Opowieść SzamankiJazzwhisky, 07:13 01.07.2010
    Gdy lokalna świątynia zostaje spalona przez nieznanych sprawców, a wizja jednej z miko wskazuje, że w niebezpieczeństwie znajdować mogą się także inne wioski i miejsca kultu, strażniczki decydują, że jedna z nich wyruszy w podróż by zbadać sprawę nieznajomego zagrożenia. Tak startuje pełna wersja Opowieści Miko w wykonaniu Ska'cia, wydanej w zeszłym tygodniu mieszanki RPG i gry akcji w klimatach dalekowschodniej azji.
    Produkcję spod RM2k3 cechują przede wszystkim specyficzna dla autora oprawa graficzna z dużą ilością oryginalnych grafik w oparciu o styl RTP, rozbudowany ABS oraz muzyka budująca sielankowy klimat luźnej przygody. Do tego liczne nawiązania do historycznej kultury japońskiej, sporo niewymagających przeciwników, swobodny sposób rozwijania akcji oraz wszechobecne niedoróbki w dialogach i całkiem spory kawałek zabawy. Więcej szczegółów jak zwykle na GRMA, a od dziś sama gra - także bezpośrednio w naszym downloadzie.




P.S. Wystartowała pierwsza kolejka III Sezonu Ligi Mapperów, zainteresowanych aktywnym udziałem bądź głosowaniami (start już jutro) zapraszam do działu konkursowego.



Rozumię, że to już jest klasyka.
~X-Tesław, 11:39 06.07.2010

Aha....
master miller, 17:38 05.07.2010

master miller - ty nie. Ale my piszemy bo żartujemy sobie z tego mego błędu.
Rozumięsz? xD
Ska'ciu, 09:52 04.07.2010

A nie napisałeś?
To ja już nic z tego nie rozumię. :[
Jazzwhisky, 22:45 03.07.2010

napisałem gdzieś "rozumię"? O.o
master miller, 21:52 03.07.2010

Strona Tokei - jedynego (na pewno? :)) polskiego zinu poświęconego tematyce RM
kalafior, 13:58 03.07.2010

Snes Gallery is dead?
~B3V, 13:29 03.07.2010

"poniewarz rozumię" :>>
DE, 10:08 03.07.2010

W ogóle specyficzny styl pisania, poniewarz rozumię doskonale że mam kilka dziwnych nawyków w piśmie... W każdym razie miło mi że mimo wszystko jakoś się ta gra podoba :)
Ska'ciu, 23:14 02.07.2010

Rozumię, Master Miller ;)
Preki, 22:31 02.07.2010

przy grach ska'cia powinien byc dopisek, ze oprocz specyficznej grafiki, w parze z nia idzie specyficzna ortografia :P
master miller, 20:05 02.07.2010

Dla mnie to przyjemna i klimatyczna gra :) Bardzo mi podeszła, jednak z braku czasu jeszcze jej nie ukończyłem. Gdy skończe przygodę wypowiem się nieco szerzej w temacie na forum.
~last, 10:00 02.07.2010


Moim zdaniem ta gra nie jest najlepsza ja spodziewałem się, że dostanę fajnie prowadzoną fabułę, ale gdzie tam dowiedziałem się, że grę można przejść w 10 minut od kiedy zaczniemy fabułę prowadzić, ale żeby to zrobić trzeba przeszukać cały świat i znaleźć pierwszy element, który zacznie ją do przodu prowadzić...czyli coś co powinno być dla nas jasne od początku gry a my mamy iść w ciemno i przeszukiwać całą mapę świata...a weź to nie dla mnie...Ta gra ma za łatwe walki to jest przesada + nie wiadomo co robić żeby w ten sposób gra trwała dłużej...Nie przełknąłem tego.
X-Tech, 01:00 02.07.2010

ja wiem czy najciekawsza? oprocz horroru i pythona ska'ciu robi tylko takie gry :P
master miller, 17:50 01.07.2010

Grać, grać, grać! Najciekawsza z gier Skacia obok horroru!
Sabikku, 14:07 01.07.2010

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Tale of Exile: Akt I
4. Qmai World 1
5. Asgun
6. Wrota Arkany 2
7. Dark Dawn
8. Wrota Arkany 3
9. Komnata
10. Rhomik 2: Przygoda
» DUŻO MUZYKI [midi/mp3/ogg/wav/flac/itd.]
» [Szablon] Chipset 2k/3
» [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy
» [VX] Project2
» EnterVPL nagrywa gry z RM
» RMgryTV
» CrashuR na Jutubach
» [XP] Shaarimoth
» [XP] Akcesoria i warunki
» [XP] Wyświetlanie portretu przy wiadomości
Wyspa dla Dwojga by Reaven
wersja
Pełna,
RM 2003
rok wydania
2004
ocena
7.5/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.