T3RM1N4LJazzwhisky, 15:46 25.07.2009
    Patrząc na ostatni miesiąc trudno oprzeć się wrażeniu, że mimo wakacji, mamy sezon w prawdziwej pełni. Nie zawodzą także gry, mija bowiem już drugi tydzień od premierowej prezentacji Terminalu autorstwa X-Techa.
    Historia górnika z pozaziemskiej kolonii łączy w sobie elementy science-fiction i horroru, rozgrywka - elementy RPG i urozmaiconej przygodówki. Wadami projektu są niewątpliwie niechlujstwo wykonania, drobne bugi i nierzadko bardzo ciężki, przesycony błędami język dialogów. Zaletami - niemal podręcznikowo zaprojektowana zabawa, dowcip oraz filmowy klimat niepewności i tajemnicy. Całość ubrana w standardy techniczne RM2k3 i całkiem przyjemną oprawę audiowizualną (wyjątek - walki!). Screeny poniżej, po więcej zapraszam zaś do tematu gry na naszym forum.




P.S. Głosowania w drugiej edycji TASC wciąż trwają. Zatem jeśli jeszcze nie mieliście okazji - zapraszam do działu konkursowego!



@DE - nie, ale do ostatniej minuty każdy ma prawo zmienić lub uzupełnić swój głos.
@Inq - :*
Jazzwhisky, 19:25 26.07.2009

Wszedłem tu poraz pierwszy od dłuższego czasu. Patrze - nowa gra. Fajnie, właśnie w coś takiego mi się chce grać - w SF jakieś.
Inq, 19:23 26.07.2009

A moge zaglosowac jeszcze raz? :>
DE, 09:28 26.07.2009

X-ie kiedys zagram jak znajde czas, ale moze warto pokazac reszte projektow?
BLutok, 07:34 26.07.2009

Daj tego Deep Secreta joł!

Kurde, idę robić grę.
Kalashnikov, 03:08 26.07.2009

Nie raz pisaliśmy na TA o znacznie skromniejszych tytułach. Sry jedynie, że tak późno, subiektywnie - gra jest naprawdę fajna, powodzenia na GF2k9, konkurentów jest już kilku. ;D
Jazzwhisky, 20:23 25.07.2009

Nie spodziewałem się że gra jest warta tego by dać o niej newsa (przy tym słownym momentami niechlujstwie). Dzięki za dobre słowo Jazz.

Przyznaje się do tego, że jest niechlujna pod względem słownictwa momentami (ale początkowo nie miałem zamiaru w ogóle pokazywać jej publicznie) Myślę, że i tak fabuła, a raczej zwroty akcji napędzające fabułę są na tyle złożone i zaciekawiające, że jeśli już gra rozkręci się na dobre można o pewnych problemach językowych zapomnieć.

Tworzyłem ją koło roku 2006 bez dostępu do internetu stąd w przypadku walk słabo dobrane battle chary. (Korzystałem jedynie z rzeczy zgromadzonych na CD z kafejki. Z potworami też musiałem sobie jakoś poradzić np: - Głównie są to powyciągane spritey z MegaMan-X, ale w tym wypadku pasowały mi idealnie.) To jedna z moich pierwszych gier...Przed pokazaniem na forum 2 tygodnie temu dodałem jedynie tytuł, gameover i zmieniłem kilka drobnych rzeczy i błędów w nazewnictwie przedmiotów wyświetlanych przy ich znalezieniu...W zasadzie cała reszta jest jak zaplanowałem kiedyś...bez zmian (także to było dużo ryzyko ją pokazywać :D)

Myślę, że gra może dostarczyć rozrywki i grozy (szczególnie pod koniec na etapie z tunelami i trybem strzelaniny), ale momentów grozy psychologicznej jest sporo dużo wcześniej.

Szykuję się właśnie do tworzenia kolejnej rzeczy na RPG makera, a od 2005 do mojej kolejnej gry dzieli mnie przeszło kilkadziesiąt (30) projektów, które robiłem dla zabawy i nie pokazywałem szerszej publice i właśnie Terminal jest jednym z takich projektów, na których ćwiczyłem swoje zdolności nie mogę stwierdzić jednak, że nie mam na swoim koncie lepszych projektów jednym z nich jest "Deep Secret" który miał za zadanie poruszyć człowieka - jest to RPG, ale raczej demówka na godzinę gry. Tymczasem lecę tworzyć nową grę.
X-Tech, 19:27 25.07.2009

X-Tech niechluj
Mert, 18:38 25.07.2009

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Tale of Exile: Akt I
4. Qmai World 1
5. Asgun
6. Wrota Arkany 2
7. Dark Dawn
8. Wrota Arkany 3
9. Komnata
10. Rhomik 2: Przygoda
» DUŻO MUZYKI [midi/mp3/ogg/wav/flac/itd.]
» [Szablon] Chipset 2k/3
» [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy
» [VX] Project2
» EnterVPL nagrywa gry z RM
» RMgryTV
» CrashuR na Jutubach
» [XP] Shaarimoth
» [XP] Akcesoria i warunki
» [XP] Wyświetlanie portretu przy wiadomości
Wyspa dla Dwojga by Reaven
wersja
Pełna,
RM 2003
rok wydania
2004
ocena
7.5/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.