Nowy, idealny świat!Super Vegeta, 02:19 06.12.2010
    Wydany rok temu pierwszy epizod Perfect World w wykonaniu Amadika nie uzyskał zbyt wielkiego odzewu - mimo to autor dalej zdecydowanie kontynuował pracę - i oto mamy możliwość podziwiać finalną wersję tejże gry. PtW jest bardziej przygodówką niż RPG - z dużą ilością skradania się, zdobywania kluczy, specjalnego ekwipunku i specyficznym ABSem. O ile taka konwencja nie koniecznie musi każdemu pasować, o tyle największym autem gry jest fabuła, która dużej ilości osób przyniesie skojarzenia z Deus Ex. Świat przyszłości, w którym dwie megakorporacje - oraz podziemny kościół - walczą, za wszelką cenę, o realizację własnej wizji świata. Władza, zbawienie, równość - czy może faszyzm, komunizm i anarchia? Rozbudowane, malownicze lokacje (notabene - chyba największa ilość map w grze w historii polskiej RM-sceny), budująca potężny klimat muzyka, rozbudowana możliwość dokonywania wyborów oraz silnie odczuwalne etyczne znaczenie każdej decyzji sprawiają, że choć gra jest długa i wymagająca, potrafi porwać wyobraźnię. Od dziś w downloadzie TA - tutaj.





Widocznie argumenty za "czemu miałaby być?!?" nie były wystarczajaco przekonywujące. ;D
Jazzwhisky, 16:02 14.12.2010

Czemu ankieta nie jest publiczna heh no?
Noruj, 15:33 14.12.2010

Dodam tyle, że pomimo wszystko gra ma niesamowity klimat. Przesiąka nim. Znużyło mnie łażenie po bazie, bo nie wiem gdzie iść co robić mimo wszystko gra leży na dysku, bo ten klimat nie pozwolił mi jej skasować. Niedługo pewnie dalej grał i zapewne się moje zdanie o grze zmieni. :D
AI-RPG, 22:37 12.12.2010

inq, ty debila udajesz czy nim jesteś? przecież każdy głupi wie, że ikstech dawno już przeszedł wszystkie gry RM, nawet te które nigdy nie powstały! wtajemniczeni z kolei wiedzą, że iksunio w grach które powstaną po 2012 jest już przy ostatnich bossssach i zabija ich wykałaczką którą grzebie sobie między śniadaniem na podwieczorkiem.
~cmokas, 18:40 11.12.2010

13 latki robią dziecinne rzeczy, bo są dziećmi.
~AIII, 18:30 11.12.2010

"Teraz myślisz, że jak ktoś robi grę o końcu świata robi ją tak dziecinnie jak ty swoją własną ? No hahah" No sorry, ale czy ty grałeś w to, żeby oceniać czy ta gra była zrobiona dziecinnie czy nie?
Inq, 18:08 11.12.2010

Zgadzam się, że te kody są do kitu, bo jeśli nie zapamiętamy kodu na blachę to koniec. Lepiej było wprowadzić zwykłe karty dostępu.
~AI_RPG, 12:07 11.12.2010

"A wracając do końca świata - sam przerabiałem ten etap w swojej twórczości (projekt Lume de Lumine sprzed jakichś sześciu lat - który bardzo mi tę grę przypomina), ale obecnie uważam, że jest to trochę dziecinne i niepotrzebnie napuszone. Tak samo jak tajemniczy "Oni", którzy mają wprowadzać tajemnicę a dla mnie to wygląda jak kolejny chwyt jak zrobić na siłę grę bardziej konspiracyjną i niesamowitą w swoim zakończeniu." Ile miałeś wtedy lat 13? Teraz myślisz, że jak ktoś robi grę o końcu świata robi ją tak dziecinnie jak ty swoją własną ? No hahah
~AI-RRR, 12:06 11.12.2010

Mam jeszcze ponad rok, żeby przywyknąć. ;]
I po co ja te studia zaczynałem...?
Inq, 11:45 11.12.2010

Świat się kończy, a Ty nie chcesz górnolotnych haseł, koniec świata. ;)
Jazzwhisky, 11:29 11.12.2010

Jazz, nie. Ten temat można naprawdę bardzo fajnie przedstawić (przynajmniej taką mam nadzieję) bez uciekania w górnolotne hasła, które brzmią jak barokowa korespondencja - pełno słów, mało treści.
Czemu główny zły wyjawia wszystkim swoje plany? Nie lepiej jest dowiadywać się wszystkiego krok po kroku? Oczywiście, popadam teraz w to co wytykam X-Techowi, to tylko moja opinia i nikt nie musi się z tym liczyć.
Inq, 10:35 11.12.2010

