Budowa system 2

 
    Obrazeczek instruktażowy:
 

 
1. Tymi strzałkami są wskazywani wrogowie do zaatakowania. Jak wiadomo, wybór ten mamy przy ataku - tylu wrogów,a komenda tylko jedna! 3 łapki, 3 klatki animacji - czym je wypełnicie, wasza sprawa.
2. Te dłonie wytykają sprzymierzeńców do wyleczenia. Reszta jw.
3. Tło dla paska zdrowia. Pasek pojawia się w jednym z layoutów walki - patrz Database.
4. Tło dla paska energii magicznej.
5. Tło dla paska inicjatywy, który ładuje się po wykonanym ruchu. W zależności od statusu robi to szybciej lub wolniej.
6. Sam pasek, jeszcze nie naładowany.
7. To pojawia się, kiedy pasek jest pełny - powinno być trochę jaśniejsze/ciemniejsze/w każdym razie się odróżniać.
8. Gwóźdź programu, czyli cyferki - używane są w innym layoucie walki do przedstawienia zdrowia/energii w postaci liczbowej.

 
Ludzix

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Manga Carta
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Gromada
4. Komnata
5. Asgun
6. Qmai World 1
7. Wrota Arkany 2
8. Tale of Exile: Akt I
9. Wzór
10. Wrota Arkany 3
» [VXAce] Lost Saga
» Nowości na RMtece
» Awarie itp. itd.
» [VX Ace] Cień w Obiektywie: Wersja Rozszerzona
» Czego byście chcieli w RPG Makerze (nie: oczekujecie po nim)
» [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope
» [VXAce]Schronisko państwa Moor
» Re: [VXa] Wiedźmin: KRES CECHU
» [2k3]Lovro i Vesna
» [RM2k3] Saga Demonów [16+]
Noc Rhomików by Michu
wersja
Pełna,
RM 2003
rok wydania
2007
ocena
6.5/10
RPG Maker Zone Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla RMplus
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.