Częstotliwość grup potworów


1. O co tu chodzi?

    W tej króciutkiej poradzie chciałbym pokazać wam, jak w bardzo łatwy sposób operować częstotliwością pojawiania się określonych grup potworów. Dzięki temu, będziecie mogli uzyskać w standardowym battle systemie efekt "wyjątkowości" niektórych walk - np. przeciwnik zostawiający po sobie mnóstwo złota będzie pojawiał się dosyć rzadko.

2. Cała filozofia

    Wszystko co musimy zrobić, to otworzyć właściwości mapy (to tam gdzie ustawiamy panoramę i wielkość obszaru). Teraz w Enemy Encounters wybieramy odpowiednie grupy. Dodając np. trzy takie same wpisy (powiedzmy Ślimaki x2) i jeden inny (Super Ślimaki x2) uzyskamy taki efekt, że będziemy mieli 75% szans na spotkanie pierwszej grupy i tylko 25% na walkę z drugą. Jeżeli znacie podstawy matematyki, nie powinno wam sprawić trudności obliczanie poszczególnych procentów.

Download

Michu

Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Qmai World 1
3. Manga Carta
4. Komnata
5. Asgun
6. Septerra Core: Dream About The Past
7. Wrota Arkany 2
8. Tale of Exile: Akt I
9. Wrota Arkany 3
10. Kruk
» Retrobiblioteka
» [2k3] Paleta 256 kolorów do importu
» Poszukiwany Grafik Map
» Autumn
» Digital Art - kilka moich prac
» [RMXP]Pokemon Uvopia Version
» [VX Ace] Projekt Cebula
» Kimyona Yama [2k3][Download]
» [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
» Anvocun [XP]
Kościak and Friends! by Preki
wersja
Pełna,
RM 2000
rok wydania
2010
ocena
6.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2018 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.