Częstotliwość grup potworów


1. O co tu chodzi?

    W tej króciutkiej poradzie chciałbym pokazać wam, jak w bardzo łatwy sposób operować częstotliwością pojawiania się określonych grup potworów. Dzięki temu, będziecie mogli uzyskać w standardowym battle systemie efekt "wyjątkowości" niektórych walk - np. przeciwnik zostawiający po sobie mnóstwo złota będzie pojawiał się dosyć rzadko.

2. Cała filozofia

    Wszystko co musimy zrobić, to otworzyć właściwości mapy (to tam gdzie ustawiamy panoramę i wielkość obszaru). Teraz w Enemy Encounters wybieramy odpowiednie grupy. Dodając np. trzy takie same wpisy (powiedzmy Ślimaki x2) i jeden inny (Super Ślimaki x2) uzyskamy taki efekt, że będziemy mieli 75% szans na spotkanie pierwszej grupy i tylko 25% na walkę z drugą. Jeżeli znacie podstawy matematyki, nie powinno wam sprawić trudności obliczanie poszczególnych procentów.

Download

Michu

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Tale of Exile: Akt I
3. Qmai World 1
4. Septerra Core: Dream About The Past
5. Komnata
6. Asgun
7. Wrota Arkany 2
8. Manga Carta
9. Dark Dawn
10. 8 Bit Quest
» EnterVPL nagrywa gry z RM
» [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope
» Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]
» Legenda Pathory HD (RM VX Ace)
» Robię grę dla DOS-a.
» Średniowieczne kafelki [VXA]
» [VXa]Endless Kingdom.
» 1001 utworów muzycznych
» [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)
» Najlepsze frazy z wyszukiwarek sieciowych
Fantasy by Michu
wersja
Demo,
RM 2000
rok wydania
2003
ocena
6.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.