Pustka i %#*$!Jazzwhisky, 18:55 18.01.2016
    Jeśli dobrze pamiętacie zachodnie cRPG-i z drugiej połowy lat 90., to wiecie, że oprócz tych kilku klasyków, które znają wszyscy, pojawiło się wtedy jeszcze całkiem sporo innych tytułów o podobnym kształcie. W te utarte, acz nieco zapomniane, szlaki wchodzi wyraźnie - wydana w zeszłym tygodniu - pełna wersja gry Pogromca Pustki autorstwa HaxoTV.
    Tytuł wyróżnia rozbudowany, otwarty świat wraz z mnogością rozwiązań technicznych, w tym interfejsu gry. Do tego w pakiecie PP dorzuca oryginalną oprawę audiowizualną, bardzo charakterystyczny klimat i naprawdę spory kawałek rozgrywki. Co prawda całość domaga się licznych poprawek i uzupełnień, dialogi są pełne zgrzytów, ale jeśli jesteście fanami takiego surowego (nierzadko topornego) cRPG na styl zachodni sprzed lat - to nie możecie przejść obok tej nietypowej premiery obojętnie.
    Produkcję (RMXP) z pewnością czeka jeszcze niejeden retusz i rozwinięcie (a także manual, który powinien pojawić się wkrótce), póki co - zrzuty z gry poniżej, a więcej informacji, download i aktywną dyskusję znajdziecie tradycyjnie na GRMA.





Ja grafki się zbytnio nie będę się czepiał, gdyż nawet fajny jest ten oryginalny styl grafik, ale pod względem mechaniki to niestety gra nie dla mnie...
Keibi, 20:38 21.01.2016

Ja obiecałem, że nic nie powiem, dopóki nie przejdę. Najwyraźniej zamilknę na wieki.
Adrapnikram, 23:57 20.01.2016

Weź nie prowokuj.
Jazzwhisky, 23:09 20.01.2016

Tyle się o tej grze już napisało, że nikt nie wie, co właściwie dodać :>
Zgadałem? :D
Noruj, 23:04 20.01.2016

Próbowałem w to pogierzyć, ale nie mam pojęcia w jaki sposób w tej grze się walczy i nie wiem za bardzo o co tu chodzi, bo postaci które mówią w oknach wiadomości nie odznaczają się - nie błyskają, nie mają chmur dialogowych nad głowami i choć facesetów / imion - ciężko to ogarnąć kto kiedy i co mówi. W każdym razie jest giga potencjał.Mi się grafy oryginalność podoba i masa różnych elementów, ale stylistka nie mój klimat. Zobaczę co z tego będzie dalej to może znów dam szansę na kilka minut. Póki co chciałbym wiedzieć kto co mówi i kiedy - to by było dobre, a może wystarczające, aby się zagłębić w storyline.
~X, 19:57 18.01.2016

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Qmai World 1
4. Tale of Exile: Akt I
5. Asgun
6. Wrota Arkany 2
7. Dark Dawn
8. Wrota Arkany 3
9. Komnata
10. 8 Bit Quest
» DUŻO MUZYKI [midi/mp3/ogg/wav/flac/itd.]
» [Szablon] Chipset 2k/3
» [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy
» [VX] Project2
» EnterVPL nagrywa gry z RM
» RMgryTV
» CrashuR na Jutubach
» [XP] Shaarimoth
» [XP] Akcesoria i warunki
» [XP] Wyświetlanie portretu przy wiadomości
Przygoda by Mantiq
wersja
Pełna,
RM VX
rok wydania
2011
ocena
4.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.