykładem co można w makerze zrobić w końcu chodzi o pomysły. Można je kserować tym bardziej, że są proste bez włażenia do edytora, a czuję, że jak odblokuję projekt to stracę sens tworzenia gierek takich jakimi je sobie zaplanowałem (z licznikiem punktów arcadówek, a na takie jestem nastawiony) tak się składa, że po prostu innego narzędzia "bezpiecznego" do tworzenia "innych" gierek nie znam. Pewnie gdybym przypadkiem kiedyś nie trafił na makera dziś bym robił shmupy kto wie czy nie w normalnym języku programowania, a o scenie makera bym nawet nie słyszał. Zastanawia mnie jednak komu by zależało by grzebać w moim projekcie tak naprawdę. Początkujący się za takie rzeczy raczej nie biorą oskilowani to sami dojdą...
x-tech, 22:28 20.04.2009

Chciałbym mieć takie problemy jak Wy, dla mnie instalator+podmiana czcionki wystarczyły, by zrezygnować z gry. Jeśli jeszcze komuś ostro laguje, a samemu nie da się tego poprawić... Oj, macie mocne serca. :)
Jazzwhisky, 15:09 20.04.2009

Tak tą tajemnicę wyjaśniłeś, że jej nie wyjaśniłeś.

Sorry, dla mnie tłumaczenia X-Techa (które są bez sensu) i BeVoo (które polegają na "zablokowałem bo musiałem, bo jakbym odblokował to by było odblokowane") są tylko kiepską wymówką. Wasze argumenty są niczym nie podparte i słabe jak rosół na kostce Knorra.

BeVoo - nie wyjaśniłeś mi "ocb" :)

Last - oczywiście, że nikt nie zmusi twórcy do czegoś, bo przecież nie będziemy banować albo dyskryminować twórców którzy blokują projekty. Decyzji ich nie szanuję, bo jest niczym nie podparta, a łamie podstawową niepisaną regułę sceny - dzielenia się swoim doświadczeniem, pomysłami i pracą.
Kalashnikov, 14:41 20.04.2009

No to skoro takie podstawy wykorzystales to powiesz w koncu po kiego grzyba zablokowales ten projekt? Bo ciagle na to odpowiedzi nie udzieliles.

No i blagam, "moze kiedys" sie tym zajmiesz? Czyli tak na prawde malo cie obchodzi to, ile osob w to zagra (a takie problemy dosc sporo zglaszalo) ;_;

I na sam koniec - wielu osobom nie chodzilo o to, zeby podpatrzec Twoje skrypty, bo sam nawet mowisz ze to podstawy. Po prostu bardzo mozliwe, ze sami poradzilibysmy sobie z problemem lagowania/zapetlania, a bezsensownie zablokowany projekt nam to skutecznie uniemozliwil i tym samym wiele osob sie po prostu zrazilo do Rogualda. Bylo warto?
Michu, 14:39 20.04.2009

Widze mala burza sie rozpetala :P Mam swoj powod dla ktorego zablokowalem projekt. Nie dlatego, ze chce chronic swoje "patenty", "tajniki", "warsztat", bo w projekcie wykozystalem _podstawowe_ metody tworzenia gry na zmiennych/przelacznikach jakie mozna znalezc w wieelu kursach/poradnikach/tutorialach na roznych stronach o RM. Domyslam sie o co chodzi z tym lagowaniem (nie na szybszych kompach), dlatego postaram sie to moze kiedys naprawic.

Jeszcze raz sorry za zablokowany projekt, ale naprawde nie ma w nim wiele poza tym, co mozna znalezc/wymyslec po przeczytaniu podstawowych tutoriali. Nie to co CBS Deva w ToE, dla ktorych mimo ze projekt odblokowany to i tak czarna magia... Jezeli ktos naprawde chcialby sie dowiedziec jak cos zrobilem w projekcie, to na pewno na forum znajdzie sie ktos, kto wytlumaczy to lepiej ode mnie. Tak, ze gra nie bedzie lagowala. [ot i cala tajemnica z moim blokowaniem :P]
BeVoo, 11:53 20.04.2009

Mimo że dla rozwoju sceny RM najlepszą alternatywą są nie zablokowane projekty, nie możemy narzucać niczego ich autorom. Jak by nie patrzeć, to ich praca. Każdy ma prawo zachować swoje tajniki dla siebie. Powodów może być multum, nie generalizujmy.

