Weekendowy Serwis Informacyjny #2Jazzwhisky, 00:07 16.01.2016
    Wydawać by się mogło, że tydzień w świecie RM to naprawdę niewiele. Jednak nie ostatnio, news po prostu goni newsa, nawet lokalnie. Zapraszam do drugiego skrótu ze świata i uzupełnień tego, co wydarzyło się całkiem blisko.

   Na start przypomnienie - powoli kończą się głosowania w Misao Awards 2015, już wkrótce konkursowe wyniki! Na oficjalnym forum zachodniego wydawcy RM pojawiła się też siódma odsłona dodatkowych materiałów dla RMMV, ze szczególnym bonusem dla osób myślących o platformie Steam.
   Poza tym, z najgrubszych wiadomości - swoją premierę kilka godzin temu zaliczyła pełna wersja Echoes of Aetheria autorstwa Dancing Dragon Games, której wydawcą jest znajoma nam Degica. Branżowe serwisy na całym świecie donoszą też o filmowej zapowiedzi Finding Paradise od Freebird Games, czyli kontynuacji największego RM-hitu ostatnich lat pt. To the Moon.

    Tymczasem u nas - do downloadu TA trafiła opisywana niedawno gra NYE'14 by Charlie Vermin, autor zdążył już zresztą uderzyć ponownie, publikując zapowiedź Guyz n' Galz na GRMA.
    Ponadto, nie uwierzycie, kolejny raz swój blog pełen przemyśleń uruchomił X-Tech. Na razie rmfakt to głównie wpisy z pogranicza tematyki, ale zdecydowanie możecie już obserwować, komentować i sugerować autorowi kierunki, w którym pójdą jego kolejne teksty.

    I znów na finał, kartka z kalendarza - w środę minęło 9 lat od premiery Enkidiany by Michu. Tytuł nigdy nie wyszedł poza poziom dema, ale jeśli go nie znacie, to szczególnie zachęcam do cofnięcia się w tamte czasy. To najstarszy z tytułów, które wygrały GF po ich wskrzeszeniu w roku 2007! :)



Dla twojej wiedzy - nie chodzi o fakty, bo tu często zdanie po zdaniu w kosmicznych interpretacjach zaprzeczasz sam sobie, tylko o słownictwo i bezustanne ataki personalne. Pomijam nawet fakt ciągłego spamowania, czy budzącego politowanie komentowania po kilka razy pod rząd, po prostu takie rzeczy - raz na zawsze - zabierz sobie gdzieś idziej. Jesteś już dorosły, a to nie jest jedna z tych piaskownic, które z takim rozrzewnieniem ciągle wspominasz.
Poza tym pokój i bujakasza, kolejny news prawdopodobnie jeszcze dziś. :)
Jazzwhisky, 15:59 18.01.2016

Przecież nie plułem kiedy zniknęły moje 2 posty - napisałem fakty. Znam nawet niejeden nick, który może to potwierdzić. To nie są jakieś SYFY, ale fakty. Trudno. OK nie muszą się jednak tu pojawiać. Jak poleci możliwość komentowania to poleci. Ważne, że cenzurą i lizusami z zamthira, którzy są obecnie nadal na scenie - można zbudować historię na nowo tak aby się podobała wszystkim I BĘDZIE grać gitara.
~Xteszko, 15:16 18.01.2016

Mylą Ci się pojęcia, nie odróżniasz zakazu plucia na innych od cenzury, ale to nawet zrozumiałe. Niemniej masz rację, następnym razem wywalaj ten syf gdzieś indziej, dla mnie usuwanie tych wpisów, nawet bez czytania, to wciąż niepotrzebnie tracone sekundy życia. Skończyłem dyskusję, teraz już tylko informuję, następnym razem będę się żegnał.
Jazzwhisky, 10:31 18.01.2016

XD No cóż. Wiele rzeczy wymaga wyjaśnień, ale dobrze skoro Ravenone uważa, że ja wróżyłem czarno scenie i to napisał, a ja mam tu nie rozwijać, które postrzegam strony za rmowe, a które nie - no to spoczko aż taka strata to nie jest. Następnym razem załatwie problemy bez cenzury u problemów-pomysłodawcy.
~x-techx, 01:59 18.01.2016

