WszecharchiwumJazzwhisky, 00:13 03.05.2016
    Co tydzień, to premiera - tak też było pod koniec zeszłego tygodnia. Tym razem, nieco z zaskoczenia, swoim pomysłem na tradycyjne podejście do tematu jRPG uraczył nas Zodiac, publikując swoje Omnis Archium (RMVXA).
    Gdy Alex powraca do rodzinnej wioski po wykonaniu jednego z pospolitych zadań, okazuje się, że coś jest zdecydowanie nie tak. Zatrzymanie w czasie to jednak tylko początek kłopotów i zaledwie zwiastun prawdziwych przygód. Świat, jaki zna Alex, jest w niebezpieczeństwie.
    OA od pierwszej minuty atakuje klimatem i motywami, które znacie z japońskich klasyków 2D na konsole. Mamy tu i losowe walki, i proste dialogi, a także młodego bohatera, małe znajdźki czy wielką tajemnicę. Wszystko ubrane w RTP i nieco znanych motywów muzycznych, również zaczerpniętych od kultowych pozycji gatunku. Kilka zrzutów z początkowych minut gry poniżej, a download oraz więcej informacji znajdziecie na GRMA. Zachęcam. :)





Bo ja wiem, wszechakwarium, no.
Jazzwhisky, 11:50 05.05.2016

To ja poproszę jakąś pogłębioną analizę, bo teraz sama nie wiem, czy mam chęć na rybkę, czy może raczej wolę popływać. A może chodzi o jeszcze coś innego? :)
Kleo, 11:37 05.05.2016

Głodnemu chleb na myśli. :)
Jazzwhisky, 10:34 05.05.2016

Chyba mam coś nie tak z oczami (albo z głową??), bo za każdym razem, gdy patrzę na tytuł newsa, to wydaje mi się, że brzmi on "Wszechakwarium". xD
Kleo, 17:23 04.05.2016

I co z tego, scena i tak umiera. :V
GameBoy, 10:42 04.05.2016

Wygląda na to, że tym roku swobodnie przechodzimy od komedii w stronę klasyki jRPG, robi się z tego powoli kolejne kombo. :)
Podoba mi się też ten tworzący się obyczaj wydawania małych i dużych poprawek do gier, fajnie, gdyby stało się to zupełnym standardem.

No i w sumie mamy już 15 premier w ciągu 17 tygodni! A możliwe, że te największe dopiero przed nami.
Jazzwhisky, 19:59 03.05.2016

Czuć od początku, że projekt jest "z tych pierwszych", bardzo często eksperymentalnych. A mimo wszystko, w przeciwieństwie do większości podobnych, nie odrzuca swoimi niedoskonałościami i niedoróbkami. Jest w nim jakiś fun.
Michu, 19:51 03.05.2016

Dzisiaj wyszła poprawiona wersja, jak obiecałem tak i zrobię. Dzisiaj jeszcze postaram się popykać trochę.
Fear, 18:44 03.05.2016

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Qmai World 1
3. Asgun
4. Komnata
5. Kruk
6. Septerra Core: Dream About The Past
7. Wzór
8. Manga Carta
9. Tale of Exile: Akt I
10. Wrota Arkany 2
» RPG MAKER MV możliwości programu
» Kingdom (RPG Maker VX Ace)
» [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)
» [Vxa]Noire
» -POWITANIA (i pozegnania)-
» Ołówek, gumka, kartka. Czyli zajawka na rysowanie :)
» [TUTORIAL] RPGMAKER MV - Przenoszenie na Androida za pomocą INTEL XDK
» Problem z RM MV
» --Junak--[RMMV]
» [XP] Ilość przedmiotów, widoczna na mapie i statystyki
Drizzt Do'Urden by Twardy
wersja
Demo,
RM 2000
rok wydania
2003
ocena
6.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.