Kalash porównanie z samplami też nie do końca jest słuszne. Mert musiałby udostępnić plik w którym widać układ dźwięków itp. w programie, łatwą do edycji.

Ja mimo ogromnego nakładu pracy nie blokuję projektów i nigdy nie będę, bowiem wielką satysfakcją dla mnie jest fakt, że mogę tym komuś pomóc coś zrozumieć, naprowadzić na rozwiązanie itp. Nie mam nawet problemu z kopiowaniem zawartości, byle tylko podnosił się poziom naszych gier. Robię grę w RM dla własnej przyjemności i nie widzę najmniejszej potrzeby blokowania go. Jako twórca rozumiem jednak, że inni twórcy wolą strzec "swój warsztat".
last, 09:35 20.04.2009

Już Ci to wielu ludzi sto razy tłumaczyło - scena jest za mała, a tym bardziej ilość osób które przeszły 8-Bit w całości, żeby trzeba było szukać jak najlepszych zabezpieczeń przed oszustwami.

Pomijając mój przerobiony screen (w celu zaprezentowania, jak łatwo oszukać Twój system - dałeś się nawet nabrać) tylko JEDNA osoba dała screena ze swoim wynikiem. Reszcie się nie chciało, albo nie przeszli po prostu gry. Przecież nie było do wygrania 10000zł za pierwsze miejsce, więc po co ktoś miałby się w ogóle starać oszukać?

Jednym słowem jesteś albo bardzo naiwny, albo szukasz wymówki żeby usprawiedliwić swoją decyzję.
Kalashnikov, 03:19 20.04.2009

Jak komuś zależy mogę na zachętę dla nowej ery wzajemnej "nauki" na początek udostępnić (co miałem zrobić wcześniej, ale nie widziałem sensu z powodu niewielkiego zainteresowania tworzeniem hybryd starych pomysłów) wersję 8bit questa z jedną mapką może ktoś będzie chciał zrobić jakieś własne poziomy do gry, a może nawet "modki"...Pasuje ? Mam nadzieję, że ten akt też zachęcił by inne osoby do nieblokowania wł. projektów...
X-Tech, 01:35 20.04.2009

Co do 8bit - zablokowałem by nie było cheatowania przy nabijaniu punktów. Napracowałem się by nie dało się zaciąć i nie było potrzeby edytowania. A każda ilośc punktów na każdym poziomie to były w sumie godziny dostosowywania więc jak miałem pozwolić by ktoś sobie przerobił zmienne i nawalał punktami jak wariat a potem w przypadku pochwalenia się wynikiem wyskakuje coś takiego: patrzcie mam 8988989889...A nawet jeśli przyśle sejwa to też w takim układzie nie będzie wiarygodne i szkoda by było tej całej mojej roboty z uczynieniem tej gry zbliżonej do arcade.

Porównanie do sampli - Nawet Mac oskarżył Windows za patent z oknami. Jednak dobrze by BYŁO dzielić się pomysłami...BO JEDNAK każdy nie zablokowany dobry projekt to większe szanse na przyzwoite oryginalne gierki od innych użytkowników, którzy czegokolwiek się mogą od nas nauczyć dzięki temu wzajemnymi krokami - my coś udostępnimy kto inny wykorzysta nasze rozwiązania później my inaczej z jego z jego rozwiązań - poziom gierek się rozwija...szczególnie jak trafia się coś nowego. Na przykład maze challenge (pomysł masterpiece, ale okazało się, że zablokowane - wielka szkoda)Obawa moja jednak jest największa co do edytowania projektów przez różne osoby, dla których różne momenty okazały się za trudne to wg. mnie najgorsze co spotyka autora gry.
X-Tech, 01:29 20.04.2009

Jeśli istnieje dobry algorytm, który został udostępniony przez autora do pospolitego wykorzystania, to jakbym nie patrzył, w Ctrl+C/Ctrl+V nie widzę najmniejszych znamion plagiatu czy lamerstwa. Niektórzy mają chyba obsesję na tym punkcie - i niesłusznie. Dzięki upowszechnianiu się dobrych pomysłów mamy mnóstwo pięknych swiatów z krasnoludami i elfami, ważne tylko, by autor żadnego z nich nie próbował dowodzić, że to on jest twórcą hobbitów i gatunku fantasy.

Btw, sryyyy za to zamieszanie z downloadem - wszystko przez różne zachowanie przeglądarek, ale powinno być już ok.
Jazzwhisky, 23:12 19.04.2009

X-Tech piszesz tak, bo sam zablokowałeś 8-Bita, a znim go zrobiłeś byłeś ogromnym przeciwnikiem blokowania projektów.

