(Nie)zwykła PrzygodaJazzwhisky, 10:39 23.11.2010
    Być może mamy już inne czasy i obowiązują inne standardy, ale dobrze wiedzieć, że wciąż powstają produkcje tak bliskie duchowi RM-klasyków jak Niezwykła Przygoda autorstwa Rave'a. RM2k3, CMS, audiowizualny miszmasz, dłużące się dialogi, ale przede wszystkim - chłopiec imieniem Grandis i prosta historia z porwaniem, smokami oraz zagadką do rozwiązania.
    Poprawiona po miesiącach wersja demonstracyjna - więcej na screenach i na forum - od dziś do zassania wprost z naszego downloadu. Jeśli jeszcze nie znacie, a czeka Was w sumie niemało zabawy - zapraszam do wypróbowania.




P.S. Miła ciekawostka - dzisiejsza aktualizacja daje nam łącznie 100 tytułów do ściągnięcia z naszego działu Gry!!! Przy okazji proszę o cierpliwość wszystkich, którzy nadesłali i nadal nadsyłają swoje produkcje i teksty - czeka już tego całkiem sporo, zatem od zgłoszenia do publikacji może minąć kilka ładnych dni.



Myślę tak samo jak Colombos i Naler, w tej chwili to jest rozpacz, a przy okazji mógłbys poprawić w dialogach inne elementy.
Jazzwhisky, 08:14 25.11.2010

Masz nauczkę. Następnym razem wrzucaj na przykład ustawienia zależne od zmiennych :).
Sabikku, 23:14 24.11.2010

500-1000 to nie jest tak dużo. Jeżeli to miałoby znacznie poprawić komfort gry, myślę, że warto.
Colombos, 22:42 24.11.2010

Co do wiadomości to mam 500+ ich w całej grze (zaryzykowałbym nawet 1000+, ale nie chcę oszukać was), więc przyspieszenie dialogów (nie używam do tego zmiennej, tylko zwykłe s[4]) ani skasowanie linijki nie wchodzi w grę. Za dużo roboty. Ale uwzględnię to przy robieniu drugiej części. Co do chara smoka to w jaki sposób odstaje? Przecież to zwykły przekolorowany smok z RTP. Co do systemu walki, to o okienka możesz obwinić Exitbrain/ASCII, a co do dziania się za szybko to rozumiem o co ci chodzi, ale nie bardzo wiem jak to rozwiązać.

Nad dialogami popracuję, bo sam zauważyłem, że niektóre osoby lubią się powtarzać, poprawię też parę innych rzeczy przed pełną wersją.
Rave, 20:23 24.11.2010

Skoro już przy tym jesteśmy, to zapomniałem o ważnej rzeczy. Między tekstem a imieniem osoby wypowiadającej się jest linijka odstępu. Proponuję ją usunąć. Nie wygląda to dobrze, a zabiera miejsca, o jedną linijkę, co przy szybkości dialogów jest wręcz za dużym zmarnowanym polem.
~Naler, 15:18 24.11.2010

W grze dialogi za bardzo się dłużą. Nie można ich najzwyczajniej w świecie przeminąć. Ja rozumiem, klimat, ale są pewne granice. To jest jedna z największych wad. Drugą największą wadą jest banalność dialogów. Reakcje postaci są nienaturalne - mały chłopiec albo ma wrodzoną odwagę, albo w świecie gry porwania są normalne. No i wiele innych banalnych... System walki trochę mi się nie podobał, ze względu, na szybkość akcji, na to, że jedne okienka zasłaniają drugie i dostaje się oczopląsu. No ale, oprócz tego i ciągnięcia się fabuły jak ciągutka jest fajna. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się skakanie. Fabuła, interesująca, chodź bardzo szybko pcha się do przodu, ale to mały minus. Widać dozę humoru. O mappingu się nie wypowiem, bo nie jestem jakiś profesjonalny, a z opinii gracza nie rzuca mi się w oczy, więc jest ok. Mały las wypadł pięknie, podobnie jak park. Chciałbym jeszcze zwrócić uwagę na charsety, a konkretnie charset smoka, bo odstaje. Daj większą swobodę w przewijaniu dialogów, przyśpiesz menu. Może zatrudnij dialogera? :D Ale najlepiej pomyśl nad reakcjami ludzi na konkretne tematy. O systemie walki powiem, że dzieje się za szybko, ale to tylko subiektywna ocena. A jeśli zrobisz to, to, znów subiektywnie, gra będzie miodzio!
~Naler, 15:15 24.11.2010

Posprzątane, to prawda - tylko dwa pierwsze ~wpisy były od X-Techa, reszta bałaganu już nie, podpisuj się kolego. =)
Jazzwhisky, 08:47 24.11.2010

Dziękuję, Mikisi. Mam nadzieję, że pełniak kiedy wyjdzie również się spodoba. W pewnym momencie (już zrobionym, choć z dema celowo wycięte to jest) jest zwrot o 180 stopni (choć co mądrzejsi powinni już się domyślić po demie co to mniej więcej będzie, chociaż też nie do końca).
Rave, 22:39 23.11.2010

No mogę powiedzieć, że fajnie gra się w Niezwykłą Przygodę. :)
Mikisi, 22:14 23.11.2010

Jak nie macie nic ciekawego w temacie gry czy newsu jako takiego do powiedzenia, to lepiej nie mówcie.
Rave, 21:26 23.11.2010

Dokładnie. :P xD
Mikisi, 20:33 23.11.2010

Co to za nieniebieski nick. Nie bierzmy go na poważnie, jest nieniebieski.
Sabikku, 18:54 23.11.2010

Powiem jednak tak, że jeśli nie przeznacza się długo czasu na twórcze hobby i zajęcia, ale na gry i inne lenistwa to na pewno o chęci i umiejętności może być trudno, bo to wszystko maleje i potrzeba silnej woli żeby po paru posiedzeniach przy rpgmaker znowu poczuć tę magię i lekkość tworzenia.
~AJAJAJ, 17:55 23.11.2010

Dzięki tej informacji, aż chciało by się tworzyć coś dobrego rpgmakerze pomimo ogromnych pokładów lenistwa.
~AI-RPG_launche, 17:20 23.11.2010

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Tale of Exile: Akt I
4. Qmai World 1
5. Asgun
6. Wrota Arkany 2
7. Dark Dawn
8. Wrota Arkany 3
9. Manga Carta
10. Komnata
» [VX] Project2
» EnterVPL nagrywa gry z RM
» RMgryTV
» CrashuR na Jutubach
» [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy
» [XP] Shaarimoth
» [XP] Akcesoria i warunki
» [XP] Wyświetlanie portretu przy wiadomości
» The Ultimate Boy - Film o naszym polskim superbohaterze!
» Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]
Wyspa dla Dwojga by Reaven
wersja
Pełna,
RM 2003
rok wydania
2004
ocena
7.5/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.