Budowa system 2

 
    Obrazeczek instruktażowy:
 

 
1. Tymi strzałkami są wskazywani wrogowie do zaatakowania. Jak wiadomo, wybór ten mamy przy ataku - tylu wrogów,a komenda tylko jedna! 3 łapki, 3 klatki animacji - czym je wypełnicie, wasza sprawa.
2. Te dłonie wytykają sprzymierzeńców do wyleczenia. Reszta jw.
3. Tło dla paska zdrowia. Pasek pojawia się w jednym z layoutów walki - patrz Database.
4. Tło dla paska energii magicznej.
5. Tło dla paska inicjatywy, który ładuje się po wykonanym ruchu. W zależności od statusu robi to szybciej lub wolniej.
6. Sam pasek, jeszcze nie naładowany.
7. To pojawia się, kiedy pasek jest pełny - powinno być trochę jaśniejsze/ciemniejsze/w każdym razie się odróżniać.
8. Gwóźdź programu, czyli cyferki - używane są w innym layoucie walki do przedstawienia zdrowia/energii w postaci liczbowej.

 
Ludzix

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Tale of Exile: Akt I
4. Qmai World 1
5. Asgun
6. Wrota Arkany 2
7. Dark Dawn
8. Wrota Arkany 3
9. Manga Carta
10. Komnata
» EnterVPL nagrywa gry z RM
» RMgryTV
» CrashuR na Jutubach
» [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy
» [XP] Shaarimoth
» [XP] Akcesoria i warunki
» [XP] Wyświetlanie portretu przy wiadomości
» The Ultimate Boy - Film o naszym polskim superbohaterze!
» Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]
» Windows 7 nie czyta płyt
Wyspa dla Dwojga by Reaven
wersja
Pełna,
RM 2003
rok wydania
2004
ocena
7.5/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.