|
|||||||||||
Zasoby(19689) • Porady i Skrypty(39) • Tutoriale(18) • FAQ(20) • Inne(56) • Linki(63) | |||||||||||
Skok 1. Na początek I znów krótko prosto i treściwie. Dzisiaj zajmiemy się skokiem postaci przez określoną ilość pól. Nie będą nam potrzebne żadne zmienne ani przełączniki, więc każdy powinien sobie z tym poradzić =]. 2. Mapa ![]() 3. Mechanizm ![]() Następnie w komendach wybieramy 'Conditional Branch' i w drugiej zakładce zaznaczamy opcję 'Sprite'->'Hero'->'Facing'->'Up'. Dzięki temu wszystko będzie działało tylko wtedy, jeżeli postać będzie patrzyła na drugą stronę. ![]() ![]() Dzięki 'Phasing Mode' nasza postać może poruszać się nawet po terenach normalnie dla niej nie dostępnych (budynkach, wodzie itd.). To wszystko! Teraz po drugiej stronie rzeki ustawiamy wszystko podobnie tylko zamiast 'Up' w warunku ustawiamy 'Down'. Podobnie w ruchu postaci ^^. Download Michu |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
© Tsukuru Archive 2006-2020 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie. |