Budowa system 2

 
    Obrazeczek instruktażowy:
 

 
1. Tymi strzałkami są wskazywani wrogowie do zaatakowania. Jak wiadomo, wybór ten mamy przy ataku - tylu wrogów,a komenda tylko jedna! 3 łapki, 3 klatki animacji - czym je wypełnicie, wasza sprawa.
2. Te dłonie wytykają sprzymierzeńców do wyleczenia. Reszta jw.
3. Tło dla paska zdrowia. Pasek pojawia się w jednym z layoutów walki - patrz Database.
4. Tło dla paska energii magicznej.
5. Tło dla paska inicjatywy, który ładuje się po wykonanym ruchu. W zależności od statusu robi to szybciej lub wolniej.
6. Sam pasek, jeszcze nie naładowany.
7. To pojawia się, kiedy pasek jest pełny - powinno być trochę jaśniejsze/ciemniejsze/w każdym razie się odróżniać.
8. Gwóźdź programu, czyli cyferki - używane są w innym layoucie walki do przedstawienia zdrowia/energii w postaci liczbowej.

 
Ludzix

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Qmai World 1
3. Manga Carta
4. Wrota Arkany 2
5. Komnata
6. Septerra Core: Dream About The Past
7. Asgun
8. Tale of Exile: Akt I
9. Wrota Arkany 3
10. Wzór
» Pół Wieku Poezji Później
» Heroes of M&M 3: Horn of the Abyss
» rysunki i szkice
» Autumn
» Faceset Drzewa [RMMV]
» 2k3 Problem z Title
» Retrobiblioteka
» [2k3] Paleta 256 kolorów do importu
» Poszukiwany Grafik Map
» Digital Art - kilka moich prac
Kościak and Friends! by Preki
wersja
Pełna,
RM 2000
rok wydania
2010
ocena
6.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.