| | Przygody Tomasza Oneironauty | Jazzwhisky, 14:13 27.08.2013 | Jedna z odwiecznych tajemnic - sen. Jaka jest jego rola, co naprawdę znajduje się w jego najgłębszych zakamarkach i jak daleko sięga w nim nasza władza? Między innymi na te pytania stara się znaleźć odpowiedzi bohater wydanej w zeszłym roku gry Eksperyment Sen autorstwa Zombika. Biorąc udział w kontrolowanym eksperymencie, Tomasz rozpoczyna podróż po uliczkach własnej (pod)świadomości - światach pełnych groteski i koszmaru.
Produkcja spod RM2003 to nieco mroczna przygodówka, wymagająca rozwiązania szeregu prostych zagadek, omijania sennych pułapek i czasem odrobinę trudniejszych poszukiwań. Łącznie - całkiem sporo zabawy w oprawie mieszanych grafik odwzorowujących zmienne otoczenie i budującej odpowiedni klimat muzyki. Screeny poniżej, a więcej szczegółów - także w temacie na GRMA. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji, nie straszne Wam długie korytarze i szczypta zagubienia, szukacie drobnych smaczków i macie ochotę przeszukać każdy zaułek tego labiryntu - od dziś zapraszam do ściągania gry bezpośrednio z naszego archiwum.
Ze spraw organizacyjnych - w dolnej części strony pojawiło się kilka nowych buttonów, jednak wciąż mamy wolne miejsca. Przy okazji - przypominam wszystkim autorom gier (zwłaszcza nagradzanych w GF) i osobom współpracującym z TA - cały czas możecie liczyć na stabilny kawałek serwera na wasze strony autorskie, po szczegóły zapraszam do bezpośredniego kontaktu na forum. |
|
| Mnie Zombik strasznie przypomina pod względem rmowania Skacia. W obu przypadkach twórcy zrobili sporo przyzwoitych gier(chociaż do Skacia, wiadomo daleka droga), ale z pamięci wymienię może 2 gry Skacia i 1 Zombika, która jest naprawdę godna uwagi | | Noruj, 00:35 01.09.2013 |
| Mi najbardziej podobał się Rycerz Śmierci, ale to dlatego że przez tą grę poznałem Zombika.
Hm. Duże światy i ich nie zagospodarowanie to właśnie jeden z większych problemów, nawet wystarczy spojrzeć na moje Sereitei, ten sam błąd... Dlatego teraz robię wszystko na mniejszych przestrzeniach, a staram się je lepiej wykorzystać ;) Cóż czekam na kolejny projekt Zombika, jednak mam adzieje że nie będzie to kolejny cut projekt a pewłniak z polotem:) | | Rahim, 18:16 31.08.2013 |
| Jak dla mnie to najlepiej zapowiadał się Skarb Koteków - uwielbiam debilnych bohaterów i klimat totalnego absurdu. | | ~Kleossja, 14:36 31.08.2013 |
| Dla mnie to problem sporej większości polskich gierc spod RM. =)
Wielkie mapy kończą się zawsze źle, pozostają pustymi, jałowymi obszarami obniżającymi tempo i intensywność roz(g)rywki albo zamieniają się w śmietnisko losowych elementów ("czymś przecież trzeba wypełnić teraz ten bezmyślny bezkres!" :)), utrudniająch przemieszczanie się po lokacji. | | Jazzwhisky, 14:19 31.08.2013 |
| Hoia Baciu było najlepsze, ale Zombik przestał je robić :( | | Soul, 13:34 31.08.2013 |
| Dla mnie największym problemem tej gry (jak i paru innych Zombika) jest zbyt duża ilość łażenia po okolicy. | | GameBoy, 12:53 31.08.2013 |
| Jazz zainteresowanie projektem jest niewielkie, może dasz coś nowego? :) | | Rahim, 10:20 31.08.2013 |
| Ciekawy pomysł i klimat, ale dla mnie za mało grania, za dużo łażenia | | Noruj, 00:44 28.08.2013 |
| Gra ciekawa, podobnie jak to rzekł Michu nie mój gatunek, jednak grało się miło, aż do labiryntu ._. // Dziękuję za umieszczenie buttona na stronie. | | Rahim, 22:40 27.08.2013 |
| Nie przeszedłem labiryntu ze screena 4. Hardkor za duży. | | X-Tech, 20:01 27.08.2013 |
| Polecam gierkę. To w ogóle nie mój gatunek, ale grało się znakomicie. | | Michu, 17:24 27.08.2013 |
| Tym razem udało mi się stanąć na podium :)
Ja osobiście nie przepadam za labiryntami i nie przeszedłem tej gry. Za dużo wielkich labiryntów! | | Soul, 16:11 27.08.2013 |
| Wreszcie button Gońca, brakowało mi go.
Znów pierwsza? | | ~Kleontyna, 15:15 27.08.2013 |
|
|
Logowanie/Rejestracja
|
|
|
|
|
|
|
|
Absolute Power by Nathan2000
wersja Demo, RM 2000 rok wydania 2005 ocena 6.0/10 |
|