Budowa chipsetu w RM 2000/2003



    Pokrótce chcę wam powiedzieć jak jest zbudowany chipset. Jak chyba każdy z was wie, chipset dzieli się na 2 części: chipset pełny i chipset z obiektami. Ja postanowiłem podzielić go jeszcze bardziej. U góry macie chipset, który podzieliłem na kilka części.

I tak:

1. Jest to zaznaczony obszar tzw. "wodny". Musicie tam uważać przy tworzeniu wody, poniewać jest to ruchowy obszar. Zwróćcie uwagę na kolejne klatki animacji. Złe dobranie kolorów spowoduje, iż będzie to źle wyglądać.

2. Zaznaczyłem tam trawę, góry i lasy. Musicie zwrócić tam szczególną uwagę na kolor podłoża, aby było takie samo pod górami jak jest naprawdę. Co tyczy się śniegu, nie powinien on wam sprawiać większych problemów.

3. Różnego rodzaju tereny. Pamiętajcie aby, tak jak na tym chipsecie, były wykończone trawą po bokach. Dlaczego? Ponieważ przejście z terenu trwiastego na np. śnieg musi wyglądać realistycznie.

4. Są to tzw. "dziury" lub "sufity". Ma to być obszar, który znajdować się ma nad bohaterem. Też ważne jest wykończenie.

5. W tym obszarze możecie umieścić co wam się podoba, ale nie mogą to być przedmioty ani budynki, które mają być w pewnym stopniu przeźroczyste. Tutaj umieszczamy tylko pełne części, które zajmują całą kratkę chipsetu.

6. To także obszar dowolny

7. Możecie niezauważyć 7, bo znajduje się ona tylko w jednym kwadraciku chipsetu. Jest to bardzo ważny kwadracik. Ustawiamy tam kolor prześroczystości. PROSZĘ GO NIE ZMIENIAĆ!!! Nie można bowiem w rm2k(3) zmienić położenia kwadratu przeźroczystości.

8. To obszar przedmiotów. Tutaj właśnie wstawiamy rzeczy, które są prześroczyste np. domki, duże drzewa itp. Pamiętajcie, że kolorem przeźroczystym będzie taki, jaki ustawicie w kwadracie nr 7.

Dudek

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Tale of Exile: Akt I
4. Qmai World 1
5. Asgun
6. Wrota Arkany 2
7. Dark Dawn
8. Wrota Arkany 3
9. Manga Carta
10. 8 Bit Quest
» [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy
» [XP] Shaarimoth
» [XP] Akcesoria i warunki
» RMgryTV
» [XP] Wyświetlanie portretu przy wiadomości
» The Ultimate Boy - Film o naszym polskim superbohaterze!
» Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]
» Windows 7 nie czyta płyt
» [VX] Project2
» [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
Wyspa dla Dwojga by Reaven
wersja
Pełna,
RM 2003
rok wydania
2004
ocena
7.5/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.