[ spis treści | kontakt ]


[screeny]

Hitman

Hitman, pracował dla mafii. Jednak gliny go znalazły i wsadziły do więzienia. Teraz ktoś wyciągnął go z paki. Okazało się że taki czlowiek jak Hitman nadal jest potrzebny mafii...
Tutaj zaczyna się nasza rozgrywka. Na poczatku oglądamy intro - dosyć słabe, patrząc na efekty. Możemy za to pooglądać ładne obrazki, które stanowią tło. Przechodzimy już do prawdziwej rozgrywki. Wpierw rozmawiamy z naszym szefem, który proponuje abyśmy poszli do Tony'ego aby przypomnieć sobie kilka rzeczy. Wracamy do szefa i dostajemy pierwsze zadanie - mamy zabić przywódce gangu. Pamiętajmy jednak aby nie zabijać zbyt dużej ilości ludzi - to może nam zaszkodzić! A więc lądujemy na ulicy, przed główną kwaterą gangu. Możemy wejść frontalnie, ale żeby tak wejść musimy zabić człowieka - proponuje więc inne wyjście. Kanały kanalizacyjne będą najlepszą drogą. Jesteśmy już w środku. Po drodze spotykamu wielu ćpunów, a także kilku członków gangu. Wchodzimy do głównego budynku gangu i tam wykonujemy nasze zadanie... Pierwsza misja wydaje się dosyć łatwa - i taka w rzeczywistości jest. Drugie zadanie jest trochę trudniejsze - przez to ze na naszej drodze wręcz musimy zabijać wrogów. A naszymi wrogami są goście co się włamali do banku i wzięli ludzi jako zakładników. Tak się złożyło, że jednym z zakładników była dziewczyna, która jest jakoś tam powiązana rodzinnie z Mr. Salierim naszym szefem (później Hitman mówi do niej, że to jej wujek go tu wysłał, a więc ona jest chyba jego siostrzenicą albo czymś takim :-D). A więc znów wchodzimy do akcji jakimiś kanałami czy czymś takim. Napadamy jednego gościa i już mamy klucz do skarbca. Tam również spotykamy złodzieji, których oczywiście rozwalamy. Teraz należałoby uwolnić cel naszego zadania. Wchodzimy więc do pokoju gdzie są przetrzymywani zakładnicy i zabijamy strzegących ich przestępców. Następnie zupełnie przypadkowo zabijamy jednego z jeńców - mówiłem przecież żeby nikt się nie ruszał. Potem podkładamy jeszcze tylko bombę i rozwalamy reszte zakładników. Chcemy już wychodzić kiedy Hitmanowi przypomina się, że do budynku mogli wtargnąć antyterroryści. I tak rzeczywiscie było. Zaczyna nam się wypisywać na ekranie co teraz się będzie dziać, a tutaj KONIEC! Bardzo mnie to zdziwilo, tym bardziej że jak ściągałem grę to ścigąłem ją z działu pełnych wersji...

Skrypty


Skrypty są całkiem dobrze skonstruuowane. Chodzi tutaj głównie o CMS. Mamy tam wszystkie główne opcje potrzebne nam do rozgrywki. Odkryłem jednak jednego BUGa. Kiedy wejdziemy do menu 'Weapons' i naciśniemy Escape, pokaże się czarny ekran, a jedynym rozwiązaniem będzie naciśnięcie F12.

Grafika

Charsety i chipsety poprawne, raczej nie odbiegające od normy. Trzeba jednak co nieco napisać o charsecie Hitmana, który jest dosyć ładny, a do tego ma kilkanaście póz. Wiadomo, że kiedy niesiemy broń charset powinien wyglądać inaczej. I tak w tej grze jest, ale tutaj mamy tylko 2 bronie (no i taką której Hitman użyje sam, a której nie będziemy mieli w ekwipunku), więc autorzy zbytnio się nie natrudzili. Charsety innych ludzi są podobnej jakości jak Hitmana - czyli są poprawne. Kiedy obserwujemy narkomana, widać nad nim dymek z jego skręta, czyli pełny realizm. Ciekawą rzeczą jest także to, że podczas pierwszej misji możemy obejrzeć przejeżdżający samochód. Rzecz dosyć rzadko spotykana w grach na RM2k. Szkoda tylko, że ten samochód zbytnio nie pasuje do reszty otoczenia.... Grafiki CMS są ładne, tylko nie pasuje mi tu zbytnio postać Hitmana, z której można odczytać że zaraz będzie chciał zadać jakiś cios karate. I to tło w całym menu, po troszku przypomina mi grafiki, które Raven robi na swoje strony :-D Trzeba by też jeszcze napisać coś o picturach, które obrazują nam ile mamy jeszcze magazynków i nabojów. Zbytnio one mi się nie spodobały. Z czystym sercem mogę powiedzieć po prostu że są brzydkie.

Dźwięk

Bardzo spodobała mi się muzyka. Wszystkie kawałki pasują do sytuacji panującej na monitorze. Ilość kawałków jest wystarczająca na tak krótką gierkę. Dźwięków jest z koleji trochę mniej, ale one również są dobrej jakości. Kiedy przechodzimy po ciele przeciwnika słychać odpowiedni dźwięk, to samo przy strzelaniu.

Ogólne wrażenia

Gra spodobała mi się. Przeniesienie Hitmana do realiów RM2k nie jest taką prostą rzeczą. Chociaż czasem brakuje ekwpiunku, to jednak zadania wykonujemy bez problemów. Szkoda, że te zadania są takie łatwe...

Ocena:

skrypty 7/10
grafika 8/10
dzwiek 9/10
grywalnosc 9/10
ogólnie 8/10

[arn]



INFO


Skad mozna pobrac? - http://dark-dominion.com


Wstecz :: Index :: Dalej