Déjà vuJazzwhisky, 17:09 24.04.2009
    Nie od dziś wiemy, że pomiędzy mniej i bardziej oczekiwanymi hitami, pośród hałaśliwie aktywnych fanów RM i tych pracujących nad swoimi kolejnymi perełkami w spokoju, zdarzają się także produkty i fascynacje zupełnie jednorazowe. Bez wielogodzinnych prac nad skryptami i dopieszczania fabuły, bez szczegółowego rozgryzania kolejnych funkcji programu, bez presji z zewnątrz, ale zawsze - do przodu.
    Niezwykle podobne wrażenia wywołuje (wykonana w RM2k3) produkcja Master of Crystals autorstwa Mikołaja Siudy. Na dodatek robi to w sposób niezwykle klasyczny - mamy zatem kryształki, mnóstwo losowych walk, niezwykle surową konstrukcję map i klimat pierwszych jRPG z lat osiemdziesiątych. Ostateczny efekt - ocenicie sami sięgając do downloadu poniżej.




Gry:
- Master of Crystals (by Mikołaj Siuda)

    A z aktualności - lada dzień rozpocząć powinna się czwarta edycja TACO. Zaś zasoby i teksty - jeszcze w tym miesiącu.



O ja czwarty screen mnie rozwalił ;]

Hehe..
jojo, 16:24 28.04.2009

nie przeszedłem bo mi cierpliwości brakło. dla mnie nie ma w tej grze niczego, co trzymałoby mnie przy niej na dłużej.
bleeee, 07:49 26.04.2009

Grę zakończyłem sporo później, obijając się gdzieś po świecie - zaś ocena może ulec jeszcze korektom, w zależności od ocen niektórych redaktorów. Co nie zmienia faktu, że faktycznie fabuła i twardo narzucone ramy gatunku to jedyne, co w moich oczach ratuje MoC, a nawet najbardziej błyskotliwe zakończenie nie wynagrodzi tego, co muszą przejść ci, którzy nie znoszą losowych walk i pustki na ekranie.
Jazzwhisky, 12:40 25.04.2009

No, zakończenie jest z pewnością niecodzienne ;) Fabuła jest ok, ale reszta gry jest zbyt "surowa", jak to Jazzwhisky określił. I osobiście nie cierpię walk losowych, a w Master of Crystals było ich aż nadto.
Jeśli to Twój pierwszy projekt to nie jest źle.
Grimm, 11:04 25.04.2009

Jeszcze tylko pytanie ode mnie: Po jakim czasie gry ocenialiście fabułę? Po pierwszym bossie? Nie, żebym chciał wyższą ocenę, ale to trochę dziwne by było...
A RTP mogłem zedytować, ale mi takie pasowało, a poza tym później są inne grafiki.
Niezablokowana wersja: http://wyslijplik.pl/download.php?sid=362gkF94
Mikołaj Siuda, 08:51 25.04.2009

Słabe po prostu, słabe... 3/10 to itak zawyżona ocena. W grze nie ma nic co przemawia za tym "zagraj we mnie !"
Ave, 23:32 24.04.2009

Minus za rozmiar gry(po kija tyle dźwięków), mapping, trochę niedopracowane walki oraz zablokowanie projektu(why?).
Plus za zrobienie gry, która ma 84 mapki, ale jak przełoży to się na długość grania, nie wiem.
Secretman, 23:22 24.04.2009

A mnie się podoba battlabackground.

No i w końcu TACO, yay! :)
Kalashnikov, 21:42 24.04.2009

Ertepe ertepem, ale TAK wykorzystane? No przecie można to zedycić normalnie, coś lepszego zawsze wyjdzie. Animacje walki za duże w stosunku do bohaterów i potworów.

No i sam pomysł... (n/c)
Preki, 19:47 24.04.2009

noo... można powiedzieć że fajna. :-(
Slayer M., 17:49 24.04.2009

Pobieram oczywiście.
X-Tech, 17:34 24.04.2009

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Tale of Exile: Akt I
4. Qmai World 1
5. Asgun
6. Wrota Arkany 2
7. Dark Dawn
8. Wrota Arkany 3
9. Komnata
10. Rhomik 2: Przygoda
» DUŻO MUZYKI [midi/mp3/ogg/wav/flac/itd.]
» [Szablon] Chipset 2k/3
» [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy
» [VX] Project2
» EnterVPL nagrywa gry z RM
» RMgryTV
» CrashuR na Jutubach
» [XP] Shaarimoth
» [XP] Akcesoria i warunki
» [XP] Wyświetlanie portretu przy wiadomości
Wyspa dla Dwojga by Reaven
wersja
Pełna,
RM 2003
rok wydania
2004
ocena
7.5/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.