BetterAEP+Audieremony (RM2003)


BetterAEP - informacje

    Ten patch zawiera wszystko, czego potrzebujesz do zrobienia własnego Title screena.
» Standardowy ekran tytułowy zostanie pominięty, gra wystartuje bezpośrednio na mapie ze startem drużyny.
» Możesz wywołać ekran ładowania gry ze zdarzenia.
» Możesz wyłączyć grę ze zdarzenia.
» BetterAEP jest samodzielnym patchem. Nie potrzebujesz żadnego innego patcha, aby go używać. Jeśli chcesz go połączyć z innym patchem, zastosuj BetterAEP na początku.

    Aby pokazać ekran ładowania lub wyłączyć grę, polecenie zdarzenia 'End Event Processing' oraz zmienna o numerze 3350 są używane. Ta zmienna została wybrana, ponieważ większość gier jej nie używa.
    Jeśli zmienna 3350 zawiera wartość 1 kiedy polecenie 'End Event Processing' jest wywołane, wywołane zostanie menu ładowania gry. Jeśli zawiera wartość 2, gra zostanie wyłączona. Jeśli zawiera jakąkolwiek inną wartość, zostanie wywołana standardowa komenda 'End Event Processing'.


Audieremony - informacje

Następujące formaty audio są wspierane: Ogg, Mp3, Flac, Wav, Aiff, Mod, S3m, Xm, It.

Użycie
    Skopiuj audiere.dll, harmony.dll oraz otherharmony.dll do folderu gry. Plik otherharmony.dll zawiera oryginalne harmony.dll i jest niezbędny od grania plików Midi.
    Należy zmienić nazwę wszystkim plikom bez rozszerzenia .mid lub .wav, aby miały rozszerzenie .wav (przykład: modulek.xm.wav), gdyż RPG_RT.exe wysyła tylko pliki z rozszerzeniem .mid lub .wav do harmony.dll. Pliki z rozszerzeniem .mid będą odtwarzane przez otherharmony.dll. Użyte pliki nie muszą zawierać oryginalnego rozszerzenia. Formaty będą automatycznie wykrywane.

Różnice z oryginalnym plikiem harmony.dll
    Prawie wszystkie funkcje harmony.dll zostały odtworzone, więc prawie nie ma różnic. Jednakże ciągle są pewne problemy wynikające z ograniczeń Audiere API i innych problemów:
- Jedynie oryginalne Harmony.dll działa jako otherharmony.dll (zapomnij więc o Ineluki's KeyPatch)
- Jest możliwe dla pewnych plików muzycznych, że będziesz je słyszałem jeszcze przed fade-in, jeśli mają głośny początek
- "Pozycja odtwarzacza MIDI" zwraca pozycję w klatkach/100 (nie stosuje się do plików midi), zwraca 0, jeśli odtwarzasz pliki Mod, S3m, Xm, lub It.
- Warunek "Muzyka odegrana raz" nie działa.

Dodatkowe funkcje
    Audieremony zawiera pewne dodatkowe funkcje, których nie było w oryginalnym Harmony:
- Jeśli dźwięk jest odtwarzany z głośnością 0%, wszystkie dźwięki o tej nazwie pliku zostaną zatrzymane.
- Jeśli nazwa SE zwiera "&stream&", będzie strumieniowana i załaduje się szybciej (efekt widoczny jedynie dla większych plików). Naraz może być odtwarzany jedynie jeden strumieniowany dźwięk. Dźwięk strumieniowany może być zatrzymany jedynie poprzez funkcję opisaną powyżej albo systemowe zdarzenia zatrzymujące dźwięk (przejście do walki, titlescreenu, gameovera).
- Jeśli nazwa dźwięku zawiera "&loop&", będzie zapętlony (można użyć jedynie jeśli jest użyte "&stream&")
- Jeśli nazwa pliku muzycznego zawiera "&noloop&", zostanie odegrana jedynie raz
- Jeśli nazwa dźwięku zawiera "&sys&", zostanie odegrana jakby była dźwiękiem systemowym. Dźwięk systemowy nie zostanie zatrzymany poprzez systemowe zdarzenia zatrzymujące dźwięk (przejście do walki, titlescreenu, gameovera. Jest to użyteczne dla dźwięków odgrywanych przed walką).

Porada
    Jedynie następujące formaty mogą zostać użyte dla dźwięków (SE): Ogg, Mp3, Flac, Wav and Aiff. Pliki Mod, S3m, Xm, and It mogą spowodować crasha.

    Pliki muzyczne (BGM) będą strumieniowanie, jeśli to możliwe, aby skrócić czas ładowania. Pliki Mod, S3m, Xm oraz It nie mogą być strumieniowane.

BetterAEP+Audieremony (RM2003)
Łatki by Cherry, ich połączenie i polskie readme by Rave.


Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Qmai World 1
4. Tale of Exile: Akt I
5. Asgun
6. Wrota Arkany 2
7. Dark Dawn
8. Wrota Arkany 3
9. Komnata
10. 8 Bit Quest
» [Szablon] Chipset 2k/3
» DUŻO MUZYKI [midi/mp3/ogg/wav/flac/itd.]
» [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy
» [VX] Project2
» EnterVPL nagrywa gry z RM
» RMgryTV
» CrashuR na Jutubach
» [XP] Shaarimoth
» [XP] Akcesoria i warunki
» [XP] Wyświetlanie portretu przy wiadomości
Przygoda by Mantiq
wersja
Pełna,
RM VX
rok wydania
2011
ocena
4.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.