Częstotliwość grup potworów


1. O co tu chodzi?

    W tej króciutkiej poradzie chciałbym pokazać wam, jak w bardzo łatwy sposób operować częstotliwością pojawiania się określonych grup potworów. Dzięki temu, będziecie mogli uzyskać w standardowym battle systemie efekt "wyjątkowości" niektórych walk - np. przeciwnik zostawiający po sobie mnóstwo złota będzie pojawiał się dosyć rzadko.

2. Cała filozofia

    Wszystko co musimy zrobić, to otworzyć właściwości mapy (to tam gdzie ustawiamy panoramę i wielkość obszaru). Teraz w Enemy Encounters wybieramy odpowiednie grupy. Dodając np. trzy takie same wpisy (powiedzmy Ślimaki x2) i jeden inny (Super Ślimaki x2) uzyskamy taki efekt, że będziemy mieli 75% szans na spotkanie pierwszej grupy i tylko 25% na walkę z drugą. Jeżeli znacie podstawy matematyki, nie powinno wam sprawić trudności obliczanie poszczególnych procentów.

Download

Michu

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Manga Carta
2. Gromada
3. Septerra Core: Dream About The Past
4. Komnata
5. Qmai World 1
6. Asgun
7. Wrota Arkany 2
8. Tale of Exile: Akt I
9. Wzór
10. Wrota Arkany 3
» [VX Ace] Cień w Obiektywie: Wersja Rozszerzona
» Nowości na RMtece
» Czego byście chcieli w RPG Makerze (nie: oczekujecie po nim)
» [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope
» [VXAce]Schronisko państwa Moor
» Re: [VXa] Wiedźmin: KRES CECHU
» [2k3]Lovro i Vesna
» [RM2k3] Saga Demonów [16+]
» -POWITANIA (i pozegnania)-
» Anvocun [XP]
Noc Rhomików by Michu
wersja
Pełna,
RM 2003
rok wydania
2007
ocena
6.5/10
RPG Maker Zone Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla RMplus
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.