Warrior LegendJazzwhisky, 14:47 25.12.2009
    Ostatni dzień przed rozpoczęciem głosowań w tegorocznych GF i ostatnia tegoroczna pełna wersja spod RM2k3. Tym razem - wygrzebany z archiwów, ale premierowy - Warrior Legend w wykonaniu X-Techa.
    Konkurs walk jest dla bohatera tylko początkiem przygody na drodze do zbadania licznych krain, zwyciężenia wielu wrogów, a także - poznania niejednego kompana. Klasyczne podejście do tematu RPG w RM, charakterystyczny, bałaganiarski styl autora, ogromna mieszanina grafik i dźwięków, niemało losowych potyczek oraz całkiem spory kawałek gry. Jeśli nie odstrasza was chaos - screeny poniżej, zaś po download i więcej informacji na temat produkcji - zapraszam już tradycyjnie do tematu produkcji na GRMA.




P.S. A już jutro - ostatnie tegoroczne RM2k3-demo. =)



A z wzoru i tak wiele ludzi ma dziś polewkę, ba a większość SW nawet nie odpaliła. To ja już nie wnikam nawet gdzie się zaczyna podłość, a gdzie faktyczna ocena gry.
X-Tech, 14:12 26.12.2009

Co ja mogę powiedzieć. Wolę przeczytać garść "różnych" komentarzy o starych tworach niż w ogóle ich nie pokazywać, a jaka jakość tego jest. Jak autor widział w życiu jednego rpga to nie wiem czego się spodziewać od autora. Tym bardziej, że to miał być rpg jak ten "wzór"
X-Tech, 14:11 26.12.2009

No i gitara :)
Pzdr!
BeVoo, 13:52 26.12.2009

No bardzo niedopieczone torty też lubi raczej niewielu. ;)
Wiesz, jakość jako wartość bezwzględna jest trudna do uchwycenia w dyskusji dwóch osób - to jest na takiej zasadzie, że mógłbym Ci pokazać jakiś screen ze SNESa a potem z "dobrej" gry spod RM i toczylibyśmy spór, który jest fajniejszy - snesowa, brzydka pustka z klimatem, czy nawalona aż przejść nie da piękność, pozbawiona sensu.
Jest to temat na bardzo długą dyskusję - bo tak ciągle zmuszeni jesteśmy dokonywać uproszczeń. W każdym razie zgoda - wygląda to na najsłabszą opisywaną produkcję X-Techa w tym roku, nawet nie próbuję specjalnie jej bronić, a jedynie sprzeciwiam się temu, że wypuszczając taką chmarę gier X-Tech musiał dokonać wyboru na linii ilość-jakość (część tych gier pochodzi de facto sprzed 3-4 lat). =)
Jazzwhisky, 09:58 26.12.2009

Produkcjom, czy dzisiejszej produkcji? Bo jeżeli chodzi o dzisiejszą grę, no to sory... muszę się zgodzić, że w takiej sytuacji baaardzo wiele zależy od gustu, bo niestety - imho jakości tutaj niewiele. Może dlatego, że jestem przyzwyczajony do tego typu produkcji na scenie. NIE UJMUJĄC niczego _żadnemu_ początkującemu projektantowi gier! Niemal każdy zaczynając przygodę z programem zapewne tworzył właśnie coś na wzór klasycznego rpga (mam tu na myśli oczywiście rodzime podwórko). Niektórym nawet udawało się skończyć - jak to jest w przypadku Warrior Legend - za co chwała ich twórcom! Nie chodzi przecież o to, by gonić króliczka, ale żeby go złapać ;D

(No i oczywiście nie wdając się w dyskusję typu "nawet żenujący poziom jakości to w końcu też jakaś jakość" lol)
BeVoo, 01:27 26.12.2009

"Moze wlasnie to niedopeczenie powoduje ten wyjatkowy smak tortu?"
Dokładnie, jak się przekonałem, niektórym przyjemniej i szybciej idzie gra właśnie w takie produkcje jak dzisiejsza, bardzo wiele jest kwestią gustu, dlatego po prostu nie odejmowałbym bezdyskusyjnie produkcjom X-Techa jakości. =)
Jazzwhisky, 20:55 25.12.2009

@Jazz - wolalbym zeby jednak wybierano to drugie... :P
No i to kontrowersyjne porownanie ;) Z jednej strony - co z tego, ze rozmiazdzone czekoladki, skoro smak jest ten sam co przed zgniecieniem, i zdrugiej strony - skoro pyszny tort, to co z tego ze niedopieczony? Moze wlasnie to niedopeczenie powoduje ten wyjatkowy smak tortu? Nie odbiegajac od tematu - ja bym nie wybieral _przeterminowanych_, rozgniecionych czekoladek. Mimo ze w rzeczywistosci gdyby stalo przede mna pudelko calych, pysznych czekoladek, a obok stalby pyszny, dopieczony tort, to ja bym wybral jednak czekoladki (no, chyba ze tort bylby mocno czekoladowy, to wtedy zjadlbym oba produkty). Pozdro X-Tech!
BeVoo, 20:38 25.12.2009

Grę zrobiłem jakoś w 2005 roku po zagraniu w pierwszego rpga, który zainspirował mnie, żeby zrobić rpg-a - Saga Warrior. Strasznie mi się podobał motyw podróży i ciągłej nawalanki z zdobywaniem specjali. Tyle.
X-Tech, 17:12 25.12.2009

Żeby tak większość wybierała chociaż jedno z dwojga. ;)
Zresztą, nie uważam że to konflikt na tej linii - pomysły są naprawdę ok, lepszym porównaniem byłaby chyba bombonierka zmiażdżonych czekoladek, albo pyszny tort, tylko bez ozdóbek i cholerrrnie niedopieczony. ;]
Jazzwhisky, 16:00 25.12.2009

Wybrał ilość, nie jakość. :P
BeVoo, 15:31 25.12.2009

X-Tech ma więcej gier niż cała polska scena razem wzięta :D Może ściągnę i zagram...
Fear, 15:28 25.12.2009

Wesołych Świąt!
BeVoo, 14:53 25.12.2009

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Qmai World 1
4. Tale of Exile: Akt I
5. Asgun
6. Wrota Arkany 2
7. Dark Dawn
8. Wrota Arkany 3
9. Komnata
10. Rhomik 2: Przygoda
» Venesard się nudzi.
» [Szablon] Chipset 2k/3
» DUŻO MUZYKI [midi/mp3/ogg/wav/flac/itd.]
» [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy
» [VX] Project2
» EnterVPL nagrywa gry z RM
» RMgryTV
» CrashuR na Jutubach
» [XP] Shaarimoth
» [XP] Akcesoria i warunki
Przygoda by Mantiq
wersja
Pełna,
RM VX
rok wydania
2011
ocena
4.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.