Budowa system 2

 
    Obrazeczek instruktażowy:
 

 
1. Tymi strzałkami są wskazywani wrogowie do zaatakowania. Jak wiadomo, wybór ten mamy przy ataku - tylu wrogów,a komenda tylko jedna! 3 łapki, 3 klatki animacji - czym je wypełnicie, wasza sprawa.
2. Te dłonie wytykają sprzymierzeńców do wyleczenia. Reszta jw.
3. Tło dla paska zdrowia. Pasek pojawia się w jednym z layoutów walki - patrz Database.
4. Tło dla paska energii magicznej.
5. Tło dla paska inicjatywy, który ładuje się po wykonanym ruchu. W zależności od statusu robi to szybciej lub wolniej.
6. Sam pasek, jeszcze nie naładowany.
7. To pojawia się, kiedy pasek jest pełny - powinno być trochę jaśniejsze/ciemniejsze/w każdym razie się odróżniać.
8. Gwóźdź programu, czyli cyferki - używane są w innym layoucie walki do przedstawienia zdrowia/energii w postaci liczbowej.

 
Ludzix

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Septerra Core: Dream About The Past
2. Gromada
3. Qmai World 1
4. Asgun
5. Komnata
6. Wrota Arkany 2
7. Manga Carta
8. Wrota Arkany 3
9. Tale of Exile: Akt I
10. Kruk
» [VX Ace] Projekt Cebula
» [VXa] Iście Gobliński ABS
» Games Gal Blog
» [VxAce] Tits and Magic [16+]
» [RMXP]Pokemon Uvopia Version
» [RM2k3] Saga Demonów [16+]
» [VXAce] Lost Saga
» Proszę zaktualizować link: rpg-maker.info ? rpgmaker.ru
» Zgłoszenia gier
» Dubbing/Voice Acting - Grupa NanoKarrin
System VX: Stukoczące Kopytka by TagTeam
wersja
Pełna,
RM VX
rok wydania
2011
ocena
5.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.