Nie każdemu chce się właźić na forum i pytać łaskawie jegomościa, jak zrobił, że mu te cyferki tak fajnie się naliczają, albo potwory znikają po zabiciu. Ściąga ktoś grę, podoba mu się jakiś mechanizm i chce zobaczyć jak to zostało rozwiązane. Dwa kliknięcia w RM i już jest wszystko widoczne. To tak jakby Ludzix dawał 15-sto sekundowe sample swoich utworów, a po całość kazał zgłaszać się na priva i wtedy rozpatrzy oddanie całego kawałka.

@BeVoo - wyjaśnisz w takim razie ocb? Bo takie lakoniczne pisanie "jak się skapnąłeś to jesteś cool, jak nie to noob" (przesadzam ofkoz) jest dobre dla wywołania efektu, ale ja bym chciał jednak poznać konkrety.
Kalashnikov, 22:52 19.04.2009

Ale nie ma różnicy czy sens zjechany przez przepisanie czy przez CTR+C i CTR+V sens działania jest najważniejszy. A sens działania jest właśnie tym pomysłem, który jest kserowany i niejedna gra już została skserowana w sumie nawet splagiatowana. Wg. mnie jednak jak już autor coś blokuje nie powinien nie udzielać pomocy tym, którzy zadają pytania - w stylu jak to rozwiązałeś ? Czasem powody blokowania projektu jednak mają ręce i nogi, ale przesadna duma wg. mnie to nie jest dobry powód.
X-Tech, 22:06 19.04.2009

@FEI - racja, nie powinno się blokować, zawsze można podejrzeć "warsztat" kolegów, i czegoś się nauczyć. A wiadomo - kto by użył bez pardonu skryptu (Ctrl+C, Ctrl+V) z tej gry to byłby po prostu lamerem.
Preki, 21:54 19.04.2009

FEI, download na TA działa, wystarczyły dwa kliknięcia, by to sprawdzić. :]
Jazzwhisky, 14:52 19.04.2009

może nie jest super wciągająca, ale za to lekka i przyjemna. Na pewno warto zagrać choćby dla zasmakowania har-old-skula. Pomysłowość bevoo mnie urzeka, ciekawe co będzie dalej. Z plusów... pomysł, losowość mapek choć poważają się. Minus to głównie lagi, których w dodatku nie da się zniwelować bo projekt jest zablokowany. będę się czepiał do bólu wszystkich którzy blokują. nie blokujcie projektów! kompleksy? przecież to scena RM do wuja! Na scenie powinno się dzielić doświadczeniem zasobami. Udzielać pomocy itp. chodzi wam tylko o uznanie bo nie czaję tego zupełnie. ile ludzi by się czegoś nauczyło gdyby mefisto nie zablokował w 2003 DL!? powstała by może nawet kontynuacja

ps. czemu nie działa download toe? już z dwa tygodnie albo lepiej, ani tu ani na oficjalnej stronie i jakim cudem przeskoczyło gromadę bez działających linków? sabotaż! XoD
fejasek cmok :*, 13:05 19.04.2009

Jesteście geniuszami jeśli widzicie te skrypty bez możliwości edytowania. A gra niezła.
X-TEch, 19:31 18.04.2009

Pozdro dla tych, ktorzy skumali ocb!
BeVoo, 18:16 18.04.2009

Mi gra zarywa regularnie w odstępach około 1 sekundowych i to czyni dość wolno poruszającą się postać jeszcze powolniejszą. Przez ten błąd grać nie mogę, a mam procek 1.7 i prawie 400mb ramu, więc to nie wina sprzętu.
X-Tech, 13:39 18.04.2009

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Tale of Exile: Akt I
4. Qmai World 1
5. Asgun
6. Wrota Arkany 2
7. Dark Dawn
8. Wrota Arkany 3
9. Manga Carta
10. Komnata
» [VX] Project2
» EnterVPL nagrywa gry z RM
» RMgryTV
» CrashuR na Jutubach
» [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy
» [XP] Shaarimoth
» [XP] Akcesoria i warunki
» [XP] Wyświetlanie portretu przy wiadomości
» The Ultimate Boy - Film o naszym polskim superbohaterze!
» Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]
Wyspa dla Dwojga by Reaven
wersja
Pełna,
RM 2003
rok wydania
2004
ocena
7.5/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.