Resources
2k Backdrop
2k Battle
2k Charset
2k Chipset
2k Faceset
2k GameOver
2k Monster
2k Panorama
2k Picture
2k System
2k Title
2k Spriteset
2k3 Backdrop
2k3 Battle 2
2k3 Battle Charset
2k3 Battle Weapon
2k3 Frame
2k3 System 2
Zasoby(19689)
•
Porady i Skrypty(39)
•
Tutoriale(18)
•
FAQ(20)
•
Inne(56)
•
Linki(63)
Archiwum ankiet
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
W sklepie branżowym, serię RM umieściłbym na półce:
W erpegu spod RM najważniejszy jest dla mnie wybór:
Ze wszystkich moich projektów w RM, reszcie świata zaprezentowałem (zapowiedź lub więcej):
Gry wykonane w RM odpalam najczęściej w konfiguracji:
Liga Mapperów, Sezon V:
Poza zwiększoną aktywnością użytkowników, na forum najchętniej zobaczyłbym:
Poza częstszymi aktualizacjami, najchętniej zobaczyłbym na TA:
Mając pełen wybór, gry wykonane w RMMV uruchamiałbym najczęściej na:
Dotychczasowe informacje o RMMV:
Moje twórcze hasło to:
Z RM korzystałem ostatnio:
Bohater twojej gry otwiera skrzynkę. W środku czeka na niego...
Swoją następną RM-grę (pełną wersję/demo) zamierzam zaprezentować:
W czasie ośmiu lat istnienia, Tsukuru Archive odwiedzam:
Do szybkiego wyłączenia gry spod RM najczęściej skłaniają mnie:
Prawdziwy RM-bohater powinien:
Od przyszłej wersji RM oczekuję przede wszystkim:
Najlepsza strona RTP mojej ulubionej wersji RM:
Moją główną platformą sprzętową dla gier jest:
Swoją grę/demo wykonane w RM wydałem ostatnio w roku:
Czytając recenzję gry wykonanej w RM, największą uwagę zwracam na:
Golden Forki 2013...
W ciągu sześciu lat istnienia, Tsukuru Archive odwiedzałem najczęściej dla:
"Mój" zestaw, to:
W mijającym roku najbardziej brakowało mi:
Seria konkursów na naszym forum, które wspominam najlepiej, to:
Klasyczny element jRPG, którego nie lubię najbardziej, to:
Projekty innych twórców odpalam pod edytorem najczęściej, aby:
Ostatnie RPG (nie MMO), w które grałem dłużej, było produkcją:
Ze swojej przygody z RPG Makerem najlepiej zapamiętam:
Moje najdłuższe posiedzenie (bez snu i dłuższych przerw) z RM trwało:
Demo gry (RMXP), w której nigdy nie wydaną, pełną wersję zagrałbym najchętniej, to:
Demo gry (RM2k/2k3), w której nigdy nie wydaną, pełną wersję zagrałbym najchętniej, to:
Z powodu RM opuściłem dzień w szkole/uczelni/pracy...
Mój pierwszy projekt w RM:
Spadająca popularność RPG Makera:
Decydując się na ściągnięcie gry RPG wykonanej w RM, największą uwagę zwracam na:
Moja ulubiona, wieloczęściowa seria jRPG-ów to:
Zimowe scenerie i klimaty to w moich RM-projektach:
W wielosobowej ekipie, tworzącej scenowy projekt w RM, odpowiadałbym za:
Dzięki RM zyskałem przede wszystkim:
Najbardziej odstraszający, nadużywany motyw fabularny w RM-grach to:
Rok 2011, w kontekście RM, to dla mnie przede wszystkim:
Najlepsza klasyczna pełna wersja w naszym downloadzie (finał):
Najlepsza klasyczna pełna wersja w naszym downloadzie (półfinał II):
Najlepsza klasyczna pełna wersja w naszym downloadzie (półfinał I):
Idealny czas potrzebny na ukończenie gry cRPG stworzonej w RM to dla mnie:
Odwiedzając polskie RM-fora najbardziej interesuję się działami:
W produkcje stworzone w RM najchętniej grałbym na:
Gdybym był bohaterem RM-gry moim najwyższym wskaźnikiem byłaby:
Mój ulubiony rodzaj gier (pomijając gry video):
Teksty związane z RM, które czytam najchętniej:
Pełną wersję gry stworzonej w RM przeszedłem ostatnio:
Głównym źródłem RM-inspiracji są dla mnie:
Najchętniej wziąłbym udział w wakacyjnym konkursie na najlepsze:
Oficjalną stronę serii RM odwiedzam:
Tryb w którym testuję/gram w produkcje stworzone w RM:
Mój ulubiony okres w historii fabularnych gier video:
Oprawy muzyczne moich gier bazują głównie na:
Z innymi fanami RM kontaktuję się najczęściej poprzez:
Wiosna sprawi, że praca nad moimi projektami:
Swoją grę/demo spod RM wydałem ostatnio w roku:
Podczas pracy w RM słucham najczęściej:
Komercyjne jRPGi 2D, w odniesieniu do zabawy z RM, są dla mnie:
O istnieniu RM dowiedziałem się dzięki:
Poza programami z serii RM, najchętniej korzystam z:
Rok 2010, w kontekście RM, to dla mnie przede wszystkim:
Nadchodzące święta spędzam:
Najlepsze klasyczne demo w downloadzie TA (finał):
Najlepsze klasyczne demo w downloadzie TA (część 3):
Najlepsze klasyczne demo w downloadzie TA (część 2):
Najlepsze klasyczne demo w downloadzie TA (część 1):
Liczba wersji RM, z którymi pracowałem tworząc swoje gry:
Urodziłem się w roku:
Oprócz gatunku RPG, RM sprawdza się najlepiej w pracy nad grami:
Dobrą fanowską RM-grę zobaczyłbym najchętniej w świecie:
W sferze technicznej, od nowego RM oczekuję przede wszystkim:
W sferze graficznej, od nowego RM oczekuję przede wszystkim:
Na TA trafiłem pierwszy raz w roku:
Edytor graficzny, z którego korzystam najczęściej przygotowując materiały do gry:
Najsłabszym elementem polskich RM-gier są:
Najwięcej kłopotów w pracy nad grą sprawiają mi:
Mój ulubiony retro-sajt o RM:
Najchętniej wziąłbym udział w kolejnej edycji:
Mój ulubiony Battle System:
RM odpaliłem ostatnio:
Logowanie/Rejestracja
Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki
|
archiwum ankiet
1.
Septerra Core: Dream About The Past
2.
Tale of Exile: Akt I
3.
Tale of Exile: Akt II
4.
Gromada
5.
Teatr Arymana
6.
Lost Saga
7.
Qmai World 1
8.
Historia Zaginionej Marchewki
9.
Ziemia: Opętanie
10.
Komnata
»
[XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)
»
TAPE #5 - Ogłoszenie wyników
»
TAPE #5 - Prezentacja prac i głosowanie
»
[VX Ace] Sunset Rain
»
TASC7: Oficjalne wyniki
»
TAPE #5 - Motyw konkursowy i dyskusja WIP
»
TAPE #5 - Zasady i zapisy
»
[VXAce] Schizma
»
TASC7: Głosowanie - Tile
»
TASC7: Głosowanie - Budynek
Star Wars: Way of the Jedi
by
Noruj
wersja
Demo,
RM XP
rok wydania
2010
ocena
5.5/10
© Tsukuru Archive 2006-2020 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików
cookie
.