Zgodzę się, że początek jest nudny. Skończyłem grę na pomieszczeniu z laserami, grałem w pierwszą wersję. Jak będę miał swojego kompa to dam grze kolejną szansę. Teraz nie mam za bardzo czasu na granie w długie rpgi. :)
GameBoy, 10:34 11.12.2010

Inq, czyli ogólnie wszystkie gry o takiej tematyce są dla Ciebie siłowe i dziecinne?
Jazzwhisky, 10:20 11.12.2010

"Kto przeszedł deus exa i uwielbia tę grę od a-z powinien polubić grę Amadika i na odwrót." Nie zgodzę się, bo DX przeszedłem ileś tam razy a tutaj do gry skutecznie zniechęciła mnie możliwość sprawdzenia kodu do komputera, na który nie zwróciłem uwagi sądząc, że zostanie on wprowadzony do systemu automatycznie. Duży błąd, jeżeli nie ma możliwości rozpoczęcia treningu od początku.
A wracając do końca świata - sam przerabiałem ten etap w swojej twórczości (projekt Lume de Lumine sprzed jakichś sześciu lat - który bardzo mi tę grę przypomina), ale obecnie uważam, że jest to trochę dziecinne i niepotrzebnie napuszone. Tak samo jak tajemniczy "Oni", którzy mają wprowadzać tajemnicę a dla mnie to wygląda jak kolejny chwyt jak zrobić na siłę grę bardziej konspiracyjną i niesamowitą w swoim zakończeniu.
Inq, 10:07 11.12.2010

Kto przeszedł deus exa i uwielbia tę grę od a-z powinien polubić grę Amadika i na odwrót.
U mnie w deus ex 1/3 gry to były wielkie emocja reszta to ciągłe znużenie i wydaje mi się, że to samo odczuwam w grze amadika. Muzyka sama w sobie ma klimat to jest fakt, ale w treningu mogla by miec wiecej życia.
Ja zapewne pogram w to dalej od sejwa. Musze zobaczyc jak bedzie wygladalo granie w misje bo zapewne z PW jest jak z Deus Exem trzeba się po prostu wkręcić w klimat, żeby doznać tych większych emocji. Zobaczymy.

Inq za ostro jedziesz trochę po grze :P
Jeśli gra jest na ten temat i dobrze przedstawiona to ja bym nie narzekał. W końcu tu nie ma smoka, który chce niszczyć świat i załogi bohaterów, która idzie go rozwalić bo im sie nudzi.
~AI-RPGDG, 01:43 11.12.2010

Doczytałem... owszem RAVE, od wielu miesięcy nie tknąłem RM, nie zapowiada się również aby się to zmieniło, lubię jednak wracać na "stary śmietnik" i zaciągać się scenowym oldskulowym klimatem. No i oczywiście od czasu do czasu gram w takie perełki jak PtW.
LasTTurN, 22:00 10.12.2010

Dobrze prawisz Inq, każdy ma prawo do swojego zdania. Dla mnie przykładowo treść tej gry jest bardzo głęboka, przemyślana i nie mniej ciekawie opowiedziana. Nie grałem w Deus ex, nie wiem o jakich zbieżnościach mowa, w sumie mnie to nawet nie interesuje. Na ścisłe każdy z nas choćby w najmniejszym stopniu ale zawsze na czymś bazuje/bazował. PtW jak na standardy RM2k3, wykonana została rewelacyjnie i ocieka wręcz klimatem. Nie rozumiem również zarzutów w kierunku muzyki. Wg mnie wspaniale dopełniającej klimat wraz z fabułą, dialogami, grafiką... Mało tego niektóre kawałki tak wpadają w ucho że nuci się je godzinami. Dialogi? Uważam że stoją na bardzo wysokim poziomie a "pieprzenie" o końcu świata fantastycznie nakręca klimat. To gra panowie!
LasTTurN, 21:54 10.12.2010

No fajnie, ale znowu mówisz o tym, jak powinno być wg. ciebie. Mi się akurat takie rozpoczęcie akcji podoba. Nie podoba mi się tylko pieprzenie o końcu świata i ludzkości (chociaż pamiętam doskonale, że pisałem identycznie w prehistorii swojej przygody z rm).
Inq, 20:17 10.12.2010

