Archiwum ankiet

Komercyjne jRPGi 2D, w odniesieniu do zabawy z RM, są dla mnie:
jak podręcznik, kalkuję z nich bezpośrednio, trzymając się kanonu
 5.3%
ważne, jako źródło wielu moich pomysłów i rozwiązań
 15.8%
tylko tłem, z którego czerpię duchową inspirację
 57.9%
zupełnie niestotne, właściwie nie interesuję się jRPG
 15.8%
czymś innym (i nie pośrednim pomiędzy powyższymi)
 5.3%

oddano: 19 głosów.
Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Tale of Exile: Akt I
4. Qmai World 1
5. Asgun
6. Wrota Arkany 2
7. Dark Dawn
8. Wrota Arkany 3
9. Manga Carta
10. 8 Bit Quest
» [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy
» [XP] Shaarimoth
» [XP] Akcesoria i warunki
» RMgryTV
» [XP] Wyświetlanie portretu przy wiadomości
» The Ultimate Boy - Film o naszym polskim superbohaterze!
» Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]
» Windows 7 nie czyta płyt
» [VX] Project2
» [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
Wyspa dla Dwojga by Reaven
wersja
Pełna,
RM 2003
rok wydania
2004
ocena
7.5/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.