Kruk 2: Dzień KrukaAdrapnikram, 17:45 27.08.2016
    Dawno nie było żadnego newsa, tym bardziej o grze, czas więc to nadrobić. Akurat nadarza się na to świetna okazja, ponieważ kilka dni temu na scenę trafiła nowa gra o nazwie Kruk 2: Akt I (RMVX) autorstwa INRE.
    Gra jest sequelem dobrze przyjętego (pierwsze miejsce na GF 2013) Kruka. Druga część oferuje lekką rozgrywkę z kilkoma zagadkami logicznymi oraz dużą ilość siekania wrogów różnego rodzaju orężem. Walka w grze jest osadzona w czasie rzeczywistym, więc niektórzy wrogowie będą zmuszali nas do niezłej gimnastyki palców na klawiaturze. Projekt nie jest zbyt długi i stawia bardziej na opowiadaną historię niż mechanikę. Fabuła w grze jest ciekawie opowiedziana, cutscenki są dość krótkie, ale jest ich dużo i są porządnie zrobione.
    Podsumowując, K2 to tytuł, w który warto zagrać, w szczególności, że jego przejście nie zajmuje dużo czasu. Zdecydowanie polecam i czekam na kolejne akty (mam nadzieję, że tym razem proces produkcji będzie krótszy niż przy pierwszej odsłonie).





Póki co nie przekreśliłem gry. Będę grał dalej i liczę, że zaznam ciekawej rozgrywki i akcji.
X-Tech, 15:57 05.10.2016

Nie można mieć wszystkiego. Jeśli postawisz na zapchanie lokacji dekoracjami, a nie realnie intensywnie ciekawe przygody na każdym kawałku "spacerku" musisz się potem zmierzyć z pochwałami za gęstość dekoracji i niedosytem od osób, dla których liczy się rozgrywka i przygoda, a nie prezencja dekoracji map zamiast faktycznie intrygujących spacerków przez nieprzewidywalne lokacje pomagających prowadzić akcję i przygody. Gdyby włożyć 10 razy tyle roboty co włożone zostało w dekoracje na mapach - w rozgrywkę i w treść - pewnie byłby to niezły rollercoaster, a tak to są grafiki, ale jakoś mało gry w grze i realnej fabuły.
X-Tech, 15:56 05.10.2016

Pod Operą jest w porządku, więc pewnie coś z tą aktualizacją firefoxa.
Dragon Kamillo, 17:43 30.09.2016

Tak, dziś, Mozilla Firefox. Chyba była aktualizacja - to może przez to.
Dragon Kamillo, 17:41 30.09.2016

Ale nagle dziś? Pod jaką przeglądarką?
Jazzwhisky, 15:12 30.09.2016

Coś się obrazki rozsypały w newsie na stronie głównej...
Dragon Kamillo, 14:41 30.09.2016

Trochę szkoda. Liczyłem, że bardziej się spodoba. Staram się żeby w drugim akcie było lepiej. :-D
INRE, 19:56 29.09.2016

Staranne wykonanie prezentacji wizualnej samej gry stara sie nadrobic inne elementy. Dla kogo jest to plusem pewnie dozna mniej bardziej radochy z ogladania dekoracji lokacji czy uzytych grafik. Osobiscie jestem fanem wrazen, ktore daja mi tresc i przygody postaci w formie intensywnej jak jazda na rollercoasterze tutaj jest troche jak spokojna jazda rowerem wieczorem po parku...
X-Tech, 23:48 24.09.2016

Pograłem. Atmosfera gry jest wg. mnie od strony przedstawianej treści z lekka ospała i jednotorowa, ale ogólnie widać, że tytuł jest dobrze opracowany od strony grafiki i stara sie przedstawiać fabułę scenkami. Brak mi troche polotu i luzu w dialogach zamiast skierowanej w pustke wznioslosci. Postac glowna jest nieatrakcyjnie wulgarna i arogancka co dziala mi na nerwy choc jest to plusem, ze budzi jakies emocje. Gra zawiera także mapę świata czego brakowało w grach od dawna. Szkoda, że gra nie ma taktycznego systemu walki lub bardziej rozbudowanego o taktyki aktualnie uzywanego...Brakuje mi wymogu myslenia w walkach, a przecież stanowia około połowę gry jak na razie. Każda walka wygląda identycznie uderzanie do oporu w klawisz enter celem uzyskania mniej obrażeń niż czas przez jaki atakuje przeciwnik. Muzyka jest troche jak dla mnie za malo energiczna, a czasem senna, ale ratuje ja fakt, ze zdaje sie byc jrpgowa przy niejednym odtwarzaniu co choc troche pasuje do grafiki. Nie jest zle.
X-Tech, 23:44 24.09.2016

Oczywiście, jak widać, do dziś nic się nie udało. Technicznie dla niektórych wakacje jeszcze trwają, ale nie widzę raczej perspektyw, mam na głowie więcej niż kiedykolwiek, a feedback (i zarazem motywacja) też w ostatnich newsach mocno spadała. O pomocy trudno mówić, ale nie widzę przeszkód jeśli ktoś chciałby publikować samodzielnie podobne zestawienia, w razie czego jestem w kontakcie na forum.
Niemniej, w najbliższych dniach powinna pojawić się całkiem nowa gra w downloadzie. :)
Jazzwhisky, 11:19 05.09.2016

Będzie powrót do WSI, wakacje się skończyły, więc chyba to już czas. No chyba że nie masz czasu Jazz, nie chcę cię do niczego zmuszać. A jakbym mógł się przy okazji do czegoś przydać to chętnie pomogę.
Dragon Kamillo, 01:55 05.09.2016

Pierwsza część była mocno liniowym spacerem przez zestaw zasobów graficznych od początku do mety - z urozmaiceniami. Gra wyglądała dobrze w prezentacji graficznej, ale była uboga wskutek zbyt małej zawartości rozgrywki i przedstawionej treści. Opakowanie max, ale zawartości szczątkowo. Ciekawe jak będzie tym razem...
X-Tech, 00:49 04.09.2016

Mam dzisiaj 1 wolny dzien w pracy, pobieram i napisze wypracowanie na forum, co mysle ;)
Fear, 13:10 29.08.2016

Gra wygląda ciekawie, szkoda że mam tak mało czasu, by ją sprawdzić.

Brawa za newsa stricte growego, oby więcej takich!
Michu, 09:59 29.08.2016

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Tale of Exile: Akt I
3. Wrota Arkany 2
4. Asgun
5. Septerra Core: Dream About The Past
6. Dark Dawn
7. Manga Carta
8. Wrota Arkany
9. Qmai World 1
10. Perfect World
» RPG Maker News Polska
» Gospoda - nasz serwer na Discord
» ELEX ( Czyli nowa gra studia Piranha Bytes)
» [VX] EVAsion
» [VxAce]Merkury
» Największy problem twórcy gier !!!
» EnterVPL nagrywa gry z RM
» Bez Sensu 3 - Krótka Piłka [VX/VX a]
» [VX] NIEPAMIĘĆ gra/serial
» VladArges - RMowy kanał na YouTube
Teleporterzy by Dem
wersja
Demo,
RM 2000
rok wydania
2002
ocena
5.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.