Średnia hawajska dla każdegoJazzwhisky, 17:23 27.12.2015
    Grudniowy maraton zbliża się powoli do finału, ale to zdecydowanie jeszcze nie koniec sensacji. Przede wszystkim, już jutro startuje konkursowe podsumowanie roku, czyli wybór najlepszych gier podczas Golden Forków 2015. Tymczasem jeszcze dziś - powrót do źródeł, czyli jeden z klasycznych stylowo tytułów spod RM2003, wydany zresztą na początku tego roku.
    Brak Weny 2: Zastępstwo w wykonaniu Prekiego to inspirowana oryginałem, luźna kontynuacja przygodowej gry akcji opartej technicznie na znanym systemie autorstwa Ska'Cia. W standardowym pakiecie otrzymujemy: urozmaiconą rozgrywkę, wykrzywioną wizję rzeczywistości, postaci z otoczenia autora, sporo ciężkiego humoru i ulicznego języka oraz prawdziwy galimatias fabularny z mieszaniną przeskoków, bugów i innych śmiertelnych zagrożeń. Zapisujcie stan gry często, więcej informacji na temat produkcji znajdziecie tradycyjnie na GRMA, zaś sam tytuł czeka do zasysania w naszym downloadzie.





Crasher, umożliwiłbym save gdyby nie fakt, że zmiana chipsetu jest tymczasowa. Poza tym owa "zepsuta" funkcja idealnie wpisuje się w końcówkę gry ;)
Preki, 15:53 03.01.2016

Mi gra bardzo przypadla do gustu. Wiele dziwnych miejsc, duzo smiechu i ten wkur... gdy po raz 12483835 umarlem w szkole xD
Ogolnie projekyt bardzo udany.
CrashuR, 15:24 03.01.2016

Chodziło mi o pewien klimat, który posiadają RTPówki, a nie o grafiki.
;)
Adrapnikram, 02:08 03.01.2016

Szczerze mówiąc, wpierw bardzo wstrzymywałem się przed publikacją tej gierki. Przede wszystkim ze względu na to, że robiłem ją z zamysłem pokazania jej tylko Ska'ciowi. Pod koniec jednak zmieniłem decyzję, a głównym powodem ku temu był mocny (w porównaniu do prequela) klimat, zwłaszcza pod koniec gry.

@Adrapnikram - jeśli chodzi o "styl RTP", to pozostanie on składową cechą wszystkich moich gier, co najmniej jeśli chodzi o sprite'y postaci. Po prostu łatwo to przerabiać, a nie samymi CharSetami dobre postacie stoją, o czym należy pamiętać. Poza tym robienie ich od zera spowalnia, i tak już moje żółwie tempo tworzenia gier. BTW fajnie słyszeć, że poziom trudności sprawia Tobie satysfakcję, co też mnie nie dziwi, gdyż im cięższe wyzwanie, tym większa frajda z pokonania tegoż. Ale akcja też jest tylko dodatkiem sprawiającym, że nie walimy ciągle w Enter czytając dialogi.
Preki, 22:09 02.01.2016

Obie giery mają klimat naładowany energią z humoru. Brak monotonii przez różnorodne minigry przerywniki.
~x-tECH7, 19:19 30.12.2015

Cała gra jest całkiem znośna dla mnie. Nigdy nie przepadałem za takimi stylowo RTPowymi grami z 2k/2k3, ale jest parę rodzynków. I w większości są to humorystyczne kawałki. A ten poziom trudności. Ile satysfakcji.
Adrapnikram, 14:06 30.12.2015

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Qmai World 1
3. Septerra Core: Dream About The Past
4. Asgun
5. Komnata
6. Manga Carta
7. Wrota Arkany 2
8. Tale of Exile: Akt I
9. Wrota Arkany 3
10. Kruk
» Niezapomniana Przygoda Tom 1
» -POWITANIA (i pozegnania)-
» RPG MAKER MV możliwości programu
» Kingdom (RPG Maker VX Ace)
» [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)
» [Vxa]Noire
» Ołówek, gumka, kartka. Czyli zajawka na rysowanie :)
» [TUTORIAL] RPGMAKER MV - Przenoszenie na Androida za pomocą INTEL XDK
» Problem z RM MV
» --Junak--[RMMV]
Terminal by X-Tech
wersja
Pełna,
RM 2003
rok wydania
2009
ocena
6.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.