Budowa system 2

 
    Obrazeczek instruktażowy:
 

 
1. Tymi strzałkami są wskazywani wrogowie do zaatakowania. Jak wiadomo, wybór ten mamy przy ataku - tylu wrogów,a komenda tylko jedna! 3 łapki, 3 klatki animacji - czym je wypełnicie, wasza sprawa.
2. Te dłonie wytykają sprzymierzeńców do wyleczenia. Reszta jw.
3. Tło dla paska zdrowia. Pasek pojawia się w jednym z layoutów walki - patrz Database.
4. Tło dla paska energii magicznej.
5. Tło dla paska inicjatywy, który ładuje się po wykonanym ruchu. W zależności od statusu robi to szybciej lub wolniej.
6. Sam pasek, jeszcze nie naładowany.
7. To pojawia się, kiedy pasek jest pełny - powinno być trochę jaśniejsze/ciemniejsze/w każdym razie się odróżniać.
8. Gwóźdź programu, czyli cyferki - używane są w innym layoucie walki do przedstawienia zdrowia/energii w postaci liczbowej.

 
Ludzix

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Tale of Exile: Akt I
2. Tale of Exile: Akt II
3. Lost Saga
4. Gromada
5. Septerra Core: Dream About The Past
6. Perfect World
7. Wrota Arkany
8. Manga Carta
9. Wrota Arkany 2
10. Wzór
» [XP] Shaarimoth
» Nowości na RMtece
» rpg-maker.pl
» [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)
» Digital Art - kilka moich prac
» Baza polskich gier RM XP
» Kalendarz roku 2021
» PEŁNE WERSJE - Prezentacja, Głosowanie, Komentarze
» DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze
» Kalendarz roku 2020
Terminal by X-Tech
wersja
Pełna,
RM 2003
rok wydania
2009
ocena
5.5/10
RPG Maker Zone Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla RPG Maker po polsku
© Tsukuru Archive 2006-2020 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.