Weekendowy Serwis informacyjny #22Jazzwhisky, 21:54 05.06.2016
    Pogoda ostatnich dni nie nastraja do spędzania czasu przed monitorem, ale najwyższa pora na podsumowanie wydarzeń z tygodnia, odcinek 22. Na rozgrzewkę, polecam dwa fajne artykuły na blogu RM - tutorial o wykorzystaniu RegionID w RMMV oraz tekst o aktualizacjach gier.

    Dalej, Steam przyniósł w tym tygodniu dwa mocne uderzenia - klasyczne cRPG spod RM2003 pod postacią Ara Fell by Stegosoft Games (gdzieś w sieci jest jeszcze pewnie stara, niedopracowana, ale darmowa wersja tej produkcji) oraz grę przygodową spod RMVXA pt. Wanda autorstwa Kodots Games, której demo możecie wcześniej zassać stąd. Polecam.

    Tymczasem na GRMA cały czas trwają zmagania w Lidze Mapperów, aktualnie to już kolejka 5. Poza tym wśród nowości pojawiły się dwie zapowiedzi przygodówek spod RM2003. Prezentację produkcji Lovro i Vesna przygotował Zombik, a jednocześnie informacje o swoim pojekcie pt. Graveyard wrzucił też Soul.
    Ponadto, kilka dni temu w Gońcu RM pojawiła się kolejna recenzja, tym razem poczytać możecie tekst Piotra I na temat gry Dark Dawn. W międzyczasie rozwinął się też powiązany z tematyką RM kanał by EnterVPL, aktualnie autor zawzięcie przedziera się przez Asgun. :)

    Wreszcie, jako wisienka na torcie z małym odwołaniem do przeszłości - news dnia, czyli premiera produkcji KoSmos 2017 by Ska'ciu. Tytuł to - przygotowana na bazie pracy konkursowej z TACO5 - ko(s)miczna zręcznościówka, ponownie spod znaku RM2003. Screeny z gry poniżej, ale ostrzegam - ściągacie i odpalacie tytuł na własną odpowiedzialność.




Pamiętam, jak w recenzji mojej Eternii, Reptile napisał, ze niestety, ale projekt swoje waży...uwaga 17Mb :) Czasy się zmieniają, teraz nie mam osobiście z tym problemu, żeby wyssać 250Mb nawet na demo.
Fear, 17:12 10.06.2016

Czy sama gra też, to nie mam pewności, ale demo jest faktycznie krótkie. Jak na mój gust to jest w nim troszkę za mało interakcji - kontrolę nad postacią mamy praktycznie tylko wtedy, gdy przychodzi do rozwiązania jakiejś zagadki (są fajne, ale dość łatwe). Grafika jest śliczna, udźwiękowienie daje radę, a i historia zapowiada się nieźle. Dorzucę sobie grę do listy życzeń i jak się trafi w porządnej przecenie (Steam mnie rozpieścił pod tym względem, więc wydanie na jakąkolwiek grę więcej niż 3 euro uważam za skandaliczną rozrzutność :)), to pewnie ją kupię.
Kleo, 23:36 07.06.2016

Nie no, dla mnie 200mb to nie problem ściągnąć, po prostu skoro to demo podobno krótkiej gry to spodziewałbym się tak ze 3-4x mniejszej wagi.
GameBoy, 15:35 07.06.2016

Jak gra jest warta uwagi to może ważyć nawet i 500 mega, jak na makerówkę wiele to nie będzie. Dziesięć lat temu, ok, zgodzę się, to było wiele, a ściąganie 300 mega mogło zająć nawet cały dzień. Dziś wody na herbatę nie zdążysz zagotować a już będzie ściągnięte.
Preki, 12:50 07.06.2016

Waga to oczywiście folder audio, full wersja ma tylko 40MB więcej.
Jazzwhisky, 12:37 07.06.2016

Jazz mnie mocno nim zainteresował. Już ściągnięte!
Michu, 12:27 07.06.2016

223MB demo. o_O
GameBoy, 12:08 07.06.2016

KoSmos 2017 to nic, w tym tygodniu szykujcie się na kolejne uderzenie :P
Preki, 23:53 06.06.2016

Zagrajcie jeszcze w Wandę, jest free-demko, a to w zasadzie news tygodnia RM na świecie.
Jazzwhisky, 23:13 06.06.2016

Ara Fell miażdzy jeśli chodzi o grafikę (bardzo dopracowana), ale zagrałem z pół godzinki i gameplay/fabuła mnie jakoś specjalnie nie pochłonęły. To może być zły znak, ale pogram jeszcze i zobaczę co się dzieje dalej. Muzyka trzyma poziom.
pakitos, 18:51 06.06.2016

Adrapnikram: Może dlatego, że gra powstała w 2 minuty, a cała reszta jej elementów w 8.
Ja wytrzymałem 30 sekund po czym z hukiem wywaliłem tego crapa z dysku xd Robić wersję rmową crapa to tak jakby rozmnażać świadomie choróbska.
X-Tech, 17:50 06.06.2016

Nie zgadzam się z Adrapem. Ta gra to geniusz, a przez muzykę muszę powstrzymywać się od śmiechu, co by koledzy nie stwierdzili że zgłupiał do końca XD.

Dla mnie świetne, a muzyka to druga obok "wersji dla nobów co nie mają skillów" czołga, której mógłbym słuchać i radować się bez przerwy XD.
Dragon Kamillo, 17:47 06.06.2016

Ciekawe jest to, że te dwa screeny prezentują się lepiej niż sama gra xD
Adrapnikram, 16:40 06.06.2016

Hong Kong 97 wersja RM. Nawet jeśli zrobiono to w 10 minut to i tak...przywraca wspomnienia..."arcydzieła"
X-Tech, 22:23 05.06.2016

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Tale of Exile: Akt I
3. Septerra Core: Dream About The Past
4. Asgun
5. Wrota Arkany 2
6. Qmai World 1
7. Komnata
8. Manga Carta
9. Dark Dawn
10. 8 Bit Quest
» [VX] Dźwięki do zadań
» EDEN [XP]
» ScreenShooter - alternatywa
» [XP] Shaarimoth
» [XP] Skrypt: LAGI
» [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
» [XP] Chaos Element: Climax Redux
» Fallout 3 2D [RM 2003]
» Podziemia: Człowiek [XP]
» GF 2017 - przygotowania, dyskusja, zgłoszenia gier
Nadzieja by Adams the Red
wersja
Demo,
RM 2000
rok wydania
2003
ocena
3.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.