Przygody Tomasza OneironautyJazzwhisky, 14:13 27.08.2013
    Jedna z odwiecznych tajemnic - sen. Jaka jest jego rola, co naprawdę znajduje się w jego najgłębszych zakamarkach i jak daleko sięga w nim nasza władza? Między innymi na te pytania stara się znaleźć odpowiedzi bohater wydanej w zeszłym roku gry Eksperyment Sen autorstwa Zombika. Biorąc udział w kontrolowanym eksperymencie, Tomasz rozpoczyna podróż po uliczkach własnej (pod)świadomości - światach pełnych groteski i koszmaru.
    Produkcja spod RM2003 to nieco mroczna przygodówka, wymagająca rozwiązania szeregu prostych zagadek, omijania sennych pułapek i czasem odrobinę trudniejszych poszukiwań. Łącznie - całkiem sporo zabawy w oprawie mieszanych grafik odwzorowujących zmienne otoczenie i budującej odpowiedni klimat muzyki. Screeny poniżej, a więcej szczegółów - także w temacie na GRMA. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji, nie straszne Wam długie korytarze i szczypta zagubienia, szukacie drobnych smaczków i macie ochotę przeszukać każdy zaułek tego labiryntu - od dziś zapraszam do ściągania gry bezpośrednio z naszego archiwum.




    Ze spraw organizacyjnych - w dolnej części strony pojawiło się kilka nowych buttonów, jednak wciąż mamy wolne miejsca. Przy okazji - przypominam wszystkim autorom gier (zwłaszcza nagradzanych w GF) i osobom współpracującym z TA - cały czas możecie liczyć na stabilny kawałek serwera na wasze strony autorskie, po szczegóły zapraszam do bezpośredniego kontaktu na forum.



Mnie Zombik strasznie przypomina pod względem rmowania Skacia. W obu przypadkach twórcy zrobili sporo przyzwoitych gier(chociaż do Skacia, wiadomo daleka droga), ale z pamięci wymienię może 2 gry Skacia i 1 Zombika, która jest naprawdę godna uwagi
Noruj, 00:35 01.09.2013

Mi najbardziej podobał się Rycerz Śmierci, ale to dlatego że przez tą grę poznałem Zombika.
Hm. Duże światy i ich nie zagospodarowanie to właśnie jeden z większych problemów, nawet wystarczy spojrzeć na moje Sereitei, ten sam błąd... Dlatego teraz robię wszystko na mniejszych przestrzeniach, a staram się je lepiej wykorzystać ;) Cóż czekam na kolejny projekt Zombika, jednak mam adzieje że nie będzie to kolejny cut projekt a pewłniak z polotem:)
Rahim, 18:16 31.08.2013

Jak dla mnie to najlepiej zapowiadał się Skarb Koteków - uwielbiam debilnych bohaterów i klimat totalnego absurdu.
~Kleossja, 14:36 31.08.2013

Dla mnie to problem sporej większości polskich gierc spod RM. =)
Wielkie mapy kończą się zawsze źle, pozostają pustymi, jałowymi obszarami obniżającymi tempo i intensywność roz(g)rywki albo zamieniają się w śmietnisko losowych elementów ("czymś przecież trzeba wypełnić teraz ten bezmyślny bezkres!" :)), utrudniająch przemieszczanie się po lokacji.
Jazzwhisky, 14:19 31.08.2013

Hoia Baciu było najlepsze, ale Zombik przestał je robić :(
Soul, 13:34 31.08.2013

Dla mnie największym problemem tej gry (jak i paru innych Zombika) jest zbyt duża ilość łażenia po okolicy.
GameBoy, 12:53 31.08.2013

Jazz zainteresowanie projektem jest niewielkie, może dasz coś nowego? :)
Rahim, 10:20 31.08.2013

Ciekawy pomysł i klimat, ale dla mnie za mało grania, za dużo łażenia
Noruj, 00:44 28.08.2013

Gra ciekawa, podobnie jak to rzekł Michu nie mój gatunek, jednak grało się miło, aż do labiryntu ._. // Dziękuję za umieszczenie buttona na stronie.
Rahim, 22:40 27.08.2013

Nie przeszedłem labiryntu ze screena 4. Hardkor za duży.
X-Tech, 20:01 27.08.2013

Polecam gierkę. To w ogóle nie mój gatunek, ale grało się znakomicie.
Michu, 17:24 27.08.2013

Tym razem udało mi się stanąć na podium :)
Ja osobiście nie przepadam za labiryntami i nie przeszedłem tej gry. Za dużo wielkich labiryntów!
Soul, 16:11 27.08.2013

Wreszcie button Gońca, brakowało mi go.
Znów pierwsza?
~Kleontyna, 15:15 27.08.2013

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Qmai World 1
3. Tale of Exile: Akt I
4. Septerra Core: Dream About The Past
5. Wrota Arkany 2
6. Asgun
7. Komnata
8. Rhomik 2: Przygoda
9. Manga Carta
10. Wrota Arkany 3
» [VX ACE] SpaceSave
» Piracka Łajba - blog | Tworzenie gier, RPG Maker
» Osseus [VX]
» Kimyona Yama [2k3][Download]
» Pół Wieku Poezji [VXA]
» Goniec RM - komentarze
» RMgryTV
» Fallout 3 2D [RM 2003]
» EDEN [XP]
» Co stało się ze stroną TiTka ?
Project 'Terrorica' Shutdown by Super Vegeta
wersja
Demo,
RM 2000
rok wydania
2003
ocena
6.5/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.