Parodia to nie, ale gra jest w bardziej podniosłym stylu niż wskazuje to sama rozgrywka. Powiem, ze nie zacząłem jeszcze pierwszej misji, bo się trochę pogubiłem w tej bazie. Zastanawia mnie np: po co quiz u kwatermistrza, żeby ten nas obsłużył, a potem wyzywanie mnie od geniuszy. Ja po prostu uważam, że ta gra powinna się zacząć od totalnej serii akcji dosłownie mega rozpierducha, żeby pokazać czego tu można by się spodziewać kiedy gra się rozkręci, a dopiero potem trochę zwolnić, albo zacząć się rozkręcać od zera taka cisza po burzy przed kolejną.
~AI-RPG!!, 19:52 10.12.2010

Wygląda fajnie, ale odrzuca treścią.
Próbujesz robić na siły podniosły, poważny styl a wychodzi ci autoparodia.
Nie mówiąc o tym, że wszystko brzmi jak smuty z demotów.
Inq, 19:26 10.12.2010

Podsumuję tylko. Szacuneczek za całą robotę i starania włożone w grę.

Totalny zawód, że to nie jest świat amadika to w większości przeniesiony do rpgmakera deus ex niestety, a tym samym nawet ogólne założenia mechaniki, a nawet konstrukcji całej gry...fuuu
~AI_RPG!, 02:19 10.12.2010

Jeśli coś pochrzaniłem to dlatego, że jestem już śpiący. Idę spać jutro to ogarnę.
~AI_Rpg , 02:10 10.12.2010

trening to było takie połączenie zręcznościowego biegania między latającymi wyładowaniami elektrycznymi i szukanie kluczy (!!!) No średnio mi się to podobało i mnie znużyło również. Samo działanie pistoletu jest natomiast extra i mi się kojarzy z Deckardem i jego gunem z blade runnera dosłownie taka armata. JA BYM sugerował zmienić muzę z trengingu na coś bardziej żywego, bo w zwykłym treningu uważam nie powina lecieć prosta muzyka a nie taka filozofia, która nie pasuje wg. mnie do dość prostych czynności jak zwykły trening.
Przydało by się też zaznaczyć w niektórych miejscach czymś miejsca, w których znajdują się drzwi. Acha grafika jest super i kojarzę ją z wielu zagranicznych horroków + te światła, ale nie powiem podoba mi się to. Niestety zawiodło mnie jak napisałem że ta gra to okrojona na maksa wersja deus exa a nie przygoda, którą pchają przygody bohatera, a nie misje na które zostanie wysłany jak to było w deus exie. Uważam, że ta gra powinna wystartować z masą akcji i wybuchów, a nie od takiego przesadnie wyolbrzymionego treningu i chodzenia po bazie unatco...tfu sc... uff
~ai_rpg, 02:08 10.12.2010

A ja pograłem drugi raz. Intro OK. Ogólnie to zapowiada coś z wielkim rozmachem, ale tak gra gram i niestety dopada mnie odczucie, że to kropka w kropkę okrojona wersja dosłownie deus exa. W bazie którą tam mamy UNATCO u ciebie to SC leci nawet identyczna muzyka. Dialogi są nawet chwilami ma się wrażenie identyczne np: z szefem SC jak z Unatco. Dostałem zadanie w atenach, ale żeby pogadać z kwatermistrzem musiałem zdać quiz. Ogólnie pokręciłem się i nie wiedziałem gdzie mam iść dalej. Liczyłem, że po treningu zacznie się akcja i rzucenie w wir fabularny nie sądziłem, że to będzie tak wyglądać no ja się zawiodłem. Myślałem, że to będzie forma liniowej przygody czasem z ewentualnym rozgałęzieniem, ale pchane nie misjami. Grałem w Deus Exa i w Deus Exie mimo, że go przeszedłem w 2/3 gry towarzyszyło mi ogromne znużenie w dodatku ta muzyka skutecznie to znużenie utrzymywała...Podobne mam odczucia i w tym tytule uważam, że to jest po prostu gra nie dla mnie.
~AI_RPG, 02:01 10.12.2010

Last, fajnie że wpadłeś, ale nie fajnie, że przerwałeś prace nad ToE II. A co do gry, to niestety nie mam czasu na rpg nasiadówy (a szkoda, bo gra wydaje się ciekawa), no i niestety nie pogram. Może za kilka tygodni.
Rave, 18:53 08.12.2010

Gra jest słaba, bo była za długo tworzona, a najlepsze gry powstają szybko...haha

PS: Grać, grać i jeszcze raz grać! ;]
Fear, 14:47 08.12.2010

Amadik gratulacje i ogromne uznanie! Przeszedłem poprzednią wersję, mam też zapisy, wolę jednak zagłębić się w tą grę raz jeszcze od początku. Jest tego warta, a osobom które nie zetknęły się z nią gorąco polecam, jest to bowiem jedna z najlepszych gier RM na naszej scenie i jedna z najwspanialszych przygód jakich doświadczyłem w grach w ogóle.
LasTTurN, 11:45 08.12.2010

