Resources
2k Backdrop
2k Battle
2k Charset
2k Chipset
2k Faceset
2k GameOver
2k Monster
2k Panorama
2k Picture
2k System
2k Title
2k Spriteset
2k3 Backdrop
2k3 Battle 2
2k3 Battle Charset
2k3 Battle Weapon
2k3 Frame
2k3 System 2
Zasoby(19689)
•
Porady i Skrypty(39)
•
Tutoriale(18)
•
FAQ(20)
•
Inne(56)
•
Linki(63)
Porady i Skrypty
Porady i skrypty związane z tworzeniem gier w RPG Makerze 2000/2003.
Skrypty
ABS: Podstawy wymiatania mieczem
Alternatywna odnowa HP
Caterpillar - pies
Efekt wody
Częstotliwość grup potworów
HP na mapie (liczbowo)
HP na mapie (pasek)
HUD w oparciu o zdarzenia
Kalkulator
Limit przedmiotów w standardowym menu
Łóżko
Nawigacja w CMSie
Przedstawienie algorytmów DBS na zdarzeniach
Rzut monetą
Reveal
Skok
Summon
Skille na pociski
Wyświetlanie składu drużyny w CMS
Zaawansowany Caterpillar
Zbroja
Zegar
Techniczne/Graficzne
Budowa chipsetu
Budowa systemu
Budowa systemu 2
HUD w oparciu o picture - możliwości i sposoby
Łączone charsety
"Powiększanie" chipsetu
Shift i Select Map Elements w edytorze map
Ustawianie panoramy jako tła mapy w oknie projektu
Test Play w RM
Zakładka Terrain i użycie Frames
Znaki Specjalne (EXFONT)
Inne
7 Żelaznych Punktów Fabularnych
Potwory i Spółka oraz problemy płynące z czystego pogromu
Od Zera do Bohatera, analiza zera, bohatera oraz do
Broń, pancerz oraz ekwipunek, czyli o najlepszych przyjaciołach każdego bohatera
Budowa tego co najbardziej widoczne i najbardziej doceniane czyli o klimacie oraz spoistości w grze
Wielki skok w przyszłość - czyli o grze niekoniecznie fantasy
Logowanie/Rejestracja
Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki
|
archiwum ankiet
1.
Septerra Core: Dream About The Past
2.
Tale of Exile: Akt I
3.
Tale of Exile: Akt II
4.
Gromada
5.
Teatr Arymana
6.
Lost Saga
7.
Qmai World 1
8.
Historia Zaginionej Marchewki
9.
Ziemia: Opętanie
10.
Komnata
»
[XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)
»
TAPE #5 - Ogłoszenie wyników
»
TAPE #5 - Prezentacja prac i głosowanie
»
[VX Ace] Sunset Rain
»
TASC7: Oficjalne wyniki
»
TAPE #5 - Motyw konkursowy i dyskusja WIP
»
TAPE #5 - Zasady i zapisy
»
[VXAce] Schizma
»
TASC7: Głosowanie - Tile
»
TASC7: Głosowanie - Budynek
Star Wars: Way of the Jedi
by
Noruj
wersja
Demo,
RM XP
rok wydania
2010
ocena
5.5/10
© Tsukuru Archive 2006-2020 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików
cookie
.