Częstotliwość grup potworów


1. O co tu chodzi?

    W tej króciutkiej poradzie chciałbym pokazać wam, jak w bardzo łatwy sposób operować częstotliwością pojawiania się określonych grup potworów. Dzięki temu, będziecie mogli uzyskać w standardowym battle systemie efekt "wyjątkowości" niektórych walk - np. przeciwnik zostawiający po sobie mnóstwo złota będzie pojawiał się dosyć rzadko.

2. Cała filozofia

    Wszystko co musimy zrobić, to otworzyć właściwości mapy (to tam gdzie ustawiamy panoramę i wielkość obszaru). Teraz w Enemy Encounters wybieramy odpowiednie grupy. Dodając np. trzy takie same wpisy (powiedzmy Ślimaki x2) i jeden inny (Super Ślimaki x2) uzyskamy taki efekt, że będziemy mieli 75% szans na spotkanie pierwszej grupy i tylko 25% na walkę z drugą. Jeżeli znacie podstawy matematyki, nie powinno wam sprawić trudności obliczanie poszczególnych procentów.

Download

Michu

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Tale of Exile: Akt I
2. Tale of Exile: Akt II
3. Lost Saga
4. Qmai World 1
5. Bunt Maszyn
6. Wzór
7. Septerra Core: Dream About The Past
8. Wrota Arkany 2
9. Gromada
10. Wrota Arkany
» [VXA]Teatr Arymana
» Kimyona Yama [2k3][Download]
» Operacja Kanapomelon TRZY [2k3][Download]
» [MV] Move That Box!
» [VX Ace] Sunset Rain
» [2k3] Tactic Card Battle System
» [2k3] Władca Ptaków
» Handlówka 0.1.6 (RPG MAKER VX ACE)
» [VX] Meteoryt
» Darmowe materiały do gier
Noc Rhomików by Michu
wersja
Pełna,
RM 2003
rok wydania
2007
ocena
6.5/10
RPG Maker Zone Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla RPG Maker po polsku
© Tsukuru Archive 2006-2020 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.