Prowokacje są barwne i śmieszne, bo przynajmniej wnoszą trochę humoru, ale niektórzy anonimowi prowokatorzy mają tak słabe kawały, że boją się przyznawać do siebie hahhahah

A co do dna to tsukuru nadal w potencjale bo fajny klimat o ile się tu wchodzi z pozytywnym twórczym nastawieniem (są zasoby, są tuty, są poradniki, są gry, jest cherryy, jest mateusz) bo jak ktoś zawieszony, albo ograniczony, albo ma ciężki okres trudno czerpać radochę z przebywania na tsukuru. Niektórym tak ciężko z tym, że nawet nie mają własnych kont, ale pewnie niedługo zaliczą kurs jak odpalić exe rpgmakera i przełamią barierę.
AI-RPG, 20:19 07.12.2010

@Mr.X Ale się fajnie 'rymło', mamusia będzie dumna:)
~Babcia G. , 19:47 07.12.2010

A propos dna, ten anonim - to jak mnie pamięć nie myli - właśnie ten "monotoniczny" kolega co się podszywał pod X-Techa. ;D
Jazzwhisky, 19:46 07.12.2010

Tsukuru w żadnym wypadku nie jest na dnie. ;) Ewentualnie ludzie tu przebywający, ale ja akurat raczej do nikogo nic nie mam. (z wyjątkiem Mateuszaaa, aargh) Co do samej gry, to zamierzam ściągnąć. :D
Mikisi, 19:37 07.12.2010

Mam wrazenie, ze tsukuru bedac na dnie, zakopalo sie pod nie.
~Mr. X, 19:24 07.12.2010

Zabrakło tylko porównania, czego brakuje Perfect World do Ahriman's Prophecy ;)
Pierwszy epizod mi się spodobał, więc na pewno zagram znowu.
Secretman, 19:07 07.12.2010

Fajnie że mnie parodiujecie, ale ja przynajmniej odpaliłem a większość was olewa gry w rpgmaker ciepłym moczem hguhuhu
AI-RPG, 17:29 07.12.2010

X.Tech, wytrzymałeś 10 minut? Dla mnie samo menu było niegrywalne. Wytrzymałem czternaście sekund.
~Baba G. , 16:10 07.12.2010

O bomba. No, tylko gdzie ja posiałem moje savy z pierwszej części!
CoR_P, 15:51 07.12.2010

Odpaliłem grę na 23 sekundy. Niestety, za mało grywalności.
Noruj, 15:41 07.12.2010

*Początek to było te moje 5-10 minut grania.
AI-RPG, 15:36 07.12.2010

Po screenach wygląda jak po screenach. Normalnie. Ja grałem chwilę rok temu, ale że granie u mnie wygląda tak że odpalam na 5-10 minut jedną grę i kończę to za długo nie pograłem. Muza dobra była i intro. Klimat jakiś tam był w grze, ale jakiejś wciągającej grywalności nie było na początku.
AI-RPG, 15:35 07.12.2010

Ja oczywiście nie grałem, ale po screenach to wygląda przebosko.
kvachu, 04:57 07.12.2010

Super Vegeta ma taki avek pasujący do newsów^^. xDD
Mikisi, 23:10 06.12.2010

NOWA wersja od kilkunastu minut w downloadzie.
Jazzwhisky, 22:42 06.12.2010

Mam nadzieję, że w końcu się zbiorę i przejdę PtW w te Święta. Doszedłem już dość daleko rok temu, ale wiele spraw mnie odciągnęło i zapomniałem zupełnie o grze.

Świetna pozycja której, tak jak napisał SV, najmocniejszą stroną jest historia, która naprawdę trzyma poziom.
Kalashnikov, 22:06 06.12.2010

Ze screenów wygląda perfekcyjnie.
Inq, 07:53 06.12.2010

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Tale of Exile: Akt I
3. Septerra Core: Dream About The Past
4. Wrota Arkany 2
5. Qmai World 1
6. Asgun
7. Komnata
8. Manga Carta
9. Dark Dawn
10. Wrota Arkany
» Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]
» [VX] Współczesny Tileset
» [MV] Marthisia
» Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]
» Cele i założenia (miesięczne)
» Podziemia: Człowiek [XP]
» Podziemia: Kraina Cieni [XP]
» [VX] Kolor Deszczu
» [XP] Shaarimoth
» GF 2017 - przygotowania, dyskusja, zgłoszenia gier
Nadzieja by Adams the Red
wersja
Demo,
RM 2000
rok wydania
2003
ocena
3.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.