Gra opowiada historie seryjnego zabójcy na zlecenie. Jest akurat podczas jednego zlecenia, miał zabić potentata komputerowego - Xaviera TwoFaceda, zamach nie udał się a nasz bohater - John Overline - ląduje z niewiadomych przyczyn w szpitalu...
     Gra posiada bardzo rozbudowany scenariusz, zajmuje on (w notatniku) ponad 100 KB. Naszym głównym celem jest stworzenie gry posiadającej, nie elementy cbs`a cms czy innych bajerów. Naszym celem jest stworzenie gry posiadającej kilka zakończeń, mającej kilku naprawdę różniących się charakterem, bohaterów oraz nie liniowej fabuły. Gra nie będzie cudem techniki ani nie przebije najlepszych polskich produkcji, ale uplasuje swoje miejsce gdzieś w grach z oceną 8/10.
     Grafika będzie dobra, ale nie stawiamy sobie zadania, aby była najlepsza, jest treściwa. Jak na razie większość chipów wyedytowałem z chipów ściągniętych z sieci. Gra toczy się w teraźniejszości, a co za tym idzie grafikę jest zrobić trudniej niźli w krainie fantasy.
     Muzyka pochodzi z najróżniejszych gier jRPG, są to między innymi: Chrono Trigger, Behamoot Lagoon czy Romancing SaGa 3. Kładziemy duży nacisk na odpowiednią muzykę, zależnie od stanu gry.
     Dialogi będą obszerne długie i... ciekawe, bohaterowie będą się ze sobą kłócić, nie zgadzać, przyjaźnić czy... kochać. Dialogi nie będą drętwe, a każdy z bohaterów będzie miał inny pogląd na świat, co za tym idzie - będzie robił/a to, co uważa za słuszne, jeżeli będziemy robić coś, co nie zgadza się z jej/jego poglądem może on/a opuścić naszą drużynę. 
     Gra jest na razie w początkowych fazach tworzenia, na szczęście są teraz wakacje, więc duża cześć gry zostanie zrobiona do początku roku szkolnego. Data premiery: nieznana nawet nam.

Twardy i Wolwgangg