Średnia hawajska dla każdegoJazzwhisky, 17:23 27.12.2015
    Grudniowy maraton zbliża się powoli do finału, ale to zdecydowanie jeszcze nie koniec sensacji. Przede wszystkim, już jutro startuje konkursowe podsumowanie roku, czyli wybór najlepszych gier podczas Golden Forków 2015. Tymczasem jeszcze dziś - powrót do źródeł, czyli jeden z klasycznych stylowo tytułów spod RM2003, wydany zresztą na początku tego roku.
    Brak Weny 2: Zastępstwo w wykonaniu Prekiego to inspirowana oryginałem, luźna kontynuacja przygodowej gry akcji opartej technicznie na znanym systemie autorstwa Ska'Cia. W standardowym pakiecie otrzymujemy: urozmaiconą rozgrywkę, wykrzywioną wizję rzeczywistości, postaci z otoczenia autora, sporo ciężkiego humoru i ulicznego języka oraz prawdziwy galimatias fabularny z mieszaniną przeskoków, bugów i innych śmiertelnych zagrożeń. Zapisujcie stan gry często, więcej informacji na temat produkcji znajdziecie tradycyjnie na GRMA, zaś sam tytuł czeka do zasysania w naszym downloadzie.





Crasher, umożliwiłbym save gdyby nie fakt, że zmiana chipsetu jest tymczasowa. Poza tym owa "zepsuta" funkcja idealnie wpisuje się w końcówkę gry ;)
Preki, 15:53 03.01.2016

Mi gra bardzo przypadla do gustu. Wiele dziwnych miejsc, duzo smiechu i ten wkur... gdy po raz 12483835 umarlem w szkole xD
Ogolnie projekyt bardzo udany.
CrashuR, 15:24 03.01.2016

Chodziło mi o pewien klimat, który posiadają RTPówki, a nie o grafiki.
;)
Adrapnikram, 02:08 03.01.2016

Szczerze mówiąc, wpierw bardzo wstrzymywałem się przed publikacją tej gierki. Przede wszystkim ze względu na to, że robiłem ją z zamysłem pokazania jej tylko Ska'ciowi. Pod koniec jednak zmieniłem decyzję, a głównym powodem ku temu był mocny (w porównaniu do prequela) klimat, zwłaszcza pod koniec gry.

@Adrapnikram - jeśli chodzi o "styl RTP", to pozostanie on składową cechą wszystkich moich gier, co najmniej jeśli chodzi o sprite'y postaci. Po prostu łatwo to przerabiać, a nie samymi CharSetami dobre postacie stoją, o czym należy pamiętać. Poza tym robienie ich od zera spowalnia, i tak już moje żółwie tempo tworzenia gier. BTW fajnie słyszeć, że poziom trudności sprawia Tobie satysfakcję, co też mnie nie dziwi, gdyż im cięższe wyzwanie, tym większa frajda z pokonania tegoż. Ale akcja też jest tylko dodatkiem sprawiającym, że nie walimy ciągle w Enter czytając dialogi.
Preki, 22:09 02.01.2016

Obie giery mają klimat naładowany energią z humoru. Brak monotonii przez różnorodne minigry przerywniki.
~x-tECH7, 19:19 30.12.2015

Cała gra jest całkiem znośna dla mnie. Nigdy nie przepadałem za takimi stylowo RTPowymi grami z 2k/2k3, ale jest parę rodzynków. I w większości są to humorystyczne kawałki. A ten poziom trudności. Ile satysfakcji.
Adrapnikram, 14:06 30.12.2015

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Tale of Exile: Akt I
2. Gromada
3. Qmai World 1
4. Septerra Core: Dream About The Past
5. Wrota Arkany 2
6. Asgun
7. Komnata
8. Rhomik 2: Przygoda
9. Wrota Arkany 3
10. Manga Carta
» Co stało się ze stroną TiTka ?
» Osseus [VX]
» Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]
» Szybki podgląd mapy
» [VXACE] Bazgroł
» [VX ACE] SpaceSave
» [RM MV] Pierwsza scenka
» [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)
» Piracka Łajba - blog | Tworzenie gier, RPG Maker
» HUD (RMXP, Steam, ENG)
Demons Legacy by Mefsoft
wersja
Demo,
RM 2000
rok wydania
2003
ocena
8.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.