X, opanuj się, to wszystko przeszłość, martw się tym co jutro. Ja np. zastanawiam się czy komentarzy nie pozostawić tylko zalogowanym userom, zwłaszcza jeśli ma to wyglądać w ten sposób.
Jazzwhisky, 21:12 17.01.2016

Nic nie zniszczyłeś, zamthir padł przez samego DC, bo nie należał on do zbyt wydajnych ludzi. =)
Kushi zostawił rmxp.pl, bo ludzie po prostu czasem tracą zainteresowanie/czas/chęci swoim hobby.
GameBoy, 20:51 17.01.2016

Podsumowując: Przykładając cegiełki do rozpadu wściekłych spamowisk pomogłem przełożyć cegiełki dla aktywnych działań w rmie. Zresztą popatrz sobie na te statystyki jak zaczęły rosnąc po upadku zamthira.
~X-TECHX, 20:45 17.01.2016

Wiesz pisząc ten tekst do Gońca możesz zamienić X-Techa na Kushi admina RMXP bo to on sam napisał porzucając sajt , że pozostawia dosłownie tę piaskownicę. BUJA
~xTECHX, 20:31 17.01.2016

X - o ile mnie pamięć nie myli, to szczyciłeś się tym, że doprowadziłeś do upadku "syf", czyli Zamthir i rmxp.pl, głosząc przy tym, że scena umiera przez ludzi na tych forach, którzy RM się nie zajmowali. Tak więc nie odwracaj kota ogonem.
ravenone, 19:23 17.01.2016

Jak nie masz gdzie pisać, to nie pisz wcale. Co to ma wspólnego z Weekendowym Serwisem Informacyjnym?
Noruj, 14:54 17.01.2016

http://goniecrm.pl/analizy/scena3.html Nie mam jak się do tego odnieść piszę tutaj. Kto mnie porównuje do proroków ? Raczej ja ożywiałem te polskie forowiska z zapadlisk z spamu na rzecz pisania o grach czy rmie. Niejednokrotnie stawałem na przeciw pisaniu, że scena umiera - to teraz już jest przegięcie tym tekstem. Ja wpływałem na scenie, aby zwiększać pisanie na temat na forach, a nie na odwrót. Działałem na scenie tak, że kiedy ktoś pisał tekst, że scena umiera zwykle pisałem - że to złudzenia danej osoby, a ktoś pisząc - że kiedyś było lepiej dostawał ode mnie info, że kiedyś było lepiej z spamem nie rmem. Goniec. To już przesada. Czy mój blog jest zachęcany do pisania o Gońcu ?
~X-TechZX, 14:21 17.01.2016

"W sensie, że sterowało się takimi samymi zasadami, które sami przeżyliśmy (prawdopodobnie) lub które w przyszłości mamy zamiar przeżyć tzn. pierwsza miłość, wspólny dom, wielka miłość itd."


Sam sobie odpowiedziałeś IMO. :P
Dobra kampania reklamowa, odrobina szczęścia oraz postać, z którą będzie się identyfikować większość osób, która po grę sięgnęła i masz hit.
GameBoy, 10:30 17.01.2016

Tak jak mówił Adrap, wizualnie i od strony audio to majstersztyk, fajnie potraktowane sceny (widzimy co się dzieje, a nie czytamy o tym) i ciekawa historia :)
reszta to łapanie ludzi na "feels", czyli smutna, piękna opowiastka, melodyjki z pianina i tyle.
Noruj, 00:12 17.01.2016

Lorak dzięki za uwagę do powtarzalności w tekście o Indie. Czasem mi się zdarza celowa powtarzalność w kontekście drobnych pozornie nieistotnych elementów, do których się odnoszę. Taka faza. Postaram się nie powtarzać więcej. Adrapnikram to co napisałeś świadczy o unikalności gierki i autorskości także poniekąd chwała zasłużona.
~X-TechZ, 23:45 16.01.2016

Myślę, że to na pewno przez oprawę audio (głównie) oraz wizualną. Poza tym historia naprawdę daję radę, ale najbardziej w całej produkcji urzekła mnie możliwość wędrowania w czyiś wspomnieniach ingerując w jego życie. Co ciekawe te życie nie było jakieś specjalne różne od życia zwykłego kowalskiego. W sensie, że sterowało się takimi samymi zasadami, które sami przeżyliśmy (prawdopodobnie) lub które w przyszłości mamy zamiar przeżyć tzn. pierwsza miłość, wspólny dom, wielka miłość itd.
Adrapnikram, 23:35 16.01.2016

