Częstotliwość grup potworów


1. O co tu chodzi?

    W tej króciutkiej poradzie chciałbym pokazać wam, jak w bardzo łatwy sposób operować częstotliwością pojawiania się określonych grup potworów. Dzięki temu, będziecie mogli uzyskać w standardowym battle systemie efekt "wyjątkowości" niektórych walk - np. przeciwnik zostawiający po sobie mnóstwo złota będzie pojawiał się dosyć rzadko.

2. Cała filozofia

    Wszystko co musimy zrobić, to otworzyć właściwości mapy (to tam gdzie ustawiamy panoramę i wielkość obszaru). Teraz w Enemy Encounters wybieramy odpowiednie grupy. Dodając np. trzy takie same wpisy (powiedzmy Ślimaki x2) i jeden inny (Super Ślimaki x2) uzyskamy taki efekt, że będziemy mieli 75% szans na spotkanie pierwszej grupy i tylko 25% na walkę z drugą. Jeżeli znacie podstawy matematyki, nie powinno wam sprawić trudności obliczanie poszczególnych procentów.

Download

Michu

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Septerra Core: Dream About The Past
2. Manga Carta
3. Gromada
4. Qmai World 1
5. Asgun
6. Kruk
7. Tale of Exile: Akt I
8. Wrota Arkany 2
9. Komnata
10. Wzór
» RMteka - publicystyka poświęcona RPG Makerowi
» [2k3]Lovro i Vesna
» -POWITANIA (i pozegnania)-
» [RM2k3] Saga Demonów [16+]
» [2k3] Trzy Małe Świnki
» [XP] Shaarimoth
» [MV] Zimbabwe: Zlew, Piwnica i Generator van de Graafa
» [RMXP]Pokemon: Wersja Utopijna
» [XP] Where's Waldo?
» [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)
Absolute Power by Nathan2000
wersja
Demo,
RM 2000
rok wydania
2005
ocena
6.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla RMplus
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.