Weekendowy Serwis informacyjny #13Jazzwhisky, 22:35 03.04.2016
    Pierwsza ćwiartka roku przeleciała jak z bicza strzelił. A co w ostatnim tygodniu? Na początek - kolejny tekst pełen porad przygotowała dla Was Degica. Wystartowała też druga odsłona steamowego Season Pass na dodatkowe zasoby dla RMMV. Wkrótce więcej.

    A pozostając na Steamie, tytułem spod znaku RM, który najbardziej wybił się tam w tym tygodniu jest chyba Take the Dream IX od Yai Gameworks. Zasysajcie i grajcie, to kolejna darmowa pozycja na platformie, a przy okazji pomyślcie też o cofnięciu się też do Close Your Eyes, poprzedniej, całkiem popularnej produkcji (tych samych autorów) z zeszłego roku.

    Tymczasem u nas - bez zalewu zapowiedzi, ale pojawiły się premiery, o których postaram się napisać więcej w nadchodzącym tygodniu. Poza tym niespodziankę ze świata Kronik Asgun (nieustannie polecam) przygotował nam Noruj. Jeśli lubicie słuchowiska w odcinkach - to coś zdecydowanie dla Was.


    I tradycyjnie na koniec - cofamy się w czasie. Tym razem nawet dalej niż Marty McFly, bowiem wczoraj minęły 62 lata od utworzenia - matki i ojca wszystkich firm odpowiedzialnych za serię RM - Kadokawa Corporation. Choć historia firmy sięga jeszcze dalej, to do dziś wszystko pozostaje w rodzinie, a ogromnym wydawcą - kojarzonym z dziesiątkami publikacji (od NGE, przez Famitsu, po Cowboy Bebop) - zarządza Tsuguhiko Kadokawa, syn założyciela.

P.S. Ah, jeszcze dla odważnych - prosto z kanału na YT - bonus poprimaaprilisowy by VladArges! Pamiętajcie, jeśli jakimś cudem ukończyliście już trzynaście lat, oglądacie na własną odpowiedzialność.



Zgadzam się, te porady często nie są może specjalnie wyszukane, ale, cholera, łatwo zapomnieć o takich totalnych podstawach.

Take the Dream IX ma kilka niezłych artów i to w zasadzie wszystko, styl kompletnie mnie odrzuca. Z tego punktu widzenia Close Your Eyes było dużo ciekawsze.
Michu, 08:34 06.04.2016

Np. palec. =)
GameBoy, 23:30 05.04.2016

Tak ciężko coś położyć na ten klawisz? XD
Dragon Kamillo, 19:54 05.04.2016

Wszystko, co powiem, może być użyte przeciwko mnie?

Z bieganiem nadal się zgadza - nie używam go za często, bo denerwuje mnie właśnie konieczność przytrzymywania shifta. Ale gdy w grze jest OPCJA SYSTEMOWA pozwalająca tego uniknąć, to korzystam z niej z upodobaniem. :P
Kleo, 18:59 05.04.2016

Kleo, od biedy bieganie można podciągnąć pod "inne, stałe elementy rozgrywki". :P
GameBoy, 18:44 05.04.2016

A kiedyś pisałaś, że z biegania nie korzystasz za często :P
Noruj, 17:36 05.04.2016

Popatrzywszy szerzej mogę stwierdzić, że istotnie jest coś, co lubię sobie wybrać. A mianowicie to, żeby postać biegła bez przytrzymywania shifta. Czyli opcja dla mnie jednak jest. :)

Przy okazji - Take the Dream IX to dziwna gra. Trochę zbyt dziwna, jak na mój gust.
Kleo, 16:41 05.04.2016

Haha, trochę racja, nawet pewnie zaliczyłbym się do tej samej grupy. :)
Ale spróbuj popatrzeć szerzej, nie trzeba, ale można, co byś wybrała jako pierwsze?

Ze słuchowiskiem to banał, po prostu najlepszy materiał tygodnia. :)
A porady w tekstach, które wrzuca Degica rozbrajają czasami swoją prostotą. Potwierdza to trochę, że dokładnie tak jest - większość z nas potrafi zgubić takie najważniejsze rzeczy, goniąc za jakimiś nieosiągalnymi konceptami.
Jazzwhisky, 15:48 05.04.2016

Znów mi brakuje opcji w ankiecie. Ja najbardziej lubię, gdy niczego nie trzeba wybierać. :)
Kleo, 15:36 05.04.2016

Ciekawe są te porady z bloga Degiki, chociaż te ostatnie nie mają wiele wspólnego z settingiem, a raczej z budową scenariusza. Fajnie by było, gdyby komuś chciało się je przetłumaczyć i wrzucić tutaj albo na Gońca, na pewno są osoby mniej ogarniające język, które mogłyby wyciągnąć z nich jakieś korzyści. I w ogóle dzięki za prowadzenie tego Serwisu Informacyjnego, bo sam bym nigdy się nie dogrzebał do tych tekstów :)
Deathwing, 21:16 04.04.2016

Dzięki za wrzucenie słuchowiska. Obecnie już mam nagrane część głosów do następnej części.

Fajna wstawka o Kadokawa Corp.
Noruj, 00:27 04.04.2016

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Tale of Exile: Akt I
4. Wrota Arkany 2
5. Qmai World 1
6. Komnata
7. Manga Carta
8. Asgun
9. Dark Dawn
10. 8 Bit Quest
» Ziemniaczany blog
» [VXa] Problem z walką
» [VXa] Czcionka
» Tnące się animację na mapie [xp]
» Historie zmyślone: Tulaśny terror [VXAce]
» Robię grę dla DOS-a.
» EnterVPL nagrywa gry z RM
» [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope
» Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]
» Legenda Pathory HD (RM VX Ace)
Fantasy by Michu
wersja
Demo,
RM 2000
rok wydania
2003
ocena
6.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.