Wewnątrz czyjejś głowyPreki, 02:51 30.09.2010
    Niejeden twórca gier spotkał się zapewne z czymś takim jak brak weny. Przez to często projekty się przedłużają, niekiedy są porzucane. Rzadko spotyka się jednak przypadek, kiedy brak weny twórczej sprawia że... tworzymy nową grę z zapałem. Tak było właśnie z najświeższą produkcją Ska'cia pt. Brak Weny - Ska'ciu's Adventure. Bohaterem jest sam autor, a akcja dzieje się w wykreowanym przez niego świecie, który jest pełen nawiązań do mangi i anime oraz niedokończonych projektów. Sporadycznie można natknąć się na motywy stricte scenowe. To daje wrażenie, jakbyśmy właśnie byli wewnątrz czyjejś głowy. Całość oparta jest o niezły system strzelankowy SFAS2, znany z innych produkcji Ska'cia. Poziom trudności jest całkiem wysoki, choć sama gra - krótka. Download i więcej informacji - tutaj.





....a Ja lubię placki!
(I gry Ska'cia też więc na dniach zagram, bo właśnie pobieram)
Fear, 23:38 08.10.2010

Nowy kiczor od Skacława ; p. Trza będzie kiedyś oblukać ^^.
kvachu, 20:42 06.10.2010

ok,to ja jestem na nie.(nie podalem zadnego?o co biega?)
~noruj1, 11:56 05.10.2010

Żebym wiedział co kto lubi. Przeżywasz jakąś traumę o tytule jaki podałeś poniżej widzę. Powtarzasz się.
AI-RPG, 23:11 04.10.2010

Żebyś mógł każdemu z osobna mówić dlaczego ma spaczone gust i ty wiesz lepiej? ; d
Noruj, 23:03 04.10.2010

Pokażcie w ankietach kto na co głosował. Tak jest ciekawiej.
AI-RPG, 22:54 04.10.2010

Głodnemu chleb na myśli?

Sab, komentarz poniżej poziomu.
Preki, 21:01 03.10.2010

Seks.
Sabikku, 18:49 03.10.2010

ja na padzie grałem oczywiście, ale jeśli chodzi o precyzję to lepiej się sprawdzi klawiatura o dziwo. Czas reakcji lepszy.
X-Tech, 16:53 01.10.2010

Dodam też, że fajnie się gra na padzie :)
Preki, 15:51 01.10.2010

A ja przeszedłem całe. Jak ktoś ma problemy to może pomoże mój sposób na grę. Lewa ręka strzałki prawa jeden palec na shit drugi na enter. shift raz, żeby ustawić kierunek i atak z jednoczesnym wycofywaniem się po chwili wyłączmy zmiana pozycji i znowu to samo.
X-Tech, 15:48 01.10.2010

ok, wymiękłem na pierwszym etapie przy rozwalaniu literówek.
Noruj, 15:14 01.10.2010

Jak ktoś coś ma do muzyki z titla i ogólnie pojawiającej się w tym adventurze - daj mi znać, już moje wojska zrobią z nim porządek!
A tak w ogóle może wrócimy do komentowania na temat? xD
Ska'ciu, 13:50 01.10.2010

Heh, linczować nie linczują, ale tak obśmieją że można palić się z pseudowywnioskowanego wstydu przez parę tygodni bezproblemowo. xD
ŻbiX, 00:31 01.10.2010

Jak będzie komplet złotówek. Jestem bankierem jakby co XD
X-Tech, 22:18 30.09.2010

31 lutego 2013 ;p
Preki, 22:16 30.09.2010

Ej, kto wie kiedy będzie premiera Soulcage?
~~2005' powraca, 22:14 30.09.2010

A co Żbix, w twoim domu też linczują za taką "szatańską muzykę"? xD
Preki, 21:15 30.09.2010

Hmmm... skoro tak się sprawy mają, to chyba oblukam poprawioną wersję. :3
Szczęście, że udało mi się wygrzebać z kartonu działające słuchawki... x]
ŻbiX, 19:27 30.09.2010

Co do sejwa przed bossem jest tak jak pisze Preki - w poprawionej wersji na poziome Easy jest save przed każdym bossem. Dodatkowo liczba zwykłych mobów została zmniejszona.
Ska'ciu, 18:17 30.09.2010

O tak Żbix, za każdym razem musiałem wyciszać głośniki przy odpalaniu gry, bo chyba rodzinka by mnie wzięła za wariata i zlinczowała ;p

Save'owanie jest zależne od poziomu trudności.
Preki, 16:22 30.09.2010

Gdyby chociaż istniała możliwość save'owania przed samymi bossami (bez długotrwałego tłuczenia pomniejszych mobów za każdym razem) i trochę mniej tego głośnego openinga "pewnego anime", byłoby w sam raz. :]
ŻbiX, 16:18 30.09.2010

]:-> Z początku było ostrzeżenie że gra do prostych nie należy, nie było ono żartem :p
Co do anime, jestem maniakiem anime więc nic dziwnego że mój własny świat jest na kilku wzorowany czy z kilkoma połączony.
Co do szalenie trudnych bossów - na każdego jest pewien sposób, wystarczy go odkryć ;)
Ska'ciu, 14:42 30.09.2010

Dobry news. Bardzo podobało mi się grzebanie w czyjejś głowie. Jak najwięcej takich projektów !
X-Tech, 14:22 30.09.2010

Jeśli to jest obraz głowy autora, to zdecydowanie powinien ograniczyć dawkowanie pewnego anime. x]
We wcześniejszej wersji dobiłem do 4 demogry i walka z 3 bossami naraz to był tak dobry dowcip, że po kilkunastu próbach odpuściłem. (już nie wspomnę o uroczej 15-minutowej zabawie w spichrzanie przed shotem dookoła samochodu w 2 z kolei gierce). :]
Dobrze, że wszystko tłumaczy brak weny, bo poziom humoru stoi stosunkowo nisko by gasić częste wpienienie względem natarczywości przeciwników. To w sumie ten powód, który nie przyciąga mnie do zagrania w poprawioną wersję. :|
ŻbiX, 10:21 30.09.2010

No i jest obiecany news od Prekiego, nawet fajnie to wygląda, kolejnych chętnych zapraszam do krótkiego FAQ na http://tsukuru.pl/index.php?link=users/addnews, gdyby ktoś miał pytania - chętnie uzupełnię.

Co do gry - trzecia w nocy, ludzie śpią, przed chwilą odpaliłem title - niezapomniane przeżycie. =}
Jazzwhisky, 03:03 30.09.2010

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Tale of Exile: Akt I
4. Qmai World 1
5. Asgun
6. Wrota Arkany 2
7. Dark Dawn
8. Wrota Arkany 3
9. Manga Carta
10. Komnata
» [VX] Project2
» EnterVPL nagrywa gry z RM
» RMgryTV
» CrashuR na Jutubach
» [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy
» [XP] Shaarimoth
» [XP] Akcesoria i warunki
» [XP] Wyświetlanie portretu przy wiadomości
» The Ultimate Boy - Film o naszym polskim superbohaterze!
» Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]
Wyspa dla Dwojga by Reaven
wersja
Pełna,
RM 2003
rok wydania
2004
ocena
7.5/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.