Duch w SzkoleJazzwhisky, 05:08 28.02.2010
    Produkcje w klimatach horroru to w RM stosunkowa rzadkość i chyba nie dziwi to szczególnie biorąc pod uwagę ograniczenia warstwy audiowizualnej programu. Na szczęście dla niektórych to niewielka przeszkoda, czego przykładem jest bez wątpienia pełna wersja Gakkou autorstwa Ska'cia, wydanej tydzień temu, krótkiej przygodówki prosto spod RM2k3.
    By nie zdradzać zbyt wiele - późny wieczór, japońska szkoła i czwórka przyjaciół gustująca w budzących dreszcze opowieściach o nieznanym. Do tego charakterystyczny dla autora styl graficzny, atmosfera prawdziwego lęku, trochę wulgarnego języka i prawdopodobnie kilkadziesiąt minut budzącej niepokój zabawy. Wszystkie niezbędne szczegóły - oczywiście na GRMA.






Skaciu to jedyny japonczyk na scenie, a wy mu tu hentajami wrzucacie xD
~X, 18:43 12.03.2010

No, tak niskobudżetowego hentaja jeszcze nie widziałem.

Fak, to źle zabrzmiało.
~Mert, 21:36 11.03.2010

Tajtel z hentaja, LOL!
DE, 17:22 11.03.2010

Title wygląda nieco jak napis Sabbiku xD
A ja osobiście pograłem, ale do straty życia.
~X-Tech, 02:23 10.03.2010

~Freddie jeśli chodzi Ci o title screen to nie widziałem, nawet nie słyszałem o żadnym hentaju narysowanym w MS Paint! Skąd moja pewność że owy title został narysowany w paincie? Bo sam go rysowałem, podobnie jak 90% grafiki w tej grze.
~Ska'ciu, 23:44 09.03.2010

ekran tytułowy z hentaja rządzi =D
~Freddie, 19:42 09.03.2010

To ja coś o grze xD
Za jakiś czas planuję wydać wersję co ruszy bez makera - poprawię w niej parę wykrytych bugów, dodam opisy kluczy również przy podnoszeniu ich i może trochę "rozjaśnię" zakończenie. Bo jednak jest zbyt niejasne.
~Ska'ciu, 14:33 06.03.2010

Nie no, ostatecznie zostało to poprawione, we wszystkim chodziło o to, żeby nick wstawiał się tylko osobom z aktywowanym kontem na TA, a nie wszystkim zalogowanym na forum.
Jazzwhisky, 22:26 05.03.2010

Jak najbardziej, nie poprawiaj :).
Sabikku, 17:16 05.03.2010

Te twarde nicki to w sumie bug, tylko teraz już nie wiem czy jest sens to poprawiać. =]
Jazzwhisky, 19:40 01.03.2010

Świetna gra, naprawdę potrafi wystraszyć. Ściągać ludzie, bo gra się w miarę krótko, a frady dużo.

Lol z trwardego nicka.
Kalashnikov, 19:08 01.03.2010

:(
Inq, 07:36 01.03.2010

@Inq - to nic trudnego, mnostwo gier jest lepszych niz Zaslona =]
Michu, 23:11 28.02.2010

To jest lepsze niż Zasłona.
Inq, 21:09 28.02.2010

Świetna gierka, naprawdę trzyma w napięciu.
Foxer, 20:23 28.02.2010

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Tale of Exile: Akt I
3. Septerra Core: Dream About The Past
4. Asgun
5. Qmai World 1
6. Wrota Arkany 2
7. Manga Carta
8. Komnata
9. Dark Dawn
10. 8 Bit Quest
» GF 2017 - przygotowania, dyskusja, zgłoszenia gier
» EDEN [XP]
» [XP] Shaarimoth
» Nasze riffy (temat zbiorczy) =D
» [VX] Dźwięki do zadań
» ScreenShooter - alternatywa
» [XP] Skrypt: LAGI
» [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
» [XP] Chaos Element: Climax Redux
» Fallout 3 2D [RM 2003]
Nadzieja by Adams the Red
wersja
Demo,
RM 2000
rok wydania
2003
ocena
3.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.