God has fallenJazzwhisky, 14:02 18.10.2015
    Nieznana postać w nieznanym miejscu i czasie - to sprawdzony punkt wyjścia niejednej gry przygodowej, zwłaszcza w klimatach horroru. Podobnie startuje Divinity Fatum by GreyInvidia, choć poza tym wszystko inne jest już jak na RM dosyć wyjątkowe.
    Technicznie demo (RMVXA) to spory kawałek gry w całkowicie oryginalnej oprawie, o bardzo charakterystycznej, intensywnie sennej i nieco surrealistycznej stylizacji. Rozgrywka to przede wszystkim ciągła eksploracja i zbieranie wskazówek w niekończącej się siatce ulic tajemniczego miasta. Charakterystyczny układ map i powolny rytm będzie wymagał od was sporo cierpliwości, ale jeśli jesteście fanami podobnych gier i język angielski nie stanowi dodatkowego problemu - DF potrafi nagrodzić wasze starania.
    Demo - stworzone z myślą o pełnoletnich graczach - ma już kilka lat, ale tytuł jest wciąż rozwijany przez autora. Screeny poniżej, a więcej informacji tradycyjnie m.in. na GRMA. Link do najnowszej, wrześniowej wersji demonstracyjnej Divinity Fatum od dziś w naszej bazie gierc, polecam na jesienny wieczór.




P.S. Wreszcie znalazłem trochę czasu, nie wiem jak będzie w tym miesiącu, ale od listopada powinno by już tylko lepiej, spodziewajcie się większego napływu newsów z końcem roku. :)



Bardziej od gry nurtuje mnie obecność areva na Tsukuru:)
W dema rzadko grywam, ale do tego niedługo przysiądę. Wątpię, żeby autor wydał pełną wersję, zwłaszcza że po urodzinach dziecka wyłączył się z życia scenowego.
ravenone, 18:27 20.10.2015

Potwierdzam, rzadko oceniam wyżej oprawę niż fabułę, ale tutaj grafika bije na głowę 99% tego, co widziałem w polskim RM.
Michu, 12:59 20.10.2015

Graj graj, produkcja momentami trąci trochę takimi klimatami tanich creepypast dla nastolatków, nie jest to Yume Nikki, ale to wszystko mocno subiektywna kwestia. Poza tym jest bardzo grubo, jedno z najlepszych dem w historii POLSKIEGO RM, a jeśli chodzi o oryginalną oprawę - najlepsze.
Jazzwhisky, 20:11 18.10.2015

Gra wygląda jak ekspozycja grafik aczkolwiek nigdy w to nie grałem, ale zdecydowanie wygląda jak jeden z projektów, które starają się zainteresować prezentowanymi grafikami. Zagram
~XTechnoxx, 18:41 18.10.2015

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Tale of Exile: Akt I
2. Gromada
3. Qmai World 1
4. Septerra Core: Dream About The Past
5. Wrota Arkany 2
6. Asgun
7. Komnata
8. Rhomik 2: Przygoda
9. Wrota Arkany 3
10. Manga Carta
» Osseus [VX]
» [VXACE] Bazgroł
» [VX ACE] SpaceSave
» [RM MV] Pierwsza scenka
» Co stało się ze stroną TiTka ?
» [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)
» Piracka Łajba - blog | Tworzenie gier, RPG Maker
» Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]
» HUD (RMXP, Steam, ENG)
» Venesard się nudzi.
Demons Legacy by Mefsoft
wersja
Demo,
RM 2000
rok wydania
2003
ocena
8.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.