Możecie mnie zjeść z butami w tym momencie, ale niech ktoś wyjaśni mi fenomen To The Moon? Dlaczego portale branżowe tak jarają się tą konkretną grą, pomimo tego że masa dużo ciekawszych makerówek powstała w przeciągu ponad 10 lat. Mnie osobiście TTM nie przypadło do gustu, nie potrafiłem się wkręcić w klimat jakoś, nieważne bo ja nie o tym. Osobiście uważam, że gry autorstwa Kan Gao zwróciły swoją szczególną uwagę ponieważ sam RM wychodził "z podziemia" oraz na fali trendu, mody na produkcje opatrzone etykietą "gra INDIE".
Preki, 23:21 16.01.2016

Co do Micha i jego dema, czekamy na pogranie w dalsze części Posranych Braci :P
Noruj, 22:47 16.01.2016

Sporo prawdy w tym tekście o indie, X. Niemniej jednak nie najlepiej mi się czyta twoje wypociny, bardzo często się zapętlasz i powtarzasz to samo po 5 razy w jednym wpisie.
Masz bardzo jasne kryteria doboru gierek jeżeli chodzi o setting, a ja niestety nie przepadam za bardzo za S-F i cyberpunkiem.
lorak, 19:34 16.01.2016

GB: Who cares?

Zastanawiałem się czy pomysł będzie kontynuowany i proszę :) ekstra
Noruj, 17:10 16.01.2016

Hehe. To wy macie sobie zdecydować czy Gothic pomimo tego, że jest na mojej top liście - czy aby na pewno znajduje się w moim top gier. W zasadzie Fallout ma podobnie, ale na innych zasadach. Czy to tylko moje top gier ? Zróbcie swoje z screnami chętnie kiedyś obczaję, a jeśli jarają was podobne gry lub nie zawsze możecie skomentować - nie tylko ten temat, ale i resztę na blogu. Buha
~X-TechY, 14:27 16.01.2016

X-Tech wymienił Gothica w ulubionych grach. :O
Koniec świata jest blisko.
GameBoy, 09:40 16.01.2016

Nie ukrywam, że podobają mi się te newsy. Ciekawa forma podania informacji. Wreszcie odpocznę sobie jakoś od sceny zostając na czasie.
Enkidia ciekawa, pograłbym dłużej, ale nie pasowało mi kilka rzeczy w tym demie, które można by zobaczyć w pełniaku.
Adrapnikram, 00:01 16.01.2016

Grałem w Enkinadie. Ciekawe to było. Znacznie lepsze niż te moje szufladowe projekty, które kiedyś sobie robiłem bez necika dla samego siebie dla radochy z tworzenia. Ogólnie gierka była całkiem klimatyczna i dobry był motyw z zasobami. Gry Charlie stają się co raz bardziej hardkorowe w jego laboratorium. Polecam mój blog. W ostatnim poście wymieniłem kilkadziesiąt gier opisując każdą i dodając screeeny - gry, które przeszedłem niejednokrotnie w większości i uważam za najlepsze. Poza tym masa innych rzeczy do poczytania w tym o mojej miłości do gry Gothic i gier MMORPG. Buja.
~X-TechY, 23:18 15.01.2016

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Qmai World 1
3. Asgun
4. Komnata
5. Septerra Core: Dream About The Past
6. Manga Carta
7. Tale of Exile: Akt I
8. Wrota Arkany 3
9. Wrota Arkany 2
10. 8 Bit Quest
» Szukam gry w stylu...
» Kingdom (RPG Maker VX Ace)
» [RPGXP] charset Geralta z Rivii
» Ziemniaczany blog
» [MV] Pomocy w pisaniu pluginów
» Nobunaga's Shadow [MV]
» [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy
» Głodówka
» [VX] Ograniczona Ilość Przedmiotów
» [RMXP] BGM przestało działać
Opowieści z Asgun by Noruj
wersja
Pełna,
RM VX
rok wydania
2011
ocena
5.5/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Używamy plików cookie.