Częstotliwość grup potworów


1. O co tu chodzi?

    W tej króciutkiej poradzie chciałbym pokazać wam, jak w bardzo łatwy sposób operować częstotliwością pojawiania się określonych grup potworów. Dzięki temu, będziecie mogli uzyskać w standardowym battle systemie efekt "wyjątkowości" niektórych walk - np. przeciwnik zostawiający po sobie mnóstwo złota będzie pojawiał się dosyć rzadko.

2. Cała filozofia

    Wszystko co musimy zrobić, to otworzyć właściwości mapy (to tam gdzie ustawiamy panoramę i wielkość obszaru). Teraz w Enemy Encounters wybieramy odpowiednie grupy. Dodając np. trzy takie same wpisy (powiedzmy Ślimaki x2) i jeden inny (Super Ślimaki x2) uzyskamy taki efekt, że będziemy mieli 75% szans na spotkanie pierwszej grupy i tylko 25% na walkę z drugą. Jeżeli znacie podstawy matematyki, nie powinno wam sprawić trudności obliczanie poszczególnych procentów.

Download

Michu

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Tale of Exile: Akt I
2. Gromada
3. Asgun
4. Komnata
5. Qmai World 1
6. Kruk
7. Wzór
8. Manga Carta
9. Kwadrat
10. Gakkou
» MY CASTLE 0.6 (RPG MAKER MV)
» Slime Wars
» Sezon VI - Tabela, Wyniki, Puchar
» Sezon VI - Najlepsza mapa
» Nowości na RMtece
» Świnie w Kosmosie 2
» Sezon VI - kolejka specjalna
» Sezon VI - kolejka 6
» Infiltracja 3D
» [RM MZ] [SKRYPT] Niezależna Zmiana Rozdzielczości i Rozmiaru Okna Gry
Teleporterzy by Dem
wersja
Demo,
RM 2000
rok wydania
2002
ocena
5.0/10
RPG Maker Zone Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla RMplus
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.