"Nie mam już makerów, nie mam już projektów"Jazzwhisky, 02:02 10.10.2009
    Spośród zalet i wad jakie noszą w sobie wszyscy fani RM, jedna z nich jest ważniejsza niż pozostałe. Prawdziwa pasja - gdy jej zabraknie, nie ma już niemal nic, co miałoby nas trzymać tutaj; gdy wciąż ją odczuwamy, bez względu na trudy, nic nie jest w stanie powstrzymać nas przed osiągnięciem celu.
    Bunt Maszyn autorstwa X-Techa, kolejny już ze starszych projektów wydanych w tym roku, jest bez wątpienia efektem takiego prawdziwego zamiłowania. Gdy człowiek przyszłości budzi się z milenijnego snu, w jego pamięci pozostaje tylko jedno zadanie do wykonania. Pośród setek wrogów i trwającej wojny rozpoczyna się brutalna droga w poszukiwaniu odpowiedzi na pytania.
    Produkcja spod RM2k3 łączy w sobie elementy RPG, akcji i skradanki. Mieszanka grafik, dźwięków i sporo surowych, niedopracowanych elementów to jednak tylko otoczka dla istoty projektu - grywalności. Prosty, skuteczny ABS z nieco niewygodnym systemem czarów, wysoki poziom trudności i niejedna niespodzianka czekają. Screeny poniżej, a więcej na temat premiery - na naszym forum.






Mogło być gorzej, ale faktycznie, jak się człowiek nie domyśli, to w ogóle moce może przegapić.
Jazzwhisky, 10:10 13.10.2009

Chodzi mi o uzycie, jest calkowicie antyfunkcjonalne
Michu, 00:32 13.10.2009

Nie bardzo rozumiem o co chodzi ci z tym "system czarów jest kretyński". Chodzi ci o to jak są zdobywane czy jak działają na wrogów ??? Są dodawane tak, aby na kolejne grupy zawsze istniał czar o "WŁAŚCIWYM" atrybucie.
X-Tech, 18:47 12.10.2009

System czarow jest kretynski, ale sama gra imo fajna. Szczegolnie fabula wydaje sie interesujaca po kilkunastu minutach gry.
Michu, 18:16 11.10.2009

Jak nie będzie pasji, to niczego nie będzie.
Kalashnikov, 14:50 10.10.2009

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Tale of Exile: Akt I
4. Qmai World 1
5. Asgun
6. Wrota Arkany 2
7. Dark Dawn
8. Wrota Arkany 3
9. Komnata
10. Manga Carta
» [VX] Project2
» EnterVPL nagrywa gry z RM
» RMgryTV
» CrashuR na Jutubach
» [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy
» [XP] Shaarimoth
» [XP] Akcesoria i warunki
» [XP] Wyświetlanie portretu przy wiadomości
» The Ultimate Boy - Film o naszym polskim superbohaterze!
» Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]
Wyspa dla Dwojga by Reaven
wersja
Pełna,
RM 2003
rok wydania
2004
ocena
7.5/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.