Nazwa :
Stardust The Fall
Platforma : Rpg Maker 2000
Data Premiery : demo - około 10 lipca

Grafika : Większość chipów własnoręcznie zrobiłem, lub w nielicznych przypadkach edytowałem z rtp podstawowego. Zresztą, widać to na screenach. Kilka chipów znalazłem w necie. Co do charsetów - te również edytowałem. Główny bohater ma charseta z gry na Snes'a Bahamut Lagoon. Ogromną zaletą gry mają być obszerne miasta, nie składające się tylko z 3 sklepów i domu burmistrza :D. Znikną też NPC wygłaszający przez całą grę te same kwestie.
Skrypty : No więc. Przede wszystkim dziennik z informacjami, wszelkiego rodzaju podpowiedziami a nawet (!!) plotkami!!!. W grze zapoznamy się również z "miernikiem zaprzyjaźnienia" - oj bądźcie mili dla staruszek :P. Skoro jesteśmy już przy staruszkach. Każdy NPC będzie miał co najmniej 5 różnych kwestii, w zależności od wskaźnika zaprzyjaźnienia i sytuacji. Tutaj pewnie wielu rozczaruję - brak CBS-u! Będzie za to system banku i (!!) system kart kredytowych!! Na koniec dodam, że główną grę umili nam wiele elementów zręcznościowych.
Co do muzyki... Jako, że nie jestem kompozytorem podkład dźwiękowy zassałem z internetu. Muzyka pochodzić będzie z takich gier jak : Final Fantasy VI i VIII, Chrono Trigger. Dodatkowo BGM'a zagrają dla nas Iron Maiden!!!
O fabule Wam dużo nie powiem, gdyż zepsułbym całą zabawę. Głównym bohaterem jest, jak zwykle waleczny, Max Revort. Podróżuje do Terra City, gdyż chce zaciągnąć się do woja. Powód? Dzięki temu może uzyskać obywatelstwo 'czystego' ziemianina (pochodzący z pewnych innych systemów gwiezdnych są obywatelami drugiej kategorii) co pozwoli mu na zdobycie zgody dla swoich rodziców na opuszczenie planet która zamieszkują (nie-ziemianie są "przywiązani" do planety). Demo koncentruje się jedynie na prologu i pierwszych dwóch epizodach - Terra City oraz Akademia.

Adams_the_Red & Michu